2013-07-15, 14:32
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merlinus
Det har du nog rätt i ja , lite ovanligt väl, brukar väl inte vara så att spelbutiker får ensamrätt till sånt här eller?

Tycker det verkar lite surt för dom som inte har någon affär i närheten, då man inte kan förboka via nätet och få skickat.
2013-07-15, 16:27
Medlem
JokkMokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsNeverLupus
Nja, det borde vara lugnt. Men om du inte känner för att chansa så kanske du borde boka det. Jag chansar, som alltid.

Jag förbokade inte det till PS3 och jag uppskattar att jag var i ca 10 stora spelbutiker och kedjor i Göteborg som säljer spel, men till slut så fick jag det i den första butiken jag kollade.

(Känner expediten och exemplaret i fråga var en bokning som inte hämtats ut så dem kunde inte släppa det när jag var där vid öppning).

Aldrig att jag inte förbokar igen.
2013-07-15, 16:33
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galelos
Dem hade väl det för Black Ops 2 så då borde dem ha det för GTA
jag var på nattöppet på blackops 2 på Gamestop här i linköping, dock tror jag inte om dom hade det på webhallen.

Hoppas iallafall att dom kommer ha nattöppet för GTA V! skulle vara skamligt annars

ska springa in och fråga nästa gång jag har vägarna förbi
2013-07-15, 17:49
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
jag var på nattöppet på blackops 2 på Gamestop här i linköping, dock tror jag inte om dom hade det på webhallen.

Hoppas iallafall att dom kommer ha nattöppet för GTA V! skulle vara skamligt annars

Om produkten är tillräckligt stor och eftertraktad har Webhallen nattöppet-events. De har haft events för bl.a. World of Warcraft-expansionerna, Starcraft II, Call of Duty-spelen, Diablo III, Assassin's Creed III, Playstation 3, Xbox 360, Nintendo Wii U, Battlefield 3, o.s.v.

De hade dessutom öppet för Call of Duty: Black Ops II:
http://www.webhallen.com/se-sv/spel/kampanjer/call_of_duty-black_ops_2-event/

Jag kan säga med 99% säkerhet att de kommer ha nattöppet inför Grand Theft Auto V med tanke på deras övriga events.
2013-07-15, 17:49
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert

Jag vågar lova och garantera att Webhallen kör nattöppet inför V. Dom gjorde det för IV så.
2013-07-15, 18:56
Medlem
Konstigt om de ine skulle ha nattöppet. GTA V blir förmodligen en av de absolut största händelserna inom spelvärlden under många år.
2013-07-15, 19:06
Medlem
Klitor.Isbjoerns avatar
Säg att detta inte är från GTA V: http://www.youtube.com/watch?v=9OHXkmSQleY
Likadan flygplats som i GTA IV. Är nervös fan

En annan sak jag tänkte på var att det står att det inte är bekräftat att det ska släppas till PC, stämmer det? Vad tror ni? Kommer vi få vänta ett halvår på en PC-version?
2013-07-15, 19:10
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klitor.Isbjoern

Det där är ju IV! I Tbogt versionen
2013-07-15, 19:10
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klitor.Isbjoern

En annan sak jag tänkte på var att det står att det inte är bekräftat att det ska släppas till PC, stämmer det? Vad tror ni? Kommer vi få vänta ett halvår på en PC-version?
Förmodligen får vi vänta längre, mig kvittar det. Köper det till konsol och ett eventuellt PC släpp.
2013-07-15, 19:19
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Jag vågar lova och garantera att Webhallen kör nattöppet inför V. Dom gjorde det för IV så.

Minns dem där idioterna som tältade i 2 veckor utanför webhallen i Stockholm för att 10 första som köpte IV fick en gratis konsoll
2013-07-15, 19:52
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Minns dem där idioterna som tältade i 2 veckor utanför webhallen i Stockholm för att 10 första som köpte IV fick en gratis konsoll
Haha?!
Förövrigt väldigt roligt att följa denna tråd även fast jag håller mig lite i skymundan.
2013-07-15, 20:01
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Jag stod på andra plats inför Xbox 360-eventet i ~9 timmar utan att köpa något.

Jag kom hem med 3 tröjor, två nyckelband, två mössor, en handkontroll och ett års prenumeration på PC Gamer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in