Citat:
Ursprungligen postat av
DEXTER-X2
Nä! Många inlägg har det blivit och de börjar få en tendens att se "likadana" ut. Det är med stor sannolikhet att det finns fb.are som sitter på viktig information! Så fram med ryggraden och börja kvittra! Det är dags nu! (detta innefattar inte dig AJ, såvida du inte känner att du vill hjälpa till med försvinnandet av I*a)
Här kommer en fråga som endast kräver ett ja eller nej:
Är det rimliga sökområdet efter I*a runt Grästorp?
Håller fullt med dig Dexter, därför kände jag nu för att börja skriva i tråden , har ju kliat i fingrarna länge, har följt denna tråd och jag tycker också att många inlägg börjat se likadana ut nu
Men det är väl så att polis, msp, mm står och stampar på samma ställe, och kommer inte vidare med detta snabbare än vad man vill, och jag tror också att detta kanske kan bero på att det sitter folk med information som måste komma ut nu
Så som Dexter ovan skriver, tycker jag med, börja öppna truten nu, om det finns människor som vet mer!!
Och det verkar som det bara mest är runt Hunnebergs områdena i trollhättan som det läggs mest fokus på att leta, finns det verkligen inga mer ställen i thn som gm kan tänkas ha tyvärr gömt henne?
Stod ju nånstans tidigare i denna tråd att AJ bott, eller om det stod barndoms hem nånstans i Strömslund trollhättan, ligger det inte ett motions spår där som heter Slatthult? har det vart sök där eller? har missat det ifs, för om han AJ då har bott däromkring så känner han väl då kanske till lite platser där också att gömma I ?
Hoppas inte detta slutar som det gjorde med Marina fallet
/God Natt