2012-11-09, 14:18
Medlem
RhinoPowers avatar
Kan någon tipsa om vart det finns snygga thaitjejer som masserar i Stockholm? Trevligare med någon söt thailändsk tjej som inte är 60+ som masserar!

mvh
Citera
2012-11-09, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RhinoPower
Kan någon tipsa om vart det finns snygga thaitjejer som masserar i Stockholm? Trevligare med någon söt thailändsk tjej som inte är 60+ som masserar!

mvh
Dom snygga thaitjejerna som masserar i Stockholm hittar du i Stockholm. De finns ingen annanstans.
Citera
2012-11-10, 02:24
Medlem
Har, efter ett oförusett ekonomiskt tillskott, besökt nio salonger på fyra dagar .
Minns att någon skrev att han träffat på en massös med "stora naturliga bröst", och avfärdade det som ännu en av skribentens lögner, men häromdagen stötte jag på en något mullig dam med otroliga tuttar. Efter att ha synat dem i sömmen svär jag på att de var alltigenom äkta.
Möjligt att jag har hitttat en ny flickvän! Ska bara presentera idén för henne också
Citera
2012-11-10, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RhinoPower

mvh

Ni som hela tiden efterlyser snygga tjejer måste ha otur eller är ni alla ljusskygga och besöker bara ruckel i källarlokaler?

På många fina salonger vimlar det av fotomodellssnygga tjejer som älskar att åma sig!
Citera
2012-11-11, 12:11
Medlem
Är TMG nere !!
Nån som vet varför ??
Citera
2012-11-11, 12:19
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
Är TMG nere !!
Nån som vet varför ??
Nere? Neee just kollat
Citera
2012-11-11, 15:23
Medlem
Hej, Nyss reggad men en long time stalker på ämnet..

Jag tänkte fråga er hur ni gör på massagen, speciellt efter vändningen.
Vilar ni ögonen på den förhoppnigsvis enormt snygga massösen och brösten som eventuellt tittar fram. Eller blundar ni och väntar på lite ryck i snöret?
Dvs. gör ni det lätt för massösen att komma med inviten för extra eller väntar och ser vad som händer?

Själv gör jag lite av det båda.
Och i början väntar jag med att lägga mig tills hon kommer in i rummet och hälsar först.
Citera
2012-11-11, 18:20
Medlem
Så du står där helnäck i kanske 5 minuter för att sedan hälsa på tjejen? Tror du är ensam om det upplägget, men var och en skäms för sig.

Och i början väntar jag med att lägga mig tills hon kommer in i rummet och hälsar först.[/quote]
Citera
2012-11-11, 22:08
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Har, efter ett oförusett ekonomiskt tillskott, besökt nio salonger på fyra dagar .
Minns att någon skrev att han träffat på en massös med "stora naturliga bröst", och avfärdade det som ännu en av skribentens lögner, men häromdagen stötte jag på en något mullig dam med otroliga tuttar. Efter att ha synat dem i sömmen svär jag på att de var alltigenom äkta.
Möjligt att jag har hitttat en ny flickvän! Ska bara presentera idén för henne också

Jo, de finns där ute! De är inte vanliga, men ack så härliga att hitta!

Kanske är min f d "gula feber" du hittat?
Citera
2012-11-11, 22:26
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evigtung
Hej, Nyss reggad men en long time stalker på ämnet..

Jag tänkte fråga er hur ni gör på massagen, speciellt efter vändningen.
Vilar ni ögonen på den förhoppnigsvis enormt snygga massösen och brösten som eventuellt tittar fram. Eller blundar ni och väntar på lite ryck i snöret?
Dvs. gör ni det lätt för massösen att komma med inviten för extra eller väntar och ser vad som händer?

Själv gör jag lite av det båda.
Och i början väntar jag med att lägga mig tills hon kommer in i rummet och hälsar först.

Sist så låg jag på rygg och blundade eftersom jag inte var ute efter HE utan bara massage men massösen oljade in lille coden, körde upp ett finger i röven och gav mig HE utan att fråga om lov eller förhandla om något pris.

Det är väl thaimassösernas motsvarighet till att gå all-in med pocket rockets utan att veta hur många som går med dvs rätt stor chans att det går bra men en liten risk att få gå tomhänt (pun intended) från bordet.
Citera
2012-11-11, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Jo, de finns där ute! De är inte vanliga, men ack så härliga att hitta!

Kanske är min f d "gula feber" du hittat?

Nej, stämmer inte tidsmässigt. Din dam ägde väl en salong dessutom, det gör inte min nyfunna och framtunga vännina;-)
Citera
2012-11-11, 23:26
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Nej, stämmer inte tidsmässigt. Din dam ägde väl en salong dessutom, det gör inte min nyfunna och framtunga vännina;-)

Ägde, nej. Har jag aldrig antytt. Och varför skulle det inte stämma tidsmässigt? Så vitt jag vet jobbar hon fortfarande...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in