2013-07-13, 18:41
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
Om jag har förstått det hela rätt så har SB blivit påhoppad antingen i Oden-huset eller i Allén på Storgatan. Båda dessa platser är alltid fullt med människor, speciellt på helger.

Hur kan det INTE finnas vittnen?

Det är klart att det finns vittnen till själva händelsen, något annat vore omöjligt, men det är en sak att ha sett det i periferin och en helt annan att kunna identifiera eventuella gärningsmän.

Det finns för övrigt ingen allé på Storgatan. Allén går längs Kungsgatan.
Citera
2013-07-13, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Kan ha fattat fel nu, men dom som knivskar han första gången hade väl nämnt något om I*a. 95% säker på att det stod i TTela.

Nej! De som misshandlade SB i hjortmosseparken sa inte ett ljud.
Citera
2013-07-13, 18:51
Medlem
Vbg1972s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
Om jag har förstått det hela rätt så har SB blivit påhoppad antingen i Oden-huset eller i Allén på Storgatan. Båda dessa platser är alltid fullt med människor, speciellt på helger.

Hur kan det INTE finnas vittnen?
Alle'n ligger på Kungsgatan. Som även är Odenhusets Entre'gata.
Citera
2013-07-13, 19:02
Medlem
Lavettens avatar
SB har väl inte varit anklagad av någon som eventuell GM i tråden?

Ryktet om att han varit vittne och rymt från brottsplatsen startades 1/7 kl 14:56. Det är det inget annat än ett rykte så länge ingen har en trovärdig källa som säger annat.

Om någon tolkat det som är skrivet om honom här i tråden som att han är potentiell GM har personen enorma läs- och tolkningsproblem eller är en jubelidiot.
Senast redigerad av Lavetten 2013-07-13 kl. 19:09.
Citera
2013-07-13, 19:03
Medlem
Misshandel av SB gynnar. GM. Nu far fokus åt annat håll
Citera
2013-07-13, 19:06
Medlem
Eiraliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrume
Misshandel av SB gynnar. GM. Nu far fokus åt annat håll

Word.
Återgår till BO och GM.
Känns ju som några underhuggare till GM som vill hjälpa omfokusera.
Låt dem inte lyckas.
Citera
2013-07-13, 19:16
Medlem
bittermandels avatar
Kan det vara så sjuk att AJ har "hjärntvättat" sina "gubbar" så att SB ska bli helt knäckt och försöka lägga över skulden på SB helt å hållet? Så att det ska se ut som att det är han?

Eller så kan det ju vara någon helt annan anledning.

Bara en tanke..
Senast redigerad av bittermandel 2013-07-13 kl. 19:23. Anledning: tillägg
Citera
2013-07-13, 19:29
Medlem
Beatass avatar
Skulle vara intressant med rapport om dammen som diskuterades igår. Den med kräftor.

Är den utesluten som möjlig dumpningsplats?
Citera
2013-07-13, 19:32
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatas
Skulle vara intressant med rapport om dammen som diskuterades igår. Den med kräftor.

Är den utesluten som möjlig dumpningsplats?

Var ju några som diskuterade den flitigt igår och polisen skulle väl kolla upp det imorse var det nån här som sa. Men sen vet jag inte vad som hände. nån hade kontaktat polisen om denna plats.

trodde de som skrev om den här dammen skulle åka dit och undersöka men har varit knäpptyst om det. Har också undrat här under dagen. Lät ju så hoppingivande
Senast redigerad av Mouchino 2013-07-13 kl. 19:34.
Citera
2013-07-13, 19:35
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy7
Polisen har inte sökt Hullsjön va? Kan ju ha dumpat kroppen i Hullsjön, kört upp dit de brände bilen och sen fortsatt mot Grästorp (eftersom det är på den sidan av berget)?
Jag föreslog detta tidigt i tråden men den ansågs som för grund och dessutom hade det gjorts någon form av insats, av en myndighet, för fisken om jag minns rätt.
Citera
2013-07-13, 19:35
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Var ju några som diskuterade den flitigt igår och polisen skulle väl kolla upp det imorse var det nån här som sa. Men sen vet jag inte vad som hände
Någon tipsade polisen och jag antog att den skulle rycka ut efter förmiddagsmunken. Men det är inget som hindrar att någon åker ut och tar en titt. Jag har för lång resväg, tyvärr. Karta: http://goo.gl/maps/FZfij Den gröna nålen vid vildsvinsskylten.
Senast redigerad av Quarrel 2013-07-13 kl. 19:39.
Citera
2013-07-13, 19:37
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Någon tipsade polisen och jag antog att den skulle rycka ut efter förmiddagsmunken. Men det är inget som hindrar att någon åker ut och tar en titt. Jag har för lång resväg, tyvärr. Karta: http://goo.gl/maps/FZfij Den gröna nålen vid svinhuvudet.

Ja samma här, hade jag varit närmare hade jag dragit dit direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in