2013-07-12, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
http://www.vastsverige.com/sv/grastorp/products/50053/Vardshuset-Tre-Algar/

Ledig från 22-8, ungefär
Borde inta arbetskamrater kunna vittna om någorlunda udda beteende eller trötthet om han jobbat söndag morgon?
Citera
2013-07-12, 17:30
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Har under dagen varit i kontakt med en gemensam, till DB, kvinnlig bekant. DB ska ha jobbat helgen som I*a försvann. Så han är antagligen väldigt lite inblandad i detta.

En del i tråden försöker att få det till att DB skulle vara kriminell osv, vilket han inte alls är. Tatueringar i ansiktet = kriminell? Nej, tyvärr. Det är ju samma som att man kan kalla alla som går i mysbyxor för pundare!

DB är nog den utav de häktade som är minst inblandad.
Jobbade han natt?
Citera
2013-07-12, 17:31
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
Nu var det ju iofs inte ansiktstatueringarna som gjorde att jag misstänkte att han inte var hederlig...

http://postimg.org/image/o5vmotefh
http://postimg.org/image/jd5a5k85b

Jag kollade nämligen in hans Facebook-bilder.

Syftade inte på dig, det har snackats hela veckan om hur kriminell DB är

Vad är det med dem bilderna? Jag har bott tre år i USA, varenda amerikan lägger upp såna bilder med sina vapen. Måste man vara kriminell om man bor i Sverige och lägger upp bilder på vapen på sin facebook? Knogjärn är ju till och med mode idag!
Citera
2013-07-12, 17:33
Bannlyst
Citat:
Han har varit tyst, så därför sitter han där han sitter...

Knappast, för då hade han inte blivit häktad. Alternativt så har man stark teknisk bevisning mot honom.
Det är alltså sannolika skäl (den högsta misstankegraden) misstänkt vi pratar om.

Eller menar du att polisen inte vet att hans bil blivit lånad av PH för att han inte snackar ?
Varför sitter PH häktad då ?

Nej, det går inte ihop. Pajjsaren snackar med all säkerhet, precis som AJ.

Men jag tror inte DB eller PH är så värst snackbegåvade så det blir kanske inte helt rätt.

Den som lever få se, det här är en krokodils tårar känns det som
Senast redigerad av mypenisatrap 2013-07-12 kl. 17:42.
Citera
2013-07-12, 17:33
Bannlyst
Citat:

Vad är det med dem bilderna? Jag har bott tre år i USA, varenda amerikan lägger upp såna bilder med sina vapen. Måste man vara kriminell om man bor i Sverige och lägger upp bilder på vapen på sin facebook? Knogjärn är ju till och med mode idag!

Ja, i kriminella kretsar.
Citera
2013-07-12, 17:36
Medlem
Citat:
Har under dagen varit i kontakt med en gemensam, till DB, kvinnlig bekant. DB ska ha jobbat helgen som I*a försvann. Så han är antagligen väldigt lite inblandad i detta.

En del i tråden försöker att få det till att DB skulle vara kriminell osv, vilket han inte alls är. Tatueringar i ansiktet = kriminell? Nej, tyvärr. Det är ju samma som att man kan kalla alla som går i mysbyxor för pundare!

DB är nog den utav de häktade som är minst inblandad.

DB är han som visar upp en pistol samt knogjärn på facebook? Tatuering på kropp och ansikte, förövrigt ett hakkors tatuerat på höger överarm.

Det verkar som denne snubbe är hel-ylle.
Citera
2013-07-12, 17:41
Medlem
Analstockens avatar
Citat:

"Mode"? Vart fan då?

Jag har då aldrig, ALDRIG sett någon av mina polare skryta med "eyy jag har pistol och knogjärn". Vad använder han dessa till då, menar du?

Man behöver inte ens ha bott i USA för att veta att ditt påstående inte stämmer. De flesta av oss känner folk som bor där borta och man kan se deras bilder oavsett var man befinner sig. Det visste du, va? Det är INTE vanligt att posta bilder på sina pistoler och andra vapen, annat än om man är kriminell eller wannabe-kriminell.

Om du såg en snubbe komma gående mot dig, med knogjärnet på och pistolen laddad; skulle du då tänka "Åh, den där killen har ju stil! Han följer modet!"?
Citera
2013-07-12, 17:42
Medlem
Tror faktiskt att D.B:s lojalitet till A.J stärks något kopiöst av att hans far och bror går bort.
En kille som bjur på resor all inclusive till någon som mår apilla måste ju ha grymt stor betydelse+ att nazifolket i grunden är extremt lojala mot varandra
Citera
2013-07-12, 17:43
Medlem
Frozzes avatar
Citat:
Han ska ha jobbat tills stängning och sen även öppnat på söndagen. FH ska ha lånat hans bil redan ett par dagar innan I*a försvann.

Konstigt att man öppna söndagen om man är på fest lördagen. Eller det är inte bekräftat att han var på fest?
Senast redigerad av Frozze 2013-07-12 kl. 17:46.
Citera
2013-07-12, 17:44
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Hör du krokodilen!

Jag har kollat igenom dina inlägg i den här tråden och jag tycker de inte är särskilt neutrala. Du har hört från en massa källor att en massa folk har varit i Id*s lägenhet sedan AJ gick. Du är uppenbart inte vän med AJ med DB håller du om ryggen så det visslar om det. Med den biasen i dina uppgifter - kan vi egentligen lita på dem eller kan det vara så att dina uppgifter är desinformation i syfte att förvirra bilden bort från de huvudmisstänkta genom att placera skulden så långt från db som möjligt.

Sen vill du ju framstå som mot nazister men dina inlägg i andra trådar gör att du i varje fall inte kan stå så jättelångt åsiktsmässigt från dem. Du tycker ju t.ex. att SD svikit nationalismen... Så hur objektiv är du?

Dina inlägg:
Citat:
Hur vet du att S40:n har använts till att frakta liket? Tycker mer som att det känns som att DB har haft en jävla otur och fått sin bil stulen samma helg som I*a försvunnit. Den stöldanmäldes ju på...
2013-07-06, 23:19

Det som är intressant är vem killen är, togs bilden innan eller efter AJ drog från I*a? Isf kan han vara eventuell GM?
2013-07-06, 22:46

Vem är den anhållna 37-åringen? Det är inte DB, som aldrig ens varit misstänkt, och det är antagligen inte FH heller då han endast är 32 år... Vem kan det vara? Hen ska vara bekant med AJ, så det...
2013-07-06, 21:47

Ska vara en bekant. Kanske nån av personerna som var kvar hos I*a när AJ lämnade?
2013-07-06, 21:07

Exakt så tror jag också att det gått till. Tror att AJ och även DB) kan avskrivas från misstankar och PT numera ska vara huvudmisstänkt.
2013-07-05, 19:03

Kände på mig att AJ skulle släppas. Känns mer som att PT ligger bakom detta.
2013-07-05, 18:22

I*as nära och kära har ju sagt att hon varit rädd för honom [PT]. Efter att AJ åkt hem i lördags så kan ju pundaren gått dit. Han kan ha fått...
2013-07-05, 02:16

Är det 100% säkert att I*a är eskort?

Ett möte med en kund som har gått snett?
2013-07-04, 23:56

Känns mer som att hon [FB] skulle vara inblandad än tex DB eller Bu**a. Hon äger väl dessutom en bil?
2013-07-04, 22:42

2013-07-12 17:10

Vad har vi på P*ntus A*dersen? Han var hemma hos I*a efer AJ drog. Eventuellt vittne?
2013-07-07, 04:04

Han [FH] ska ha jobbat tills stängning och sen även öppnat på söndagen. FH ska ha lånat hans bil redan ett par dagar innan I*a försvann.
2013-07-12 17:10
Citera
2013-07-12, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yosuki
S40n? Eller vilken av hans 10 fordon?

Jag hade också lånat ut bilen till en vän om jag ville ha han skyldig till nåt...kan ju vara därför han sitter och gråter när han blir häktad .då han bara har lånat bilen och den blir "stulen"..av ägaren som tror att det är lugnt då han lånat ut den...typ ett alibi bara det att det är ett dåligt alibi
Citera
2013-07-12, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Hör du krokodilen!

Jag har kollat igenom dina inlägg i den här tråden och jag tycker de inte är särskilt neutrala. Du har hört från en massa källor att en massa folk har varit i Id*s lägenhet sedan AJ gick. Du är uppenbart inte vän med AJ med DB håller du om ryggen så det visslar om det. Med den biasen i dina uppgifter - kan vi egentligen lita på dem eller kan det vara så att dina uppgifter är desinformation i syfte att förvirra bilden bort från de huvudmisstänkta genom att placera skulden så långt från db som möjligt.

Sen vill du ju framstå som mot nazister men dina inlägg i andra trådar gör att du i varje fall inte kan stå så jättelångt åsiktsmässigt från dem. Du tycker ju t.ex. att SD svikit nationalismen... Så hur objektiv är du?

Dina inlägg:
Japp att denna infon om att D.B jobbat kom just nu är ju helt otroligt och förmodligen avledning.
Borde inte den infon kommit i ett tidigt skede?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in