2013-07-12, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Har under dagen varit i kontakt med en gemensam, till DB, kvinnlig bekant. DB ska ha jobbat helgen som I*a försvann. Så han är antagligen väldigt lite inblandad i detta.

En del i tråden försöker att få det till att DB skulle vara kriminell osv, vilket han inte alls är. Tatueringar i ansiktet = kriminell? Nej, tyvärr. Det är ju samma som att man kan kalla alla som går i mysbyxor för pundare!

DB är nog den utav de häktade som är minst inblandad.

Tänk så fel det kan bli.
En laglydig kd-röstande svärmorsdröm som gillar mysiga hemakvällar framför brasan.
From som ett lamm gör inte en fluga förnär.

Men frågan kvarstår. Hur fan blev han inblandad i det här?
Citera
2013-07-12, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Jag hade också lånat ut bilen till en vän om jag ville ha han skyldig till nåt...kan ju vara därför han sitter och gråter när han blir häktad .då han bara har lånat bilen och den blir "stulen"..av ägaren som tror att det är lugnt då han lånat ut den...typ ett alibi bara det att det är ett dåligt alibi

Och blir häktad på sannolika skäl ?
Citera
2013-07-12, 17:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Hör du krokodilen!

Jag har kollat igenom dina inlägg i den här tråden och jag tycker de inte är särskilt neutrala. Du har hört från en massa källor att en massa folk har varit i Id*s lägenhet sedan AJ gick. Du är uppenbart inte vän med AJ med DB håller du om ryggen så det visslar om det. Med den biasen i dina uppgifter - kan vi egentligen lita på dem eller kan det vara så att dina uppgifter är desinformation i syfte att förvirra bilden bort från de huvudmisstänkta genom att placera skulden så långt från db som möjligt.

Sen vill du ju framstå som mot nazister men dina inlägg i andra trådar gör att du i varje fall inte kan stå så jättelångt åsiktsmässigt från dem. Du tycker ju t.ex. att SD svikit nationalismen... Så hur objektiv är du?

Dina inlägg:

Bra sammanställning, känns som väldigt vinklad och planterad info från någon som umgås i kretsar där det vanligtvis är enkelt att vilseleda sina medmänniskor.
Citera
2013-07-12, 17:56
Medlem
Att D.B är medverkande på något sett är ju solklart för mig men jag har även öppnat för att D.B ev skulle kunna vara på annan ort när A.J vill ha hjälp och därför ringer D.B till F.H som får göra skitgörat i stället.
Har även hört att A.J och F.H inte ska vara mer än ytligt bekanta medans D.B och F.H ska vara homeboys. Skulle inte tro att A.J från början vill blanda in F.H men har inget val.
Citera
2013-07-12, 18:00
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Knappast, för då hade han inte blivit häktad. Alternativt så har man stark teknisk bevisning mot honom.
Det är alltså sannolika skäl (den högsta misstankegraden) misstänkt vi pratar om.

Eller menar du att polisen inte vet att hans bil blivit lånad av PH för att han inte snackar ?
Varför sitter PH häktad då ?

Nej, det går inte ihop. Pajjsaren snackar med all säkerhet, precis som AJ.

Men jag tror inte DB eller PH är så värst snackbegåvade så det blir kanske inte helt rätt.

Den som lever få se, det här är en krokodils tårar känns det som

Om DB är smart nu så berättar han allting för polisen så kanske han får en mildare dom. Vafan ska han sitta och hålla en sån som AJ om Ryggen, vem är han... Jävla loser är vad han är. Att han är den som släckt livet på I är det nog många som är överens om och att DB hjälpt honom att undanskaffa kroppen är vi nog också rätt så säkra på. Kriminell eller ej! AJ har tagit ut sin vrede på kvinnor alltför många gånger. Dags att låsa in fanskapet!
Citera
2013-07-12, 18:01
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Tänk så fel det kan bli.
En laglydig kd-röstande svärmorsdröm som gillar mysiga hemakvällar framför brasan.
From som ett lamm gör inte en fluga förnär.

Men frågan kvarstår. Hur fan blev han inblandad i det här?

Han lånade ut en bil till en vän...
Citera
2013-07-12, 18:03
Medlem
bokfodrals avatar
Lugna nu, är inte alls ny på forumet, bara skaffat nytt inlogg.

Efter att ha läst hela tråden och hängt med från början så undrar jag lite kring det som sagts om att AJ skulle vara pojkvän till IF och jämför det med snuttegullsbilderna i badkaret och ett till med nånting i en dusch med DB i bakgrunden.
IF sägs ta ett seriöst funderande kring förhållandets vara eller icke vara i framtiden tillsammans med PH men ändå sägs AJ vara pojkvän?
Ville AJ ha ett förhållande med IF eller ville han det inte? Hur seriös var han?
Jag tänker att grälet mellan herrarna den där natten kanske hade lite att göra med snuttegullsbilderna från badkar och dusch?
Det kanske var extremt känsligt för AJ, om det där drogs upp? IF kan ju mena att om han vill vara ihop med henne, och det gullas på bilder med DB?
Det kanske var en rejäl triggerpunkt hos AJ, en hint om läggning till sitt egna kön?
Eller?
Citera
2013-07-12, 18:04
Medlem
Analstockens avatar
Krokodilen får hemskt gärna besvara mitt inlägg, då jag är nyfiken på vad det skulle kunna tänkas bli för svar.
Citera
2013-07-12, 18:05
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ja volvo s40 han ska ha lånat ut den samtidigt som han ställde sin buss på FHs tomt. Enligt flera som känner DB så skulle han aldrig göra något sådant här, han blev antagligen häktad för bilen och att han håller käften i förhör. Min kvinnliga DB-kontakt säger att han är en 100-gubbe och skulle aldrig slå ihjäl en kvinna.

Jo just det en oskyldig 100 gubbe , då borde han nog byta vänner om han inte vill bli oskyldigt anklagad för något.
Citera
2013-07-12, 18:06
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Hur tog han sig till Halland?
Citera
2013-07-12, 18:12
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Jo just det en oskyldig 100 gubbe , då borde han nog byta vänner om han inte vill bli oskyldigt anklagad för något.

Sanningen kommer nog fram ska ni se. Förr eller senare och då är vissa personer så jävla RÖÖÖÖKT, den som ger sig på Kvinnor som DESSUTOM har ett litet barn i lägenheten.. aa lägre än lägst och måste ju ha den sjukaste sämsta självförtroendet there is. Komplex så det skriker om det!!! Rättvisa ska skipas.. Hoppas innerligt att de två som sitter häktade nu gör det enda rätta om de nu har någon heder i kroppen.
Citera
2013-07-12, 18:13
Medlem
Citat:

Det räcker inte.
Man blir inte häktad för att ha lånat ut en bil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in