2013-07-18, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Shit, vilket knullnäste! Är det salongen själva som lagt upp bilderna? Även om de skulle vara en seriös verksamhet (sådana existerar!) så kommer de få skamliga förslag för jämnan!
Från salongens egen sida - och det finns fler sängkammarbilder där... Förmodligen är de riktiga massörskor - men massagerummen påminner ju om nåt annat också... http://phon.vpsite.se/default.html
Citera
2013-07-18, 00:06
Medlem
Fler salonger borde ha sängar som dessa. Är så jävla less ligga på deras sunkiga madrasser. Fan vad sugen jag blev åka till varberg för att testa. Någon som sett sängar av detta slag på salong i sthlm?
Var på en salong i GTB tidigare och de hade stora jävla bordellsängar. Urskönt!! Askim var det.
Citera
2013-07-18, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Fler salonger borde ha sängar som dessa. Är så jävla less ligga på deras sunkiga madrasser. Fan vad sugen jag blev åka till varberg för att testa. Någon som sett sängar av detta slag på salong i sthlm?
Var på en salong i GTB tidigare och de hade stora jävla bordellsängar. Urskönt!! Askim var det.
Det är säkert värt att resa dit - Varberg är ju en trevlig stad på många sätt - och de som skrivit i gästboken verkar vara nöjda...
Citat:
Peter Bäckström skrev den Feb 6, 2013 0:05 AM

Jag var 64 år då jag gick dit in, och 50 då jag gick ut därifrån... Fantastiskt!
Citera
2013-07-18, 15:33
Medlem
Nybörjartips?

Vad göra när man kommer in? Klä av sig naken och vänta eller? handduk, vad göra med den? hur, var när?
Hur lång tid har man på sig att komma vid HE? Räknas det i den timman man har betalat för eller?
Citera
2013-07-18, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Nybörjartips?

Vad göra när man kommer in? Klä av sig naken och vänta eller? handduk, vad göra med den? hur, var när?
Hur lång tid har man på sig att komma vid HE? Räknas det i den timman man har betalat för eller?

Såklart du ska klä av dej naken. Skit i handduken, det är bara amatörer som i denna tråd gafflar om att dom prudentligt drar över sig en handduk över feta rumpan. Betr. tiden att komma vid HE får du väl bestämma själv utifrån dina egna erfarenheter av hur lång tid det tar från att du börjar bli avrunkad av en trevlig dam tills du kommer. En timme är en timme. Dvs säga att nu är tiden slut för den seriösa delen, nu vill jag att du börjar med HE. Hur svårt kan det vara?
Citera
2013-07-18, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nagorlundanormal
Såklart du ska klä av dej naken. Skit i handduken, det är bara amatörer som i denna tråd gafflar om att dom prudentligt drar över sig en handduk över feta rumpan. Betr. tiden att komma vid HE får du väl bestämma själv utifrån dina egna erfarenheter av hur lång tid det tar från att du börjar bli avrunkad av en trevlig dam tills du kommer. En timme är en timme. Dvs säga att nu är tiden slut för den seriösa delen, nu vill jag att du börjar med HE. Hur svårt kan det vara?
Vadå kommer man inte få frågan själv från henne efter en stund? Eller ska jag ligga där och vänta på rätt tillfälle att säga till henne att sluta massera och börja onanera/knulla/suga hahaha.
Citera
2013-07-18, 20:33
Medlem
Citat:
Nybörjartips?

Visa lite respekt, handuken åker av ändå när det närmar sig! Om du nu ramlar in på ett "seriöst ställe" (vilket är väldigt svårt i dom större städerna) så har du visat lite respekt
Jag lägger alltid handuken över baken lite mer spänning då! Känns som om det erbjuds FS på varje ställe man besöker nu för tiden
Citera
2013-07-18, 21:31
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Vadå kommer man inte få frågan själv från henne efter en stund? Eller ska jag ligga där och vänta på rätt tillfälle att säga till henne att sluta massera och börja onanera/knulla/suga hahaha.
Snälla vän,allt ger sig under resans gång,i värsta fall råkar du ut för någon som säger " ursäkta" då hon naturligtvis med flit kommer åt den lille.
Då har du schansen att säga....mera tack,så är det i gång SAS.
Citera
2013-07-18, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Shit, vilket knullnäste! Är det salongen själva som lagt upp bilderna? Även om de skulle vara en seriös verksamhet (sådana existerar!) så kommer de få skamliga förslag för jämnan!

Inget konstigt att thaimassage utförs på stora madrasser. Här vill man bara komma upp en bit från golvet. På de andra bilderna visas en bänk för oljemassage. Tror inte det förekommer något extra när det kommer till thaimassage.
Citera
2013-07-19, 10:39
Medlem
"Hittade" thaimassage för ca 5 månader sen och har sen dess besökt 12 olika salonger i göteborg. Söker efter unga,vackra massöser men får bara gamla tanter. Har kikat runt på salongerna men har öht inte sett nån ung och vacker. Jag är inte ute efter extratjänsterna utan ser massagen som lite småerotisk och den känslan infinner sig inte utan en vacker massös som ser ut som 20år.

Några tips på typ av salong jag skall leta på? Ekonomin börjar bli lite ansträngd......
Citera
2013-07-19, 10:44
Medlem
flytta till sthlm...där finns det gott om smultronställen
Citera
2013-07-19, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LanceH
"Hittade" thaimassage för ca 5 månader sen och har sen dess besökt 12 olika salonger i göteborg. Söker efter unga,vackra massöser men får bara gamla tanter. Har kikat runt på salongerna men har öht inte sett nån ung och vacker. Jag är inte ute efter extratjänsterna utan ser massagen som lite småerotisk och den känslan infinner sig inte utan en vacker massös som ser ut som 20år.

Några tips på typ av salong jag skall leta på? Ekonomin börjar bli lite ansträngd......
Ta bussen/tåget/bilen ner till Varberg - Salong Phön verkar ha relativt unga tjejer.

http://phon.vpsite.se/default.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in