Vill bara klargöra en sak gällande S.B... Först och främst är han genuint bekräftelsekåt, och har i alla fall det senaste året fiskat efter likes på facebook, där han ingående beskriver sitt så kallade drogmissbruk, sitt tunga liv, om moderns fängelsedom etc etc. Nu har hans uppdaterande eskalerat totalt.
För att ge er ett axplock: (*=E)
S*bastian B*rgström
igår i närheten av Trollhättan
Så här illa kan det gå när folk tror på ryckten! Sluta läs och tro på allt som skrivs på nätet "flashback"
http://www.expressen.se/gt/bekant-ti...v-misshandlad/
S*bastian B*rgström har delat en länk
för 13 minuter sedan i närheten av Trollhättan
Känner mig ledsen och förtvivlad, hur mycket ska man orka....? Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Jag finner fan inga ord!!! Det blir liksom aldrig någon frid, jag vill bara få ett avslut på det hela.
http://www.expressen.se/gt/man-missh...a-trollhattan/
S*bastian B*rgström
igår i närheten av Trollhättan
Jag sitter i mitt rum, skriver och tårarna rinner ner för min kind. När ska jag få känna lycka? Slippa all smärta som jag bär på och även det som jag fått uppleva det senaste. Bara få känna friheten att kunna få gå ut utan att vara rädd för mitt egna liv och utan ångest och smärta. När ska det hända? Jag vill bli lycklig, ha ett liv utan problem och allt som det innebär. Jag går runt med en full och tung ryggsäck, där alla problem samlats under alla år. Säger bara en sak: Den onda cirkeln undviker jag genom att gå den raka vägen och när jag kan den utan problem då är det som om livet börjar igen. Jag vill inte ha några ord av medlidande, för ingen har någon anledning att känna medlidande för mig. Jag skriver endast av en anledning nu och det är för att det är en riktigt tuff tid just nu och jag mår bra av att skriva av mig. Sist men inte minst vill jag tacka och sända ut all min kärlek till vänner,familj och folk som jag knappt känner som har stöttat mig, såväl för alla fina mail. Det har gått så rakt in i mitt hjärta, min själ så att jag är helt målös. Nu mot bättre tider – hoppas jag!
För att komma till saken, så misstänker jag och många andra att S.B helt sonika hittar på att han har blivit just misshandlad. Vad människor i Trollhättan misstänker och tror, är att han gör det för ännu mer uppmärksamhet, då allting lade sig när han blev avförd från utredning. Tragiskt, men troligen sant. Sedan tidningarna har skrivit om hans misshandelsfall har han helt maniskt suttit och länkat till artiklarna flera gånger dagligen.
Detta är inte det enda han misstänks ljuga om, utan även sitt "körkort" exempelvis , som han fick helt hux flux. Dock vet jag inte sanningshalten i det, men han har då aldrig kunnat uppvisa det.
Vidare incidenter som indikerar på hans uppmärksamhetstörst är att han mailat i princip alla på sin vänlista och bett dem göra inlägg på hans tidslinje.
S.B har förmodligen inte utan orsak benämnts som "mytomanen" sedan barnsben.