2013-07-12, 18:13
Medlem
Frozzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Ja volvo s40 han ska ha lånat ut den samtidigt som han ställde sin buss på FHs tomt. Enligt flera som känner DB så skulle han aldrig göra något sådant här, han blev antagligen häktad för bilen och att han håller käften i förhör. Min kvinnliga DB-kontakt säger att han är en 100-gubbe och skulle aldrig slå ihjäl en kvinna.

Du kan ju ta och kolla an brottsregister. Han är inget änglarbarn så är det bara. Och din kvinnliga kontakt hänger säkert i samma kretsar som honom och vill bara får oss att tror att han är bättre än vad han är.
Citera
2013-07-12, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Hur tog han sig till Halland?

Han tog den här diskreta :-)
http://www.garaget.org/?car=128431&image=1191545

OnT: Bra fråga faktiskt. Det kan ev. saknas en MC...
Citera
2013-07-12, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Jo just det en oskyldig 100 gubbe , då borde han nog byta vänner om han inte vill bli oskyldigt anklagad för något.

Ja, han verkar vara en riktigt gullig person och det är ju något han skyltar med oxå bla med bilder på facebook osv..
Önskar bara att kroppen hittas! Var i helvete kan hon ligga?
Citera
2013-07-12, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storrie
Ja, han verkar vara en riktigt gullig person och det är ju något han skyltar med oxå bla med bilder på facebook osv..
Önskar bara att kroppen hittas! Var i helvete kan hon ligga?
Stämmer uppgifterna med tidningsbudet så är jag inne på att dom då dumpat B.O efter ca 07.00 i dagsljus! Då kan det vara så idiotiskt att hon kan finnas ganska nära sitt hem.
Citera
2013-07-12, 18:22
Medlem
Greypowers avatar
Citat:
Har under dagen varit i kontakt med en gemensam, till DB, kvinnlig bekant. DB ska ha jobbat helgen som I*a försvann. Så han är antagligen väldigt lite inblandad i detta.

En del i tråden försöker att få det till att DB skulle vara kriminell osv, vilket han inte alls är. Tatueringar i ansiktet = kriminell? Nej, tyvärr. Det är ju samma som att man kan kalla alla som går i mysbyxor för pundare!

DB är nog den utav de häktade som är minst inblandad.

Din kvinnlig bekant, hon är möjligtvis inte DBs f.d. flickvän?

Hon som intygar att AJ är oskyldig?
Senast redigerad av Greypower 2013-07-12 kl. 18:27. Anledning: intygar?
Citera
2013-07-12, 18:26
Medlem
Har hittat en itressant länk där helyllekillen DB är inblandad.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/hogerextremister-intar-vara/

Där sprack den svärmorsdrömmen. Attan också.
Citera
2013-07-12, 18:27
Bannlyst
Citat:
Han har varit tyst, så därför sitter han där han sitter...

Citat:
Syftade inte på dig, det har snackats hela veckan om hur kriminell DB är

Vad är det med dem bilderna? Jag har bott tre år i USA, varenda amerikan lägger upp såna bilder med sina vapen. Måste man vara kriminell om man bor i Sverige och lägger upp bilder på vapen på sin facebook? Knogjärn är ju till och med mode idag!

Jag tänker, om nu mys-pajjsaren inte är kriminell och har mest jobbat, varför sitter och håller käft i förhör ?

Nej, det går inte ihop.
Är man oskyldig - pratar man. Vill man verka oskyldig - pratar man. Är man skyldig - håller man käft.

Jag sätter ett par kalla på att han glappar, men inte så framgångsrikt.
Citera
2013-07-12, 18:27
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
"Mode"? Vart fan då?

Jag har då aldrig, ALDRIG sett någon av mina polare skryta med "eyy jag har pistol och knogjärn". Vad använder han dessa till då, menar du?

Man behöver inte ens ha bott i USA för att veta att ditt påstående inte stämmer. De flesta av oss känner folk som bor där borta och man kan se deras bilder oavsett var man befinner sig. Det visste du, va? Det är INTE vanligt att posta bilder på sina pistoler och andra vapen, annat än om man är kriminell eller wannabe-kriminell.

Om du såg en snubbe komma gående mot dig, med knogjärnet på och pistolen laddad; skulle du då tänka "Åh, den där killen har ju stil! Han följer modet!"?

Haha blev uppringd av en vän att jag skulle svara dit inlägg.

Att du inte vet att knogjärn är mode i dagens samhälle får stå för dig. Nämnde aldrig "eyy jag har pistol". Hur vet du att det är en äkta pistol?
Citera
2013-07-12, 18:28
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Hur tog han sig till Halland?

Han har 4-5 bilar till
Citera
2013-07-12, 18:30
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greypower
Din kvinnlig bekant, hon är möjligtvis inte DBs f.d. flickvän?

Hon som intygar att AJ är oskyldig?

Nej hon är inte DBs fd flickvän. Hon har aldrig ens träffat AF. Hon berättade bara om DB. Han är en mjukis, enligt henne.
Citera
Medlem
Citat:
Han har 4-5 bilar till
Och kör tydligen olovligt utan kort. Japp instämmer med resten mysfaktor kattunge på han
Citera
Medlem
pobeda1945s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
http://www.vastsverige.com/sv/grastorp/products/50053/Vardshuset-Tre-Algar/

Ledig från 22-8, ungefär

Är det någon som har koll på TreÄlgars sopconteiner ?
Hur ofta töms en sådan ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in