Citat:
Ska ta det lugnt och inte förhasta mig genom uppdragen, utan först åka runt och kolla in staden. Lära känna de olika karaktärerna. Ska inte missa en enda cutscene heller!
Kommer nog lira mycket med Franklin, Michael och minst med Trevor, men allt beror på vad man är sugen på att göra när man sätter sig vid spelet den dagen
Kommer nog lira mycket med Franklin, Michael och minst med Trevor, men allt beror på vad man är sugen på att göra när man sätter sig vid spelet den dagen

Citat:
Citat:
Michael och Trevor känns för min del utan tvekan som de mest intressanta karaktärerna, mest Michael dock i nuläget, förmodligen för att man redan har spelat typ som Franklin (CJ) i Gta San Andreas.
Trevor som är galen, kan flyga flygplan och göra en massa jävelskap.
Michael som har hjärnan, en familj och kan glida runt som en rik man.
Vad kan Franklin göra, köra bil?
Näe, Franklin känns för min del som en väldigt tråkig och än så länge outvecklad karaktär, känns inte som att man vet någonting om honom och hans personlighet mer än att han är bra på att köra bil.
Citat:
Jo förvisso men jag hoppas bara att det inte tar alltför många sekunder, man vill ju att det ska gå någorlunda snabbt iallafall, annars lär det väl bara bli irriterande