2013-07-18, 19:18
Medlem
N.I.Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illusionz
Vi kan köra duo nån gång om du vill, har ett konto i Silver V med 0 LP som jag håller på och boostar just nu

Haha, så bra är jag inte

Får helt enkelt sluta spela rankat och köra draft pick istället
Citera
2013-07-18, 20:02
Medlem
cbatbhs avatar
Vad är det med dessa idioter som jag spelar med nu?
Alla vill ha mitten, trots att de inte kan spela för fem öre. De säger "mid" efter jag har sagt det och sen tjafsar de om att om de inte får mitten så kör vi dubbelt eller så kommer han bara gå och dö hela tiden.

Jag ger mig till slut och säger något i stilen "Fine, I'll watch you fail mid from jungle." och de skrattar åt mig och säger att de är mycket bättre än mig. Men vad är det som händer?

Jo, de dör mitten om och om igen och klagar på allt och alla. De förlorar mitten så brutalt hårt att det nästan blir svårt för mig att vinna matchen till slut. Dessutom känns det faktiskt jobbigt att jag vinner åt dessa inkompetenta idioter, ibland tänker jag till och med ifall jag ska gå och ställa mig i basen resten av matchen bara för att jag inte vill att han ska vinna. Dock gör jag aldrig detta då jag vill bara komma ifrån unranked.

Usch.
Citera
2013-07-18, 20:27
Medlem
N.I.Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbatbh
Vad är det med dessa idioter som jag spelar med nu?
Alla vill ha mitten, trots att de inte kan spela för fem öre. De säger "mid" efter jag har sagt det och sen tjafsar de om att om de inte får mitten så kör vi dubbelt eller så kommer han bara gå och dö hela tiden.

Jag ger mig till slut och säger något i stilen "Fine, I'll watch you fail mid from jungle." och de skrattar åt mig och säger att de är mycket bättre än mig. Men vad är det som händer?

Jo, de dör mitten om och om igen och klagar på allt och alla. De förlorar mitten så brutalt hårt att det nästan blir svårt för mig att vinna matchen till slut. Dessutom känns det faktiskt jobbigt att jag vinner åt dessa inkompetenta idioter, ibland tänker jag till och med ifall jag ska gå och ställa mig i basen resten av matchen bara för att jag inte vill att han ska vinna. Dock gör jag aldrig detta då jag vill bara komma ifrån unranked.

Usch.

Det blir fan inte bättre sen, körde 2 matcher nyss och förlorade båda efter 20 min.

Första matchen fick jag en toplane, 0-6-0 och en djunglare 0-5-0, detta var efter 15 minuter. Jag var mitt och hade 0-0-1...

Sen ville jag spela Adc och fick såklart Teemo som support, denna jävel stod och autoattackerade creeps och köpte 0 wards. Detta för han inte fick spela "top teemo" som han ville... (han hade i alla fall svampar men hur mycket vision gör dom?)

Hur fan ska man komma ut ur detta träsk?
Citera
2013-07-18, 21:06
Medlem
Postade här för några dagar sedan, men fick ingen feedback så testar igen!

Har ett stort problem: Jag kan inte spela LoL.

När jag startar lol och loggar in så står det "logging in.." en liten stund och sen kommer det upp en ruta som säger "connection Failure: Unable to connect to PVP.net server. Information for what may have caused the problem can be found here. (en länk).

Jag spelar på EU West.

Har testat byta server till en annan och sedan tillbaka -hjälpte inte.
Har testat köra som Admin -hjälpte inte.
Har testat stänga av brandvägg -hjälpte inte.
Har testat stänga av mina antivirusprogram -hjälpte inte.
Har testat köra cdm och skrivit in något som riot tipsar om på länken -funkar absolut inte.
Har testat starta internetexplorer -hjälpte inte.
Har testat reparera LoL -tog tid men hjälpte inte.
Har testat felsöka kompatibilitet -hjälpte inte.

Vad F*N ska jag göra?! Kan någon snälla ta sig tid och försöka hjälpa mig med detta elände.
Min skype är Phosmox.

Tack på förhand
Citera
2013-07-18, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phosmox
Postade här för några dagar sedan, men fick ingen feedback så testar igen!

Har ett stort problem: Jag kan inte spela LoL.

När jag startar lol och loggar in så står det "logging in.." en liten stund och sen kommer det upp en ruta som säger "connection Failure: Unable to connect to PVP.net server. Information for what may have caused the problem can be found here. (en länk).

Jag spelar på EU West.

Har testat byta server till en annan och sedan tillbaka -hjälpte inte.
Har testat köra som Admin -hjälpte inte.
Har testat stänga av brandvägg -hjälpte inte.
Har testat stänga av mina antivirusprogram -hjälpte inte.
Har testat köra cdm och skrivit in något som riot tipsar om på länken -funkar absolut inte.
Har testat starta internetexplorer -hjälpte inte.
Har testat reparera LoL -tog tid men hjälpte inte.
Har testat felsöka kompatibilitet -hjälpte inte.

Vad F*N ska jag göra?! Kan någon snälla ta sig tid och försöka hjälpa mig med detta elände.
Min skype är Phosmox.

Tack på förhand

Installera om?
Citera
2013-07-18, 21:09
Medlem
ThatGuy13s avatar
Provat disabla p2p?

Later som som du inte har port forwadat LoL

Antar att du har ngn extern router?
Citera
2013-07-18, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThatGuy13
Provat disabla p2p?

Later som som du inte har port forwadat LoL

Antar att du har ngn extern router?

Förlåt, vad innebär "port forwardat lol?
Och hur disablar jag p2p, och vad är detta?

Jag har en router där nere, som bistår hushållet med trådlöst bredband.
Jag har en dongel som jag köpte på Kjell&Company som är kopplad via USB till min stationära dator för att få internet, vet att det inte är den mest ultimata lösning för gamers, men har funkat felfritt innan så förstår inte varför det ska vara ett problem.
Citera
2013-07-18, 21:30
Medlem
ThatGuy13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phosmox
Förlåt, vad innebär "port forwardat lol?
Och hur disablar jag p2p, och vad är detta?

Jag har en router där nere, som bistår hushållet med trådlöst bredband.
Jag har en dongel som jag köpte på Kjell&Company som är kopplad via USB till min stationära dator för att få internet, vet att det inte är den mest ultimata lösning för gamers, men har funkat felfritt innan så förstår inte varför det ska vara ett problem.

"Peer 2 Peer", du disablar det genom launchern easy.

Checka in detta, https://support.leagueoflegends.com/entries/20133372-Port-Forwarding
Citera
2013-07-18, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThatGuy13
"Peer 2 Peer", du disablar det genom launchern easy.

Checka in detta, https://support.leagueoflegends.com/entries/20133372-Port-Forwarding

Jobbar mig igenom stegen du länkade till nu.
Har klarat mig bra fram till att jag klistade in min default gateway i webbläsaren (mozilla) där jag ska "Locate a page with one of these names: Port Forwarding, Virtual Servers, NAT or Applications".

Jag har lusläst sidan jag fick upp efter jag klistrat in default gateway i webbläsaren, och hittar varken Port Forwarding, Virtual Servers eller NAT/applications.

Får bara fram en sida med massa info typ.
Hjälp?
Citera
2013-07-18, 23:37
Medlem
Har läst ett antal sidor bakåt i tråden nu, och hittade inget. Finns det någon "flashback" chatt? tänker mig ungefär som flashback chatten i sc2.
Citera
2013-07-18, 23:40
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JqkA
Har läst ett antal sidor bakåt i tråden nu, och hittade inget. Finns det någon "flashback" chatt? tänker mig ungefär som flashback chatten i sc2.
Om du går in i spelet och sen går till "View your chat rooms control panel" och trycker på "Create or join a Chat room" och skriver Flashback så kommer du till flashback-chatten ingame. Det sitter just nu 14st personer i chatten på EUW, dock inte speciellt aktiv.
Citera
2013-07-18, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illusionz
Vi kan köra duo nån gång om du vill, har ett konto i Silver V med 0 LP som jag håller på och boostar just nu

Vi kan köra duo pma ditt namn, om du spelar på euw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in