Citat:
Ursprungligen postat av
Straiter
Inte direkt, men jag har faktiskt lyckats köpa två spel.
När jag kommer till kontokortsinfon nu så tänker den ett tag och meddelar sen att min bank inte godkänner transaktionen.
Andra fel är att den inte ens kan påbörja transaktionen, eller något i den stilen.
90 min kvar på den pågående flashrean - bara att hoppas att de löser problemen innan dess.
Suck...
Edit: Sådärja, jag lyckades betala via Paypal

Har samma problem, och inga pengar på mitt paypal konto. Det brukar ju ta typ 2-3 dagar innan pengarna kommer in på Paypal, så känns inte som någon idé att ens testa det.

Har givetvis pengar på mitt konto. Skumt.
Fan, nu får jag "Det uppstod ett fel med att starta eller uppdatera transaktionen. Vänta en stund och försök sedan igen, eller kontakta supporten om du behöver hjälp." istället. Och rean på det jag vill ha tar slut om ca 1 timme. Vad fan kan det inte bara fungera för. Känns som att Valve om några borde hålla koll på vad dom gör, och dom vet att det blir trafik under julrea och sommarrea.
Citat:
Ursprungligen postat av kandy5831
asså kan någon fan ge något tips på hur jag ska köpa spel? jag får fckin stress, inget går att köpa. Jag hann köpa cs paketet till mig själv men ska köpa det också till polarna och då funkar det inte som jag ser har hänt med er andra. Tror ni dom hinner lösa det innan flash dealen tar slut eller finns det något trick att lösa det?
Jag gjorde om betalningen, igen, och igen, och igen.. Säkert 20 gånger sedan fungerade det efter att jag bytt språk på Steam till Engelska istället för Svenska. (fattar inte ens varför jag hade svenska från början