Citat:
Ursprungligen postat av
FunkyCatso
Blir det inget sommarprogram i SVT med Leffe det här året eller? Verkar inte så... Nån som har koll?
Menar du STO-CPH/SVT Sommarmord?
Det var nog jobbigt för både LGWP och för teamet att släpa runt kroppen och få huvudet att fokusera på rätt fall vid rätt tillfälle.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bam.Bam
Han har druckit hela våren, så antingen har han bytt taktik (super årsvis), eller vilket halvår han super.
Har du sett honom genom fönstret, på Systemet eller på Noppes?