2013-07-11, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Läsa verkar inte vara din grej, så förstår inte varför jag ens bemödar mig att skriva detta.

Det är nog du som har svårt att läsa.

Han frågade ju om rabatten är kvar imorgon om man sätter produkten i kundvagnen nu men svaret är visst nej hur dumt det låter eftersom man kan ju inte köpa något nu för att steam hemsidan kraschar vart 10sek.
Citera
2013-07-11, 23:38
Medlem
Är det bara jag som har problem att köpa saker?
Citera
2013-07-11, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Läsa verkar inte vara din grej, så förstår inte varför jag ens bemödar mig att skriva detta.

Att vara trevlig och kunna svara verkar inte vara din grej..
Frågade bara om en vara har kvar rabatten om man lägger den i kundvagnen för att sedan kunna betala senare på dagen då steam inte har sådan överbelastning på deras servrar.
Citera
2013-07-11, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nils-arne
Att vara trevlig och kunna svara verkar inte vara din grej..
Frågade bara om en vara har kvar rabatten om man lägger den i kundvagnen för att sedan kunna betala senare på dagen då steam inte har sådan överbelastning på deras servrar.

Jag svarade på din fråga lite högre upp men det enda som finns att göra är att spamma tills köpet går igenom.

satt och spamma i 2 timmar och till slut gick köpet igenom
Citera
2013-07-12, 00:07
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nils-arne
Jädra steam som är så skevt.

Om man lägger t.ex CS:GO som har 66% rabatt i sin kundvagn, har den kvar sin rabatt imorgon?
Betalningssystem är så skit just nu.

Nej det fungerar inte, jag har själv testat detta och kundvagnen rensas efter ett tag.
Citera
2013-07-12, 00:20
Medlem
Funderar på att köpa DOOM 2 för ca 6 euro, för att sedan spela det med "BRÜTAL DOOM" modden (http://www.youtube.com/watch?v=nzsG2sLc7dk).

Värt? Vet inte om jag gillar retro-spel, men ser roligt ut på filmen!
Citera
2013-07-12, 00:40
Medlem
MyNameIss avatar
Så för mig som aldrig handlat på en summersale på steam. Hur funkar det? Kommer de spelen som det är rea på idag kanske komma billigare senare? Tänkte tex köpa GTA complete edition för 14.99 men kan det komma ett erbjudande om några dagar där det är 80% rea istället för 50%?

Kanske är jävligt dum fråga men kör på den ändå.
Citera
2013-07-12, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIs
Så för mig som aldrig handlat på en summersale på steam. Hur funkar det? Kommer de spelen som det är rea på idag kanske komma billigare senare? Tänkte tex köpa GTA complete edition för 14.99 men kan det komma ett erbjudande om några dagar där det är 80% rea istället för 50%?

Kanske är jävligt dum fråga men kör på den ändå.

Om det är ett flashpris eller dagens erbjudande så kommer de förmodligen inte att bjudas ut till något lägre pris. GTA-packet kan alltså mycket väl - temporärt - sjunka i pris.
Tänk på att det är GTA IV complete, inte GTA complete pack.
Citera
2013-07-12, 00:53
Medlem
MyNameIss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Om det är ett flashpris eller dagens erbjudande så kommer de förmodligen inte att bjudas ut till något lägre pris. GTA-packet kan alltså mycket väl - temporärt - sjunka i pris.
Tänk på att det är GTA IV complete, inte GTA complete pack.
Aha jag var nere och kollade på bästsäljande och trodde det var alla spel men det är alltså bara de spelen som det är dagens erbjudande på och flash man ska hålla koll på? Jepp var IV jag menade. Tack för snabbt svar.
Citera
2013-07-12, 01:01
Medlem
Ett tips jag kan ge er är att bara köpa de spelen ni vill ha på flash sales eller deal of the day oft

Bioshock infinite är på ett ruskigt bra pris ett måste ha
Citera
2013-07-12, 01:04
Medlem
Det var vad jag fick ge för hela packet under förra sommarrean:

Citat:
Grand Theft Auto Complete Pack 19,99 EUR

Spelet kan även komma med på gemenskapens val.
Precis som med flashrean gäller det bara i åtta timmar så då är det bäst att passa på.
Citera
2013-07-12, 01:19
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Hittade massor jag ville ha. När jag lagt till grejer i varukorgen och ska "checka ut" så får jag

Citat:
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.

Error 503 Service Unavailable

XID: 1743228354

Jävla sommarrea Funkar det bra för er andra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in