2013-07-17, 00:36
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Själva kollinumret den här gången slutade på GB och det gjorde det inte sist jag beställde. Stod väl BE då om jag minns rätt. Däremot stod det att paketet skulle returneras till nån adress i Belgien om ingen skulle hämtat ut paketet.

Kan nog stämma, har för mig det stod BE på min avi. Hoppas att de inte har ändrat sin fraktrutin på nytt utan att detta bara var en engångsföreteelse. Berätta gärna hur det löser sig med återbetalning av momskostnaderna sedan.
Citera
2013-07-17, 00:40
Medlem
Wintersmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Morot? Den var ny.
Lavendeln tillsammans med irisen, kanske.
Aha. Finns det någon parfym med påstådd morotsdoft? Tycker det borde finnas annars.
Citera
2013-07-17, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wintersmith
Aha. Finns det någon parfym med påstådd morotsdoft? Tycker det borde finnas annars.
Gör det säkert, jag vet dock inte om någon. Sök runt lite...
Citera
2013-07-17, 00:43
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Jag tycker Dior Homme doftar morot i början, och jag gillar det. Någon mer som tycker det? Vad är det egentligen som doftar morot?

Håller till viss del med om att irisen i öppningen av Dior Homme kan påminna något om morotsjuice.
Citera
2013-07-17, 00:48
Medlem
Nic78s avatar
Citat:

En av mina nuvarande sommarfavoriter, Hermès - Un Jardin Sur Le Nil, innehåller morot.
Tillsammans med bland annat mango, tomat och grapefrukt gör det den till en underbar parfym.
Citera
2013-07-17, 01:26
Medlem
Wintersmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
En av mina nuvarande sommarfavoriter, Hermès - Un Jardin Sur Le Nil, innehåller morot.
Tillsammans med bland annat mango, tomat och grapefrukt gör det den till en underbar parfym.
Trevligt. Måste kanske köpa.
Citera
2013-07-17, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Morot? Den var ny.
Lavendeln tillsammans med irisen, kanske.
Jag minns första gången jag doftade på Dior Homme/Intense. Tyckte det doftade som isbergsallad! heheheh
Citera
2013-07-17, 05:18
Medlem
Citat:
Checka in "Seven Veils" av Byredo. Whisky/morot i en flaska
Citera
2013-07-17, 06:19
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hur lång var leveranstiden totalt denna gång?

Själv vill jag ha mina jävla samples nån gång... 3 veckor imorgon

12 arbetsdagar, gissar på att det gjorde ett par extra dagar iom att tullen snodde paketet också.

Jävla drygt att vänta, dessutom måste du ju vänta minst en vecka till innan du kan få nya skickade...
Citera
2013-07-17, 23:11
Medlem
Blev inte imponerad av Profumum Roma. Var någon Aqua jag provade, den var väl helt okej, men vissa var inte i min smak. Samt priset att skall man betala 1800:- för en flaska bör man nog vara helt övertygad om att det är något man gillar.
Citera
2013-07-17, 23:51
Medlem
Calvin Klein Euphoria luktar otroligt gott! Check it out
Citera
2013-07-17, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstigastesaken
Calvin Klein Euphoria luktar otroligt gott! Check it out
En syntetisk katastrof. Men alla gillar vi olika, tur är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in