2013-07-19, 11:45
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Otroligt ful mark bakom den lila bilens däck.
Mark? Det är ju grus och damm.
2013-07-19, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Mark? Det är ju grus och damm.
Kolla det jag har ringat in. http://i.imgur.com/yFgef9l.jpg
2013-07-19, 12:15
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:

Du får tänka på att det är förmodligen printscreens från ett PS3, och som vi alla vet så har PS3 rejäla problem med rendering. Renderar i god tid men hinner inte med sig riktigt. Vi kan nog vänta oss samma sak som med GTA IV när man kör i hög fart: husen blir suddiga och marken försvinner. Har även hänt när jag kört GTA IV på PS3 att jag ramlat igenom marken för att jag kört för fort och sedan fallit från himlen när den väl renderat klart.

Får hoppas att vi slipper sånt här dock. Otroligt störande, och anledningen till varför jag håller tummarna för en PC-release.
2013-07-19, 12:17
Medlem
Citat:
Berg. Inte mark
2013-07-19, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Du får tänka på att det är förmodligen printscreens från ett PS3, och som vi alla vet så har PS3 rejäla problem med rendering. Renderar i god tid men hinner inte med sig riktigt. Vi kan nog vänta oss samma sak som med GTA IV när man kör i hög fart: husen blir suddiga och marken försvinner. Har även hänt när jag kört GTA IV på PS3 att jag ramlat igenom marken för att jag kört för fort och sedan fallit från himlen när den väl renderat klart.

Får hoppas att vi slipper sånt här dock. Otroligt störande, och anledningen till varför jag håller tummarna för en PC-release.

Renderingsproblemen du beskriver har jag aldrig upplevt på ps3 i GTA IV (förutom pop-ins), däremot så har jag tappat räkningen på hur många gånger jag fallit genom marken på pc versionen.

Kan ju förståss hända att jag är för upptagen på att försöka undvika att krocka när jag kör i hög fart, så att jag inte hinner kolla på texturerna på husen. Men att falla genom marken har aldrig hänt för mig på ps3
2013-07-19, 12:27
Medlem
PrinceMeandors avatar
Är inte så förtjust i någon av de tre huvudpersonerna man fått se. Rockstar borde lära sig av Saints Row och låta spelaren skapa sin egna karaktär
2013-07-19, 12:29
Medlem
Exuross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Är inte så förtjust i någon av de tre huvudpersonerna man fått se. Rockstar borde lära sig av Saints Row och låta spelaren skapa sin egna karaktär
Hur kan man inte gilla Trevor? Gillar han mest utav de tre av vad vi sett hittils.
2013-07-19, 13:24
Medlem
Korders avatar
Citat:

Den har väl samma "personlighet" (huvudkaraktären i Saints Row är ju platt och tråkig som fan, till skillnad från resten av ensemblen) oavsett hur den ser ut? Nä, då föredrar jag Rockstars synsätt.

Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
http://media.gtanet.com/gallery/gta-5-screenshots/fullsize/RSG_GTAV_Screenshot_287.jpg

Haha, Love Fist!
Senast redigerad av Korder 2013-07-19 kl. 13:29.
2013-07-19, 13:39
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exuros
Hur kan man inte gilla Trevor? Gillar han mest utav de tre av vad vi sett hittils.
Eller hur han är ju den man kommer spela mest på, samma här
2013-07-19, 13:44
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

"Problemet" med att få skapa sina egna karaktärer är dock att det väldigt lätt att det blir oseriöst (många gillar det, that's fine) och svårt för spelmakarna att skapa en djupare story runt karaktären, då föredrar jag Rockstars sätt då man mycket enklare kan lära känna karaktären och dess bakgrund som redan är skapad efter en specifik person etc
2013-07-19, 13:51
Medlem
Legendarys avatar
Citat:

Då är det ju inte Grand Theft Auto längre.

Grand Theft Auto har alltid, ända sedan start, gått ut på att man spelar som en protagonist med mål att bli större på jorden, oftast i den undre världen.
Det finns alltid en hel story bakom just huvudkaraktären/erna, allt är skapat runt dom.

Skulle det finnas egenskapande av sin karaktär så kan man inte skapa bakgrunder, livshistorier och autentiska liv runt personerna man spelar som.
2013-07-19, 13:58
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
"Problemet" med att få skapa sina egna karaktärer är dock att det väldigt lätt att det blir oseriöst (många gillar det, that's fine) och svårt för spelmakarna att skapa en djupare story runt karaktären, då föredrar jag Rockstars sätt då man mycket enklare kan lära känna karaktären och dess bakgrund som redan är skapad efter en specifik person etc

Claude i GTA3 och CJ i SA har ju inte mycket till personlighet ändå så det hade väl inte skadat om man fick välja hur de ser ut eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in