Citat:
Ursprungligen postat av
SmetFet
Vad är definitionen på näthat? Vem har tolkningsföreträde och varför? Jag blev kallad kvinnohatare då jag använde ordet "penis" i en definition på man/kille.
Är det svårt att förstå innebörden av ett ord som näthat? Jag antar att du har läst artiklar om det, du bör väl själv kunna förstå innebörden av den utan att behöva en konkret definition?
Klarar du inte det så är väl angrepp eller nedsättande språk mot person eller grupp via internet en bra men ofullständig definition?
Att du blev kallad kvinnohatare för det (om det nu är så som du berättar) tyder väl på att du diskuterade med någon som är radikal?
Citat:
Ursprungligen postat av
SmetFet
Märk att dessa debatter snabbt tystnar då det kommer fram att det är minst lika många svarthåriga, mörkhyade med bruna ögon som spyr galla på nätet. Så kommer det troligen att gå med "damfotbolls-lebb/hor-debatten" också.
Jag efterfrågar nästan aldrig källor eftersom jag klarar av att hitta dom själv. Men inte om detta, fram med dom!
Citat:
Ursprungligen postat av
SmetFet
Det har gått så långt att en vit heteroman kan få sparken om han ifrågasätter helmaskerade kvinnor medan det tycks synd om MENA-killar som förolämpar och våldför sig på folk och fä med religion och tradition som ursäkt.
Du har en väldigt förvriden syn på samhället. Vad har en man som inte behöver se en kvinnas ansikte i jobbet för rättighet att ifrågasätta detta?
Det finns nog ingen i sitt rätta sinne som tycker synd om människor från MENA som våldför sig på folk. Somsagt, även om vänstern idag är vrickad så är du, och de flesta andra på fb, alldeles för bra på att hitta en egen kontenta.