2013-07-19, 20:19
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Hur går det till? Babianen förklarar:

1. Man skaffar en kvinna medelst lock och pock. Sedan tvingar man henne att lyda, samt sätter biodlardräkt på henne utomhus. Detta lägger grunden för den nationella eliten. Män som saknar förmågan att hävda sina intressen får skylla sig själva. Man bör alltså inte få någon statlig "sponsring" av sin position som man. De som är svaga får sorteras ut.

2. Kvinnor kan förbjuda porr imorgon genom att sluta ställa upp. Ändå är det fler kvinnor än någonsin som deltar i porr. Varför tror du att det är så? För att kvinnor är horor, och de gillar att bli påsatta på film, under förnedrande former. Gillade de inte det, så skulle de ju inte göra det.

Du är ute på djupt vatten här Babianen. Vad du inte fattar är att det inte är någon som har problem med "okontrollerade" kvinnor här i tråden, utan tvärtom. Bejaka din manlighet om du har någon och använd den så skall du se att du inte behöver "tvinga henne att lyda", utan det kommer bli en fin förening ändå. Men man får uppfattningen av att du likaväl hade kunnat tvinga en negress eller en zigenarkärring till att lyda dig och du skulle vart lika nöjd för det, bara du får utöva din jävla "kontroll".
Citera
2013-07-19, 20:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Det ni vill uppnå går att uppnå genom att förlita sig på europeiska principer som verkar indirekt, så att resultatet blir ungefär det samma (så som det har varit bland vita europeiska folk historiskt), men utan att förlita sig på semiska principer. Ta kontroll över dig själv och din maskulinitet och din sexualitet så skall du se att du kan "kontrollera" vilken kvinna som helst utan att använda talibanska principer. Men det kanske är för mycket begärt att ställa höga krav på männen? Din sinnebild kanske är en sydländsl morsgris som dyrkar mamma upp till 50-års åldern och som går omkring fetlagd och jävlig och "kontrollerar sin kvinna". Människor behöver visioner och behöver bli inspirerade, och man blir inspirad av det som är vackert, och av det som väcker den delen av det mänskliga känslospektrumet som inte är tillåten för vita européer: ära, mod, styrka, heder, heroism, uppoffring, osv.

1. Hur går det för er idag: Bra eller dåligt?

2. Det har ingenting med semiter att göra. Judar är matriarkala, eftersom judendomen ärvs på mödernet. Feminism är en sekulär variant på detta.

3. Jag tror att detta är en ursäkt för att sticka huvudet i sanden. Att kontrollera kvinnor är sunt förnuft, det finns inget talibanskt i det. Den som inte gör det, får skylla sig själv.
Citera
2013-07-19, 20:27
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
1. Hur går det för er idag: Bra eller dåligt?

2. Det har ingenting med semiter att göra. Judar är matriarkala, eftersom judendomen ärvs på mödernet. Feminism är en sekulär variant på detta.

3. Jag tror att detta är en ursäkt för att sticka huvudet i sanden. Att kontrollera kvinnor är sunt förnuft, det finns inget talibanskt i det. Den som inte gör det, får skylla sig själv.

Är västvärlden präglat av "sanna europeiska principer" idag menar du eller försöker du medvetet misstolka det jag skriver? Vem har förespråkat feminism? Jag tror vi alla är rörande överrens om att judisk feminism är av ondo. Att konstatera att folket består utav två entiteter, män och kvinnor, kan näppeligen härledas till någon judisk feministisk teoretiker mig veterligen. Som sagt, du har kommit in helt fel i den här tråden och tror att det är feminiserade hipsters i relationsforumet du diskuterar med.
Citera
2013-07-19, 20:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du är ute på djupt vatten här Babianen. Vad du inte fattar är att det inte är någon som har problem med "okontrollerade" kvinnor här i tråden, utan tvärtom. Bejaka din manlighet om du har någon och använd den så skall du se att du inte behöver "tvinga henne att lyda", utan det kommer bli en fin förening ändå. Men man får uppfattningen av att du likaväl hade kunnat tvinga en negress eller en zigenarkärring till att lyda dig och du skulle vart lika nöjd för det, bara du får utöva din jävla "kontroll".

1. Är det inte så, att "er sida" till stor del består av män som saknar kvinnlig partner - och som hoppar av - så fort de får en? Vad säger det dig att det inte är de svenska kvinnorna som arbetar för den svenska folkstammens överlevnad?

2. Samtidigt finns det en övervikt av unga kvinnor som röstar på miljöpartiet (ett av de mest invandringsvänliga partierna) som arbetar för att ta hit patriarkala hedersmän. Hur tror du att detta går ihop?

3. Låt oss antaga att du har rätt. Man och kvinna arbetar tillsammans i fin förening - hej och hå! - det är fortfarande roligare att vara "kung" än att vara jämställd.
Citera
2013-07-19, 20:31
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Oj, vad självständiga och starka många av våra moderna germanska kvinnor är. Dem gör ju verkligen rätt val i sina liv och behöver inte alls kontrolleras i viss mån.

Kan du slåss? Kan du döda en neger som går till attack med dina bara händer eller med de föremål du har till hands i den givna situationen? Har du den fysiska och fysiska förmågan att försvara din kvinna och dina avkommor? Har du tränat upp dina reaktionsförmågor och dina instinkter så att du inte står handlingsförlamad när det händer? Eller skall du ringa på snuten som skall komma och upprätthålla lagarna, medans du står och tittar på? Om du svarar nekande är du ju inte speciellt mycket bättre än dessa kvinnor. Och det är här skon klämmer, det går inte att enbart fokusera på degenerade svenska kvinnor när degenerationen bland svenska män är lika stor. Eller skylla den enas svaghet på den andra, när vi alla vet att det är juden som är boven i dramat.
Citera
2013-07-19, 20:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Är västvärlden präglat av "sanna europeiska principer" idag menar du eller försöker du medvetet misstolka det jag skriver? Vem har förespråkat feminism? Jag tror vi alla är rörande överrens om att judisk feminism är av ondo. Att konstatera att folket består utav två entiteter, män och kvinnor, kan näppeligen härledas till någon judisk feministisk teoretiker mig veterligen. Som sagt, du har kommit in helt fel i den här tråden och tror att det är feminiserade hipsters i relationsforumet du diskuterar med.

Förklara varför svenska kvinnor inte vill ha med "er" att göra.
Citera
2013-07-19, 20:33
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Förklara varför svenska kvinnor inte vill ha med "er" att göra.

Förklara varför negrer är den ras som är mest frekvent bland nobelpristagare. Det är ungefär ett lika sant påstående som skall förklaras.
Citera
2013-07-19, 20:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Förklara varför negrer är den ras som är mest frekvent bland nobelpristagare. Det är ungefär ett lika sant påstående som skall förklaras.

Titta på statistiken: De svenska nationalistiska partierna har en övervikt av män. Medan miljöpartiet och vänsterpartiet har en övervikt av kvinnor. Det betyder att när kvinnor får välja, så väljer de partier som arbetar för att ta hit fler kvinnoförtryckande män. De väljer inte "ridderliga" svenska män, som förespråkar traditionellt nordiskt samarbete mellan könen.

Förstår du vad detta betyder?
Citera
2013-07-19, 20:44
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Titta på statistiken: De svenska nationalistiska partierna har en övervikt av män. Medan miljöpartiet och vänsterpartiet har en övervikt av kvinnor. Det betyder att när kvinnor får välja, så väljer de partier som arbetar för att ta hit fler kvinnoförtryckande män. De väljer inte "ridderliga" svenska män, som förespråkar traditionellt nordiskt samarbete mellan könen.

Det är väl just därför det är män (eller snarare endast en liten del av alla män och om det är någon kvinna som visat sig uppfylla de kravens om bör ställas på det ledande skiktet så ser inte jag någon anledning till att hon skall vara jämställd med de övriga) som skall sköta det politiska? Du har dålig susning på "traditionellt nordiskt samarbete mellan könen". Det bygger på att kvinnan uppfyller sin roll som kvinna, och mannen uppfyller sin roll. Traditionellt så var kvinnan den som ansvarade för hemmet och gården och även mycket av de ktoniska ritualer som hörde hemmets härd till. Mannen var ansvarig för det världsliga och politiska. Du kan läsa om det mer i följande text av den dagsaktuelle Varg: http://www.burzum.org/eng/library/paganism09.shtml

Citat:
What makes the modern democracy so despicable is first and foremost the fact that today anybody can vote, regardless of their loyalties, origin, lawfulness, intellectual capacity, health and general demeanour, as long as they are at least 18 years old. There are no quality tests. Even morally bankrupt drug dealers, serial rapists, incurable pedophiles, vile sadists, disgusting homosexuals, sharebrokers and all the other degenerates and criminals of our societies are allowed to vote! Muslims, Jews, Freemasons and Christians, who all hate Europe and see us, our European nations and cultures as inferior and primitive, are allowed to vote! Utterly simple-minded individuals, who barely know what culture is, are allowed to vote! Even aliens who didn't even care enough for their own nations to stay home are allowed to vote! All that these individuals need in order to influence the course of our nations is to be at least 18 years old.

The ancient democracy is very different, because in this system only those who have a close and intimate relationship to the country they live in have the right to vote. Only those who have something to lose if things go wrong are allowed to vote. Only those who are connected to the nation by blood are allowed to vote. Only the noble, good and enlightened sons of our nations were allowed to vote in the ancient democracies.

Now, I already hear some women whining about the fact that only the noble men were allowed to vote, but I will remind you of the fact that the husband and wife was seen as one. They were a unit. The wife was expected to influence her husband, give him advice and help him make the right choices, just like Frigg and Saga does repeatedly in relation to Óðinn in the myths. Remember that if the man was unmarried he was not allowed to vote in the first place. Unmarried noblemen were not only seen as too irresponsible and immature to be allowed to vote, but they didn't have a wise Freyja by their side to give them advice either, and therefore they weren't allowed to vote. The husband represented his family, and voted on behalf of both himself and his wife. They were one vote, and were represented at the þing by him. "One family, one vote". No wife, no vote.
Senast redigerad av Vindhler 2013-07-19 kl. 20:50.
Citera
2013-07-19, 20:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det är väl just därför det är män (eller snarare endast en liten del av alla män och om det är någon kvinna som visat sig uppfylla de kravens om bör ställas på det ledande skiktet så ser inte jag någon anledning till att hon skall vara jämställd med de övriga) som skall sköta det politiska? Du har dålig susning på "traditionellt nordiskt samarbete mellan könen". Det bygger på att kvinnan uppfyller sin roll som kvinna, och mannen uppfyller sin roll. Traditionellt så var kvinnan den som ansvarade för hemmet och gården och även mycket av de ktoniska ritualer som hörde hemmets härd till. Mannen var ansvarig för det världsliga och politiska. Du kan läsa om det mer i följande text av den dagsaktuelle Varg: http://www.burzum.org/eng/library/paganism09.shtml

Okej. Men vad väljer kvinnor idag? Väljer de det "nordiska idealet"?
Citera
2013-07-19, 21:03
Medlem
Citat:

Jag ber om ursäkt, jag har skummad igenom denna debatt under dagen på distans, men ville bara göra ett inlägg.

Jag tror inte att kvinnor röstar på att de vill ha hit dominanta män, utan kvinnor röstar inte med hjärna utan med hjärtat.

De vill vara SNÄLLA mot krigsoffer och andra svaga individer, sedan är det massmedia som mörklägger hur verkligheten ser ut.

Därför ska man nog tveka att göra den koppling du gjorde att kvinnor röstar på ett parti för att man men hjärnan verkligen vill ha hit en typ av män.

Jag lägger mig egentligen inte i ralationsdebatter, för jag har helt valt bort att leva i en relation på grund av radikalfeminismen och dess inflytande på dagens svenska kvinnor.
Citera
2013-07-19, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ericus
Jag ber om ursäkt, jag har skummad igenom denna debatt under dagen på distans, men ville bara göra ett inlägg.

Jag tror inte att kvinnor röstar på att de vill ha hit dominanta män, utan kvinnor röstar inte med hjärna utan med hjärtat.

De vill vara SNÄLLA mot krigsoffer och andra svaga individer, sedan är det massmedia som mörklägger hur verkligheten ser ut.

Därför ska man nog tveka att göra den koppling du gjorde att kvinnor röstar på ett parti för att man men hjärnan verkligen vill ha hit en typ av män.

Jag lägger mig egentligen inte i ralationsdebatter, för jag har helt valt bort att leva i en relation på grund av radikalfeminismen och dess inflytande på dagens svenska kvinnor.
Det där handlar snarare om att kvinnor är mer auktoritets-styrda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in