2013-07-19, 19:22
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Nej, man kan inte bli bannad för man skriver "gg". Att skriva "good game" är det verkligen ingeting fel på.

Som du såg så blev jag bannad för att skriva "GGWP"
Citera
2013-07-19, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel

Du lär ha skrivit en massa andra saker också.
Citera
2013-07-19, 19:31
Medlem
irkens avatar
Citat:
Är du korkad? Jag har redan förklarat att du kan ha skrivit "easy" (som det stop i reporten) att du kan ha skrivit det i game lobbyn när gamet har tagit slut. Och sen var det väll ändå inte bara det som gjorde att du blev bannad? När du trashtalkar och skriver sånt som du gjorde i några andra case's så är det klart att du blir bannad.
Du har skrivit "GGWP" i 20% av games. Det är 80% kvar. Du fattar nog själv.
Citera
2013-07-19, 19:37
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
Du lär ha skrivit en massa andra saker också.

Tribunal kan väl dock endast se det som jag har skrivit i chatten och det är väl tribunal som avgör ifall jag blir bannad eller ej?

Citat:
Är du korkad? Jag har redan förklarat att du kan ha skrivit "easy" (som det stop i reporten) att du kan ha skrivit det i game lobbyn när gamet har tagit slut. Och sen var det väll ändå inte bara det som gjorde att du blev bannad? När du trashtalkar och skriver sånt som du gjorde i några andra case's så är det klart att du blir bannad.
Du har skrivit "GGWP" i 20% av games. Det är 80% kvar. Du fattar nog själv.

Är du dum i huvudet? I det gamet blev jag reportad för "saying easy after a good game". Kollar du igenom mina andra kommentarer det gamet så finns det ingenting att bli reportad för.
Citera
2013-07-19, 19:41
Medlem
Citat:
Tribunal kan väl dock endast se det som jag har skrivit i chatten och det är väl tribunal som avgör ifall jag blir bannad eller ej?

Kolla din andra cases, du har skrivit saker som

"riven suck my dick"
"all of u can uninstall"
"u are so bad l2p"
"go back to east bronze 5"
"u are so bad"

Varför tror du att du blir bannad?
Citera
2013-07-19, 19:44
Medlem
ThatGuy13s avatar
Grabbar, aikdaniel verkar mentalt efterbliven.

Leave him alone
Citera
2013-07-19, 19:45
Medlem
irkens avatar
Citat:
Är du dum i huvudet? I det gamet blev jag reportad för "saying easy after a good game". Kollar du igenom mina andra kommentarer det gamet så finns det ingenting att bli reportad för.
Ja, och du kan ha sagt det i game lobbyn när gamet är klart. Fattar inte vad du förstår. Jag kan reporta någon för vad dem säger i lobbyn efter gamet, utan att du ser det. Betyder ju inte att det är en felaktig report då man inte får bete sig hur som helst i Champ selection/Lobbyn efter gamet är slutet.
Om jag ska göra det så tydligt som möjligt så; Det här är Lobbyn efter gamet https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1008229_10152056517414622_1859136038_o.jpg
Du kan ha skrivit "easy" där. Du kan bli reportad för det.
Nej, det syns inte i Tribunal, men i överlag så har du bettet dig som .. ja, och förtjänara att bli bannad. Man trycker inte "Pardon" för ett game, eller "Punish" för ett game. Men nu var det ju flera case's värt att punisha.
Senast redigerad av irken 2013-07-19 kl. 19:48.
Citera
2013-07-19, 19:52
Medlem
Elacks avatar
Känns ändå som om att det hade underlättat med ett vote-kick system och remake system liknande det i HoN. Är ju ganska surt i min mening att behöva lida igenom 20 minuter utav nästintill säker förlust ifall någon råkar dcar och inte kommer tillbaka.
Samma ifall det är tvärtom då man inte spelar för att vinna över ett lag bestående utav 4 personer som oftast bara väntar ut tiden. Ser inget roligt eller utmanande i det överhuvudtaget.
Citera
2013-07-19, 19:56
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
Kolla din andra cases, du har skrivit saker som

"riven suck my dick"
"all of u can uninstall"
"u are so bad l2p"
"go back to east bronze 5"
"u are so bad"

Varför tror du att du blir bannad?

Okej om det ska vara så svårt att förstå...

Case 1, säger ingenting konstigt = inte värt en ban
Case 2, där har jag redan sagt att jag förtjänade det.
Case 3, det jag säger där är "fuck me" samt "im the only one that can farm in the team"
Case 4, Det jag säger där är "wut?"
Case 5, det jag säger där är "u are so bad".

Det jag menar är att jag borde bli bannad då minst två av casen inte alls hade något som jag kunde bli reportad för. Tribunal kan endast se det som jag har skrivit i chatten ingame. Jag hade accepterat det ifall det endast var case 2 jag blev bannad för, då är det okej men att de ska ha med de andra då jag i princip är oskyldig gör mig irriterad.

Citat:
Ursprungligen postat av ThatGuy13
Grabbar, aikdaniel verkar mentalt efterbliven.

Leave him alone

Åh helvete va jag hatar dig just nu, dra åt helvete.

Citat:
Ja, och du kan ha sagt det i game lobbyn när gamet är klart. Fattar inte vad du förstår. Jag kan reporta någon för vad dem säger i lobbyn efter gamet, utan att du ser det. Betyder ju inte att det är en felaktig report då man inte får bete sig hur som helst i Champ selection/Lobbyn efter gamet är slutet.
Om jag ska göra det så tydligt som möjligt så; Det här är Lobbyn efter gamet https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1008229_10152056517414622_1859136038_o.jpg
Du kan ha skrivit "easy" där. Du kan bli reportad för det.
Nej, det syns inte i Tribunal, men i överlag så har du bettet dig som .. ja, och förtjänara att bli bannad. Man trycker inte "Pardon" för ett game, eller "Punish" för ett game. Men nu var det ju flera case's värt att punisha.

MEN tribunal kan endast se det som har skrivits under gamets gång, eller hur? Så hur kan de se vad jag har skrivit efter gamet? Det är väl tribunal som bestämmer ifall jag skall bli bannad eller inte? Så isf kan jag reporta alla efter gamet, tribunal kan inte se vad de har skrivit men det är lika bra att trycka på "punish" då jag kan ha skrivit något elakt. Läs ovan också.

Äsch, jag ger upp. Känns onödigt att behöva diskutera det här med er då ni verkligen inte håller med mig.
Senast redigerad av AIKDaniel 2013-07-19 kl. 20:05.
Citera
2013-07-19, 20:07
Medlem
TRON37s avatar
Citat:
Okej om det ska vara så svårt att förstå...

Case 1, säger ingenting konstigt = inte värt en ban
Case 2, där har jag redan sagt att jag förtjänade det.
Case 3, det jag säger där är "fuck me" samt "im the only one that can farm in the team"
Case 4, Det jag säger där är "wut?"
Case 5, det jag säger där är "u are so bad".

Det jag menar är att jag borde bli bannad då minst två av casen inte alls hade något som jag kunde bli reportad för. Tribunal kan endast se det som jag har skrivit i chatten ingame. Jag hade accepterat det ifall det endast var case 2 jag blev bannad för, då är det okej men att de ska ha med de andra då jag i princip är oskyldig gör mig irriterad.

Åh helvete va jag hatar dig just nu, dra åt helvete.

MEN tribunal kan endast se det som har skrivits under gamets gång, eller hur? Så hur kan de se vad jag har skrivit efter gamet? Det är väl tribunal som bestämmer ifall jag skall bli bannad eller inte? Så isf kan jag reporta alla efter gamet, tribunal kan inte se vad de har skrivit men det är lika bra att trycka på "punish" då jag kan ha skrivit något elakt. Läs ovan också.

Äsch, jag ger upp. Känns onödigt att behöva diskutera det här med er då ni verkligen inte håller med mig.
Hört talas om "print screen"? Du kanske borde kolla upp det.
Citera
2013-07-19, 20:16
Medlem
Incipios avatar
Jag fattar vad han menar, om det nu inte var dom gejmsen "juryn" reagerade på varför har dom då med dom i "caset" tribunal får döma? Det känns inte så relevant att ha med dom casen om det är inte dom han blivit dömd för. Då kan man väl istället ta med dom andra som han varit toxic i (om det nu så är fallet).

Citera
2013-07-19, 20:19
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incipio
Jag fattar vad han menar, om det nu inte var dom gejmsen "juryn" reagerade på varför har dom då med dom i "caset" tribunal får döma? Det känns inte så relevant att ha med dom casen om det är inte dom han blivit dömd för. Då kan man väl istället ta med dom andra som han varit toxic i (om det nu så är fallet).

Tack, äntligen någon som förstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in