2013-07-13, 20:42
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Tyvärr blir det nog hämndmotiv som till sist löser denna gåta.[/quote]

Ja rättvisa ska ju skipas på ett eller annat sätt.
Allt annat vore ju orimligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bittermandel
Kan det vara så sjuk att AJ har "hjärntvättat" sina "gubbar" så att SB ska bli helt knäckt och försöka lägga över skulden på SB helt å hållet? Så att det ska se ut som att det är han?

Eller så kan det ju vara någon helt annan anledning.

Bara en tanke..

Helt rätt, det är ett signum för den "kamratkretsen"
Citera
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Aa vet nån nämde det. Men rent allmänt, hur välbesökt är den där dammen tro? Är den djup?
Han som igår skulle åka dit och kolla (men som fick vända av någon anledning) skrev att det fanns typ två hus där och att han drog innan de välkomnade honom med bössan! (lol) Så ja... Det bor väl några få stycken där. Jag ska dock inte snacka för mycket, för jag bor inte däromkring och vet inte riktigt hur det ser ut där, men rent spontant ser det ju inte vidare tätbefolkat ut, va?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klimatis
Ja, jag slutar visst aldrig att förundras över denna variga illaluktande gegga.
Vad har S morsa suttit inne för? Droger? Våldsbrott? Eko?

Gick in på Sebs nyllebok och ungkraken är ju full av bläck på hela kroppen. Herregud, han har ju knappt fått könshår! Han odlar verkligen gangstalooken.

Tror du han är ute efter att det skrivs om honom i denna tråd?

Mord.
Han är lyrisk över att ha en del av denna tråd.
Citera
2013-07-13, 20:45
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja jag menar det. Lät ju så stort och man riktigt kände hur det brändes i fingertopparna... Sen ingenting. Hände inget mer liksom
Vore kul om någon av alla de nyreggade som planterar pm med missvisande "information" kunde dela med sig angående sin geografiska kunskap i området men det gynnar väl inte deras syfte antagligen.

Ingen som kan ge info om Dammens djup eller om det är möjligt att ta sig nära med bil?
Senast redigerad av Beatas 2013-07-13 kl. 20:54.
Citera
2013-07-13, 20:46
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
Börjar faktiskt tvivla på att detta grymma och hänsynsfulla dåd kommer att klaras upp via polisiära vägar och med åtal och dom som följd.

Efter två veckor utan att kroppen återfunnits och där de häktade inte verkar ha någon lust att delge eller berätta vad de vet, så kommer snart tidpunkten, då sökinsatser trappas ner och snart kommer att upphöra helt.

Mytomaner, desinformatörer och väldigt många andra verkar inte bry sig om att en ung mamma troligtvis inte längre lever och de som möjligtvis vet vad som hände och kan hjälpa till att lösa detta makabra dåd verkar inte speciellt intresserade. Sverige 2013, där likgiltighet och egoism tagit över totalt.

Tyvärr blir det nog hämndmotiv som till sist löser denna gåta.

Ja alldeles för långa två veckor och chanserna att hitta I*a minskar för varje timme som går och jag tror att det finns åtminstonde nån som vet nånting av värde men väljer att inte berätta.. Och varför? Heder och lojalitet, ingen jävla heder alls har man i kroppen om man vet att en ung tvåbarnsmamma förmodligen blivit brutalt mördad men sitter och håller sina fula käftar.
Citera
2013-07-13, 20:47
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jobbaridag
Mord.
Han är lyrisk över att ha en del av denna tråd.

Hur vet du det?
Citera
2013-07-13, 20:47
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
Han som igår skulle åka dit och kolla (men som fick vända av någon anledning) skrev att det fanns typ två hus där och att han drog innan de välkomnade honom med bössan! (lol) Så ja... Det bor väl några få stycken där. Jag ska dock inte snacka för mycket, för jag bor inte däromkring och vet inte riktigt hur det ser ut där, men rent spontant ser det ju inte vidare tätbefolkat ut, va?

Men sen skrev någon ett PM om att den farbrorn som äger marken är hur snäll som helst.
Citera
2013-07-13, 20:50
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken

Menar om man bor där och känner till området så kan man väl stråla samman om man inte vill åka dit själv. MP kommer garanterat inte leta där iaf. Skit att man ska bo så långt bort.
Citera
2013-07-13, 20:50
Medlem
Lördagden den 6 Juli stod en bil parkerad med en man som satt i bilen och såg ut och vänta på någon.
Mellan 1 och 2 timmar.
Vid 12 tiden på dagen.
Bilen stod parkerad på Grundbergsvägen (100meter in från korsningen till kungsportsvägen).

Bilen är skriven på en person som bor 2mil sydöst om Jönköping.

Polisen tipsades i tisdags.
Citera
2013-07-13, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEXTER-X2
Hur vet du det?

Är en tolkningsfråga i och för sig, men via hans uppförande. Han uppskattar uppmärksamhet i alla dess former.
Citera
2013-07-13, 20:52
Medlem
Mouchinos avatar
Detta fick jag igår

Åk dit så snart ni kan igen när det är ljust.

Ägaren heter Å*e T*ngstr*m och är jättesnäll.

kör från grästorp och mot Frambo tag av mot höger TINGSGÅRDEN,
i slutet av vägen håll höger mot grinden den är olåst. kör eller gå sista biten så hamnar ni rätt på dammen.
Hur skall man sen se om det ligger något i dammen = det brukar ligga en liten jolle vid kanten,
jag är med familjen i stockholm över helgen annars hade jag mött upp.

ps nväst om dammen finns en väg som leder till DB, men den kan ibland vara sönderkörd av traktor.

Här är en bra vägbeskrivning. Fritt fram för den som känner sig manad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in