2013-07-12, 19:29
Medlem
Tjafsar man med polisen får man skylla sig själv. Kan man inte hantera spriten ska man ge fan i den. Däremot är det mycket märkligt att hon inte sätter handfängsel på idioten.
Citera
2013-07-12, 19:29
Medlem
jugbandbluess avatar
både mannen och poliskvinnan är ju uppenbart labila.
Citera
2013-07-12, 19:30
Medlem
Hegamons avatar
Vad jag ser i videon är en individ som fått i sig för mycket. Alla kan inte dricka sprit - är hans intryck. Han fortsätter och är verbalt provokativ mot en ensam kvinnlig polis. Kvinnliga poliser måste själva fortare gå högre i våldsspiralen vid hotfulla situationer än män. Orsaken är att om mannen angriper först blir det mycket svårt för en ensam kvinnlig polis att hantera mannen.

Mannen vägrade lyda order om att direkt lägga sig ner. Jag tycker enbart det var skönt han fick smaka batong. Skärp till dig karljävel.
Citera
2013-07-12, 19:31
Medlem
GanjaMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollig
En normal människa kunde väll bara ha bett honom att gå?

Varför i hela världen ska polisen ha rätt att gå runt och misshandla och bussa hundar på vem de vill?

dom FÅR inte låta han gå ,han är påverkad och han har hotat,då måste polisen omhänderta han för hans egen och andras säkerhetsskull
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaMoon
va hade hänt om han i då hade tagit upp sin mobil tryckt på en knappt och sprängt en bomb,hon reagerade blixtsnabbt genom att ta kontroll på situationen, vilket var bra gjort

Helt enig!
Citera
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollig
Jag har aldrig sett en polis spöa på någon såhär innan heller.

Men snutfittor med fittor brukar vara de jävligaste och drygaste.

Om vi däremot snackar krogvakter/säkerhetsvakter så finns där en massa idioter där, tar några dagar sen är man väl utbildad

Men där har vi folk som tycker om att visa att dom kan slåss när dom får chansen.
Citera
Medlem
Docklands avatar
Övervåld? Det där lilla? Han skall lyda, annars går det som det gick. Haha. Han kom alldeles för lindrigt undan. Pucko.
Citera
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Jag har inge behov av att pimpla i mig lösningsmedel bara för det är helg

och hur fan kan du din dumma horunge veta om det är verkligt hot eller inte ,så inga människor på denna planet har någonsin begått ett terrordåd ,du är ju fan dum på riktigt ,hon kan omöjligt avgöra om han kan verkställa sina hot eller inte,vad skulle ha hänt om hon inte hade ingripit och han sen faktiskt hade genomfört ett bombdåd och flera hundra hade död kanske tusentals,hon tog det säkra före det osäkra

Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens
Och var kanske betongslagen hennes sätt att försöka desarmera den eventuella bomben?

Bara kvinnan och GanjaMoon vet....

Nej nej. Ni har missuppfattat det hela. HUNDEN skickade hon på honom för att den, genom att bita av den rödgröna sladden som sitter ihop med den brandgula (inte den rödgröna som sitter ihop med den orangefärgade), skulle kunna desarmera bomben. Bomben, som killen för övrigt förvarade under sin egen förhud.
Citera
2013-07-12, 19:33
Medlem
Docklands avatar
Citat:
va hade hänt om han i då hade tagit upp sin mobil tryckt på en knappt och sprängt en bomb,hon reagerade blixtsnabbt genom att ta kontroll på situationen, vilket var bra gjort

Hade hon inte gjort något hade det varit tjänstefel.

Ljuvligt klipp.
Citera
Medlem
flukkes avatar
Någon som har namn på polisen än?
Citera
Medlem
Citat:

Allvarligt?

Ifall vi bortser från det helt orimliga i hela grejen med en bomb, så måste jag ju få fråga - hur kan du kalla det kvinnan för att "ta kontroll på ("över", gissar jag att du menar?) situationen"?
Citera
2013-07-12, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AordinaryStoner
Men vad har hänt med Flashback? Sluta tjafsa om att hon gjort fel för det konstaterades redan på andra sidan i den här tråden!
Fram med namn och allt va det innebär nu istället!

Ja verkligen.

De har visserligen censurerat, men nog måste de finnas någon som känner igen ändå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in