2013-07-13, 20:05
Medlem
[quote=bittermandel|44303091]
Citat:
Ursprungligen postat av fisetroll

Sant, tror dock att SB inte är inblandad.

Tror inte heller att han är inblandad!
Citera
2013-07-13, 20:06
Medlem
Mouchinos avatar
Tycker vi droppar ämnet SB, han har det nog jobbigt ändå just nu och lider alla helvetes kval. Vi får tänka på att han faktiskt också hade en relation till I*a och det räcker att han ska behöva deala med det än att det ska vara en massa spekulationer om honom hit och dit här på forumet. Låt honom vara ifred nu. Han är ung och har hela livet framför sig, vi vill väl inte bidra till att sabba hans liv nå mer. Punkt!
Citera
2013-07-13, 20:11
Medlem
DEXTER-X2s avatar
[quote=fisetroll|44303145]
Citat:
Ursprungligen postat av bittermandel

Tror inte heller att han är inblandad!

Självklart är han inte inblandad.
Släpp det!
Citera
2013-07-13, 20:14
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Ställer frågan igen!
Hur länge har DB & FH bott i Grästorp?
Citera
2013-07-13, 20:18
Medlem
Nu gäller det fan i morgon, då har Missing people ett större sök, hoppas verkligen hon hittas då! Blir ett steg fram och fem tillbaks, annars. Det är ett totalt mysterium detta fall, just nu.
Citera
2013-07-13, 20:22
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Nu gäller det fan i morgon, då har Missing people ett större sök, hoppas verkligen hon hittas då! Blir ett steg fram och fem tillbaks, annars. Det är ett totalt mysterium detta fall, just nu.

Men vet du hur det blev med den här dammen som det skrevs om här igår. Var det nån som gjorde nåt besök dit?
Citera
2013-07-13, 20:24
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men vet du hur det blev med den här dammen som det skrevs om här igår. Var det nån som gjorde nåt besök dit?

Troligtvis inte, då hade det nog varit postat.
Citera
2013-07-13, 20:25
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nån åkte mot dammen, men hittade inte fram eller nåt.
Har för mig att han sa att man inte kom fram med bil?
Ni som vet var dammen är o bor någorlunda nära, varför åker ni inte o kollar medans det är ljust?
Mycket snack..
Citera
2013-07-13, 20:27
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Nån åkte mot dammen, men hittade inte fram eller nåt.
Har för mig att han sa att man inte kom fram med bil?
Ni som vet var dammen är o bor någorlunda nära, varför åker ni inte o kollar medans det är ljust?
Mycket snack..

Ja jag menar det. Lät ju så stort och man riktigt kände hur det brändes i fingertopparna... Sen ingenting. Hände inget mer liksom
Senast redigerad av Mouchino 2013-07-13 kl. 20:29.
Citera
2013-07-13, 20:36
Medlem
MrBubss avatar
Börjar faktiskt tvivla på att detta grymma och hänsynsfulla dåd kommer att klaras upp via polisiära vägar och med åtal och dom som följd.

Efter två veckor utan att kroppen återfunnits och där de häktade inte verkar ha någon lust att delge eller berätta vad de vet, så kommer snart tidpunkten, då sökinsatser trappas ner och snart kommer att upphöra helt.

Mytomaner, desinformatörer och väldigt många andra verkar inte bry sig om att en ung mamma troligtvis inte längre lever och de som möjligtvis vet vad som hände och kan hjälpa till att lösa detta makabra dåd verkar inte speciellt intresserade. Sverige 2013, där likgiltighet och egoism tagit över totalt.

Tyvärr blir det nog hämndmotiv som till sist löser denna gåta.
Citera
2013-07-13, 20:41
Medlem
LostGenerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
Börjar faktiskt tvivla på att detta grymma och hänsynsfulla dåd kommer att klaras upp via polisiära vägar och med åtal och dom som följd.

Efter två veckor utan att kroppen återfunnits och där de häktade inte verkar ha någon lust att delge eller berätta vad de vet, så kommer snart tidpunkten, då sökinsatser trappas ner och snart kommer att upphöra helt.

Mytomaner, desinformatörer och väldigt många andra verkar inte bry sig om att en ung mamma troligtvis inte längre lever och de som möjligtvis vet vad som hände och kan hjälpa till att lösa detta makabra dåd verkar inte speciellt intresserade. Sverige 2013, där likgiltighet och egoism tagit över totalt.

Tyvärr blir det nog hämndmotiv som till sist löser denna gåta.

Jag tror iallafall att man kommer att hitta kroppen, det borde polisen kunna klara av. Hur lång tid kan GM som mest ha haft på sig att mörda, förmodligen stycka och sedan gömma kroppen?
Citera
2013-07-13, 20:41
Medlem
Vill bara klargöra en sak gällande S.B... Först och främst är han genuint bekräftelsekåt, och har i alla fall det senaste året fiskat efter likes på facebook, där han ingående beskriver sitt så kallade drogmissbruk, sitt tunga liv, om moderns fängelsedom etc etc. Nu har hans uppdaterande eskalerat totalt.
För att ge er ett axplock: (*=E)

S*bastian B*rgström
igår i närheten av Trollhättan
Så här illa kan det gå när folk tror på ryckten! Sluta läs och tro på allt som skrivs på nätet "flashback"

http://www.expressen.se/gt/bekant-ti...v-misshandlad/

S*bastian B*rgström har delat en länk
för 13 minuter sedan i närheten av Trollhättan
Känner mig ledsen och förtvivlad, hur mycket ska man orka....? Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Jag finner fan inga ord!!! Det blir liksom aldrig någon frid, jag vill bara få ett avslut på det hela.

http://www.expressen.se/gt/man-missh...a-trollhattan/

S*bastian B*rgström
igår i närheten av Trollhättan
Jag sitter i mitt rum, skriver och tårarna rinner ner för min kind. När ska jag få känna lycka? Slippa all smärta som jag bär på och även det som jag fått uppleva det senaste. Bara få känna friheten att kunna få gå ut utan att vara rädd för mitt egna liv och utan ångest och smärta. När ska det hända? Jag vill bli lycklig, ha ett liv utan problem och allt som det innebär. Jag går runt med en full och tung ryggsäck, där alla problem samlats under alla år. Säger bara en sak: Den onda cirkeln undviker jag genom att gå den raka vägen och när jag kan den utan problem då är det som om livet börjar igen. Jag vill inte ha några ord av medlidande, för ingen har någon anledning att känna medlidande för mig. Jag skriver endast av en anledning nu och det är för att det är en riktigt tuff tid just nu och jag mår bra av att skriva av mig. Sist men inte minst vill jag tacka och sända ut all min kärlek till vänner,familj och folk som jag knappt känner som har stöttat mig, såväl för alla fina mail. Det har gått så rakt in i mitt hjärta, min själ så att jag är helt målös. Nu mot bättre tider – hoppas jag!

För att komma till saken, så misstänker jag och många andra att S.B helt sonika hittar på att han har blivit just misshandlad. Vad människor i Trollhättan misstänker och tror, är att han gör det för ännu mer uppmärksamhet, då allting lade sig när han blev avförd från utredning. Tragiskt, men troligen sant. Sedan tidningarna har skrivit om hans misshandelsfall har han helt maniskt suttit och länkat till artiklarna flera gånger dagligen.

Detta är inte det enda han misstänks ljuga om, utan även sitt "körkort" exempelvis , som han fick helt hux flux. Dock vet jag inte sanningshalten i det, men han har då aldrig kunnat uppvisa det.

Vidare incidenter som indikerar på hans uppmärksamhetstörst är att han mailat i princip alla på sin vänlista och bett dem göra inlägg på hans tidslinje.

S.B har förmodligen inte utan orsak benämnts som "mytomanen" sedan barnsben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in