2013-03-09, 14:48
Medlem
VissenBuske1987s avatar
Lyssnar lite på Blasphemy och just nu Gods of War efter att ha suttit och kikat på nyheter om Nordkorea.

Vad säger ni, borde jag ta bort inlägget eller får bandet en plats i denna tråd?

Det är ju inte direkt Sabaton...
Citera
2013-03-09, 15:07
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VissenBuske1987
Lyssnar lite på Blasphemy och just nu Gods of War efter att ha suttit och kikat på nyheter om Nordkorea.

Vad säger ni, borde jag ta bort inlägget eller får bandet en plats i denna tråd?

Det är ju inte direkt Sabaton...

Blasphemy står fan i mig över 99.9% av allt som postas i den här tråden! Så ja, givetvis bör det tas bort, din lurk!

Carcass - Exhume to Consume
Det perfekta sättet att ladda upp lördagskvällen på! För sen kommer jag och bli tvångsmatad med Melodifestivalen tyvärr, och lyriken på de flesta låtar på "Symphonies of Sickness" beskriver mycket väl vad jag vill göra med folk besatta av "MELLO"-musiksmak.

Ang Napalm Death, så nej.. dom kan absolut inte avhandlas för mycket! Även fast jag själv tycker bandet i perioden efter Harmony Corruption blev rätt trista, men fick upp energin igen till halvdana "The Code is red..."-plattan.
Scum och FETO tillhör dock två av världens finaste alster! Och hör sen!
Citera
2013-03-09, 15:41
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tristramn
Insane Vesper - Impious Ceremonies

Någon som har hört Witchgraves fullängdare?
Köpte den av gubben Bifrost igår, så jag lär väl inte få den förrän någon gång i början av nästa vecka.
Denna väntan!

Köpte den häromveckan på Trash Palace. Väldigt överskattat skulle jag säga tyvärr.. Fan varenda en snackar om bandet som vore det nya Ghost. Har lyssnat igenom plattan ett fåtal ggr, men kan inte för mitt liv se vart storheten i det där ligger. Simpel heavy metal retro-onani man hört ett OTAL ggr innan.. Och jag är så jävla trött på att det aldrig slutar poppa upp sådana band. Fantasilös deluxe?
Nej skräp!
Citera
2013-03-09, 16:21
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Köpte den häromveckan på Trash Palace. Väldigt överskattat skulle jag säga tyvärr.. Fan varenda en snackar om bandet som vore det nya Ghost. Har lyssnat igenom plattan ett fåtal ggr, men kan inte för mitt liv se vart storheten i det där ligger. Simpel heavy metal retro-onani man hört ett OTAL ggr innan.. Och jag är så jävla trött på att det aldrig slutar poppa upp sådana band. Fantasilös deluxe?
Nej skräp!

Håller med om tråkighetsfaktorn. In Solitude är ett bättre "retro-band"
Citera
2013-03-09, 16:24
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackmetalboyboy
Håller med om tråkighetsfaktorn. In Solitude är ett bättre "retro-band"
Nej.
Citera
2013-03-09, 16:32
Medlem
UnholyGraves avatar
Kära vänner, vad tycker ni om Watain?
Citera
2013-03-09, 16:36
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnholyGrave
http://3.bp.blogspot.com/_A5ss3nyKBNA/TTYExFUeiLI/AAAAAAAAC80/zxw-dG_WVnA/s1600/watain+carola+grammis+2011.jpg
Citera
2013-03-09, 16:36
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnholyGrave

Så jävla metal att det inte är klokt!
Watain kommer väl alltid vara bra. Iaf deras 4 album de redan släppt. Personligen håller jag STTD som deras starkaste kort, och det kommer jag alltid göra. Senaste var halvtrist tyckte jag.
Citera
2013-03-09, 16:37
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
http://3.bp.blogspot.com/_A5ss3nyKBNA/TTYExFUeiLI/AAAAAAAAC80/zxw-dG_WVnA/s1600/watain+carola+grammis+2011.jpg

okey, jag tar tillbaka allt. Watain är pose.
Citera
2013-03-09, 16:38
Medlem
UnholyGraves avatar
Citat:

Hoppas han fick trycka henne i tvåan.
Citera
2013-03-09, 16:39
Medlem
UnholyGraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Så jävla metal att det inte är klokt!
Watain kommer väl alltid vara bra. Iaf deras 4 album de redan släppt. Personligen håller jag STTD som deras starkaste kort, och det kommer jag alltid göra. Senaste var halvtrist tyckte jag.

Tycker deras fyra fullängdare är mycket fina.
Citera
2013-03-09, 16:48
Medlem
VissenBuske1987s avatar
Citat:

Haha, så kallt att bara länka en bild

OnT: Just nu lyssnar jag på Mgla. Gitarrtonerna är inte av denna värld...
Senast redigerad av VissenBuske1987 2013-03-09 kl. 16:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in