Citat:
Jahaja, ska bli intresant och pröva NAC.
Detdär med text har jag samma problem med justnu, inte lika allvarligt, och känns mer generellt som att jag är dimmig i skallen och lite smått dement om man säger så. Idag är jag dock pigg som fan, ja till och från.
En sak som funkar för mig vad gäller energinivå (på ett mycket brett sätt) är cycloastragenol. (Quickguide: http://www.youtube.com/watch?v=TGppq-XKgSM )
Ytlig och lite småintresserad av allt ifrån kosttillskott till knark och dylikt så köpte jag en burk när jag fick som värst yrsel. Används ju mot "ålderdom", men såg ju ett antal personer noterat svårt att sitta still (även lite drömlik trötthet) osv vid högre doser. Kostar ju en 2000:- sek för några månadsförbrukningar dock. Hjälpte maskera okoncentrationen och det köret.
Man ska kanske testa botox och anabola. (Testat det senare förresten? Såg du hade skrivit något kring det nånstans. Såg ju att folk spekulerat kring testosteronbrist vid Menières som var det jag började läsa omkring)
Detdär med text har jag samma problem med justnu, inte lika allvarligt, och känns mer generellt som att jag är dimmig i skallen och lite smått dement om man säger så. Idag är jag dock pigg som fan, ja till och från.
En sak som funkar för mig vad gäller energinivå (på ett mycket brett sätt) är cycloastragenol. (Quickguide: http://www.youtube.com/watch?v=TGppq-XKgSM )
Ytlig och lite småintresserad av allt ifrån kosttillskott till knark och dylikt så köpte jag en burk när jag fick som värst yrsel. Används ju mot "ålderdom", men såg ju ett antal personer noterat svårt att sitta still (även lite drömlik trötthet) osv vid högre doser. Kostar ju en 2000:- sek för några månadsförbrukningar dock. Hjälpte maskera okoncentrationen och det köret.
Man ska kanske testa botox och anabola. (Testat det senare förresten? Såg du hade skrivit något kring det nånstans. Såg ju att folk spekulerat kring testosteronbrist vid Menières som var det jag började läsa omkring)
Hmm, ja testosteronbrist kan nog yttra sig som vissa av mina symptom, och jag har vissa sexuella problem som skulle kunna härledas till det. Jag är även lite hälsokostfreak så alltid intressant att höra om nya preparat. Lite väl dyrt kanske, men just substanser som ökar telomeras är ytterst intressant. Har även en väldig dödsångest, så allt som gör att man kan skjuta den lite på framtiden är ju inte så dumt. Hoppas verkligen att man får vara med om dagen då man helt kan bota åldrande.

Skulle vara intressant att höra om dina visuella symptom är liknande mina. Jag upplever tex denna bilden som väldigt otrevlig:
http://www.socwall.com/images/wallpapers/38033-1920x1080.jpg
Blir nästan bländad av mönstret som sticker ut och fuckar upp mitt fokus, och liksom vibrerar. Upplever du samma sak?
Hade ju i princip milda hallucinationer igår kväll. Bytte jag på något sätt ljusstyrka eller synintryck mina ögon tog emot så blev det skumma sådana effekter av lite allt möjligt. T.ex. innan jag somnade, om jag öppnade ögonlocken blev det varsinna ljusringar som expanderade. Hade varit uppe 30h. Tror en del berodde också på att jag slutat med Strattera efter 1 veckas bruk av det.