Citat:
Ursprungligen postat av
p.north
Vad hade ölvebro för ärende när han/dom var i usa i samma veva när v.g blev skjuten?
Hur mycket information fick man av v.g när dom förhörde honom när dom plockade honom strax efter mordet?
Var det v.g som smög sig in i biografen 45min in i bion?
Kan det vara så att man fick nog klart för sig vem/vilka som låg bakom mordet på Palme efter v.g släpptes?
Jag har för mig Ölvebro var i USA för att få hjälp med en gärningsmanna profil samtidigt som V.G blev mördad.
Gissa vad dom kom fram till jo att det var en ensam gärningsman haha vilket Bullshit för att använda V.G:s uttryck.Det sägs att Ölvebro utelämnat en hel del inforamtion men om det är sant vet jag inte men klart är i alla fall att dom hela tiden velat hävdat en ensam gärningsman vilket inte är sant för 5öre.
V.G sa före mordet att det skulle flyta blod på Stockholms gator så även om han inte direkt var inblandad så visste V.G att Palme skulle mördas bara det säger att det inte är en ensam gärningsman.
V.G släååtes av åklagare KG Swenssom som menade att V.G hade ett vattentätt alibi av 2 pojkar som han snackade med på resturang Mon Cheri men andra menar att det inte går fastställa exakt tid ändå minns verkligen pojkarna rätt? minns dom rätt dag? Victor Gunnarsson gillade gå på resturang och var ofta här.
Man hittar bla krutstänk på Victors jacka det förklarar Victor bort med att det var efter fyrverkerier.
V.G sa att han aldrig skjutut med revolver förutom en gång när han provsköt för bli väktare.
Men V.G ljuger en fd flickvän sänder ett kort till Polisen där V.G står på en skjutbana i USA och skjuter med en revolver.
V.G var med i EAP och infiltratör åt SÄPO.EAP har förgreningar till CIA Alltså mot USA, det var väl därför åklagaren släppte V:G trots att den polismannen som förhörde honom ville fortsätta förhöra V.G.
Ja V.G gick tydligen in på en bio mitt under föreställningen.
Vissa saker från Mordnatten mindes han inte alls medans andra saker kunde han minnas väldigt bra, ganska klart att V.G ljög en hel del.
Under en rättegång skriker V.G ta den organisationen som ligger bakom istället.
Klart att kaiptalet ligger bakom Mordet ihop med typ CIA.
Palme var obekväm hos dom alldra flesta även hans partikamrater.
Baseboll poliserna är visste med i mordet dom var så kallade springpojkar och gjorde grovjobbet.
Det är därför man inte släpper på hemlighets stämplarna för Mordet är ett statsmord och många är inblandade.
Obduktionsprotokollet skulle bla visa att Lisbeth ljuger enligt rättsläkaren Milan Valverius som han sa till Lars Krantz.
Grundborg satt som högsta chef på Televerket han kunde sköta telefonavlyssningen och även se till att avlyssningen av radiotrafiken under mordnatten kom bort, för Televerket hade koll på radiotrafiken alltså så kallade walkie talkies och det hade man får att bla hålla koll på spioner men även ha lite kontroll på bla 27mhz bandet så folk skötte sig.
Vidare var det televerket som hade hand om fröken ur det så kallade lacbandet och det färfalskades det kunde man göra då man hade 2 maskiner och bara en var i drift.