Citat:
Ursprungligen postat av
Spelguden
Kolla din andra cases, du har skrivit saker som
"riven suck my dick"
"all of u can uninstall"
"u are so bad l2p"
"go back to east bronze 5"
"u are so bad"
Varför tror du att du blir bannad?
Okej om det ska vara så svårt att förstå...
Case 1, säger ingenting konstigt = inte värt en ban
Case 2, där har jag redan sagt att jag förtjänade det.
Case 3, det jag säger där är "fuck me" samt "im the only one that can farm in the team"
Case 4, Det jag säger där är "wut?"
Case 5, det jag säger där är "u are so bad".
Det jag menar är att jag borde bli bannad då minst två av casen inte alls hade något som jag kunde bli reportad för. Tribunal kan endast se det som jag har skrivit i chatten ingame. Jag hade accepterat det ifall det endast var case 2 jag blev bannad för, då är det okej men att de ska ha med de andra då jag i princip är oskyldig gör mig irriterad.
Citat:
Ursprungligen postat av
ThatGuy13
Grabbar, aikdaniel verkar mentalt efterbliven.
Leave him alone

Åh helvete va jag hatar dig just nu, dra åt helvete.
Citat:
Ursprungligen postat av
irken
Ja, och du kan ha sagt det i game lobbyn när gamet är klart. Fattar inte vad du förstår. Jag kan reporta någon för vad dem säger i lobbyn efter gamet, utan att du ser det. Betyder ju inte att det är en felaktig report då man inte får bete sig hur som helst i Champ selection/Lobbyn efter gamet är slutet.
Om jag ska göra det så tydligt som möjligt så; Det här är Lobbyn efter gamet
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1008229_10152056517414622_1859136038_o.jpg
Du kan ha skrivit "easy" där. Du kan bli reportad för det.
Nej, det syns inte i Tribunal, men i överlag så har du bettet dig som .. ja, och förtjänara att bli bannad. Man trycker inte "Pardon" för ett game, eller "Punish" för ett game. Men nu var det ju flera case's värt att punisha.
MEN tribunal kan endast se det som har skrivits under gamets gång, eller hur? Så hur kan de se vad jag har skrivit efter gamet? Det är väl tribunal som bestämmer ifall jag skall bli bannad eller inte? Så isf kan jag reporta alla efter gamet, tribunal kan inte se vad de har skrivit men det är lika bra att trycka på "punish" då jag kan ha skrivit något elakt. Läs ovan också.
Äsch, jag ger upp. Känns onödigt att behöva diskutera det här med er då ni verkligen inte håller med mig.