Citat:
Ursprungligen postat av
N.I.B
Det blir fan inte bättre sen, körde 2 matcher nyss och förlorade båda efter 20 min.
Första matchen fick jag en toplane, 0-6-0 och en djunglare 0-5-0, detta var efter 15 minuter. Jag var mitt och hade 0-0-1...
Sen ville jag spela Adc och fick såklart Teemo som support, denna jävel stod och autoattackerade creeps och köpte 0 wards. Detta för han inte fick spela "top teemo" som han ville... (han hade i alla fall svampar men hur mycket vision gör dom?)
Hur fan ska man komma ut ur detta träsk?
Är du bra och kan både support ditt lag och döda som midlaner så kommer du klättra. Jag kör mid Zyra och zonar min motståndare så mycket jag kan, wardar båda sidorna av rivern och roamar. Jag går till deras blå och röd när dom spawnar, med jungler ibland. Går toplane när min toplane har push och hjälper han att dyka. Kollar vart junglern är, ser jag han bot går jag direkt top och pushar hårt.
Spelar ingen roll om du hamnar i ett lag som suger, du måste spela på din top jämt, då kommer du vinna alla matcher som annars hade vart jämna, eller som skulle förlorats med marginal. Det här argumentet att man alltid blir matchat med skitspelare håller inte. Det gäller ju båda lagen. Om du håller koll på dessa saker jag sa och börjar vinna kommer din ELO att höjas och du kommer bli matchad med bättre spelare.
lycka till