2013-07-12, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIs
Såg det men det var inte complete editon med dlc.

Så Walking dead som nu är ett dagserbjudande kommer inte gå lägre än 50% under denna rea?

Vet inte om det står fel på startsidan, men det är 75 % rabatt på The Walking Dead (om man går in på spelsidan). EUR 6,24.

---

Edit: Ett tips till är att om det är rea på ex Darksiders II, då är det ofta också rea på tidigare spel i serien/DLC.
Senast redigerad av Straiter 2013-07-12 kl. 19:14.
Citera
2013-07-12, 19:16
Medlem
MyNameIss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Vet inte om det står fel på startsidan, men det är 75 % rabatt på The Walking Dead (om man går in på spelsidan). EUR 6,24.

---

Edit: Ett tips till är att om det är rea på ex Darksiders II, då är det ofta också rea på tidigare spel i serien/DLC.
Uppdaterade igen och nu är det 75%.
Citera
2013-07-12, 19:21
Medlem
searchfunctions avatar
Kan rekommendera Legend of Grimrock för 3,49 euro i 8 timmar framöver. Ett riktigt spännande och kul dungeon crawler.
Rekommenderar även Antichamber. Just nu för 6,45 euro men kan bli billigare. Detta ska spelas blint för bäst upplevelse, alltså kolla inte på för mycket videos om spelet som spoilar det. Bonus om ni även spelar in och laddar upp eran första blinda spelupplevelse, gärna med kommentarer medan ni spelar.
Ett annat spel jag kan rekommendera är FTL - Faster Than Light, just nu för 2,49 euro. Ett rougelike i rymden.

Även Audiosurf för 2,99 euro, Magicka för 4,99 euro och Portal för 4,49 euro om någon nu av någon anledning inte redan har dem.

Edit: Även Beat Hazard för 1,74 euro är mycket prisvärt.
Sen hittade jag också 'Legacy of Kain collection', vilket är lite missvisande då Blood Omen 1 & 2 inte ingår. Men i vilket fall så ingår 3 spel: Soul Reaver, Soul Reaver 2 och Defiance. 6,45 euro. Egentligen så är spelupplevelsen inte så bra, många jobbiga pussel och inte så intressant combat men sagan är helt otrolig. Fast å andra sidan så kan man bara kolla på alla cutscenes där sagan utspelar sig på youtube.
Senast redigerad av searchfunction 2013-07-12 kl. 19:28.
Citera
2013-07-12, 21:17
Medlem
Darwins avatar
Mortal Kombat 9 har ju kommit till PC nu, och det är riktigt skoj!

(Vet inte om det är så värst billigt än, men skoj är det!)
Citera
2013-07-12, 21:30
Medlem
Jag är beroende, jag behöver hjälp. Jag kan inte låta bli att köpa spel! Just Cause 2, 3 euro, kan jag rekommendera. Sandlådespel med fallskärm och grappling hook.
Citera
2013-07-12, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Nu hjälper det inte dig, Mr.Question, men Half-Life var dagens erbjudande dagen innan rean. 9.24 euro tog de då för hela paketet. Fullt möjligt att de kör med det erbjudandet även under rean.

Fan. Nåja, jag har sagt adjö till min snålhet. Jag är mycket lycklig för Valves skull, att de fick de extra 9 euro av mig. Det känns absolut bra. Oja.
Citera
2013-07-12, 21:40
Medlem
papa_smurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Question
Jag är beroende, jag behöver hjälp. Jag kan inte låta bli att köpa spel! Just Cause 2, 3 euro, kan jag rekommendera. Sandlådespel med fallskärm och grappling hook.

samma här har ca 180 spel på steam, alla har jag köpt för de är billiga, kanske spelat 10 st max.

-----------

Hur kan GTA på allvar bli "kundernas val" det har ju varit på miljontals reor på steam, har inte alla det redan ?!
Citera
2013-07-12, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av papa_smurf
samma här har ca 180 spel på steam, alla har jag köpt för de är billiga, kanske spelat 10 st max.

-----------

Hur kan GTA på allvar bli "kundernas val" det har ju varit på miljontals reor på steam, har inte alla det redan ?!

Jag känner igen det där första. Jag tror det gäller rätt många. När ska man egentligen ha tid att spela alla de där spel som man köper på reorna? Det enda jag kan komma på är att säga upp mig och då skulle jag inte ha råda att köpa några fler spel
(Dessutom föredrar jag helt klart mitt jobb framför att sitta och spela spel hela dagarna.)
Fast än har det "bara" blivit motsvarande $140.97 under årets rea...

Vad gäller det andra så får man ju trading cards om man röstar tre gånger. Skulle det inte vara för det skulle jag förmodligen inte bry mig om att rösta alls. De kommande tre spelen har jag alla tre och då blir det bara att jag röstar på något av dem utan att bry mig särskilt mycket.
Citera
2013-07-12, 21:59
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papa_smurf

-----------

Har ju varit alla GTA spel för 9.99 euro vid ett flertal tillfällen. Tycker inte denna rea erbjuder något bättre än vad som gavs i vintras eller förra sommaren. Det enda jag tycker är riktigt prisvärt är Skyrim med alla DLCer för 29.99 euro dock helt värdelöst om man redan har Skyrim och en DLC eller dylikt.
Citera
2013-07-12, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
Har ju varit alla GTA spel för 9.99 euro vid ett flertal tillfällen. Tycker inte denna rea erbjuder något bättre än vad som gavs i vintras eller förra sommaren. Det enda jag tycker är riktigt prisvärt är Skyrim med alla DLCer för 29.99 euro dock helt värdelöst om man redan har Skyrim och en DLC eller dylikt.

Det var på flashrea igår för EUR 23.99.
Citera
2013-07-12, 22:42
Medlem
Köpte Just Cause 2 pga multiplayer modden. Synd att inte deras servrar är uppe 24/7 dock..
Citera
2013-07-12, 22:54
Medlem
Red-Pandas avatar
Legend of Grimrock
Sniper: Ghost Warrior 2
Left 4 Dead 2
Chivalry: Medieval Warfare
Amnesia: The Dark Descent
The Last Remnant

Blev dessa idag.

Jävligt irriterande att kundvagnen försvinner ibland och att man inte kan kolla vilka spel som finns då bilderna inte laddar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in