Citat:
Ursprungligen postat av
Pentagrammaton
Kul eftersom Rabid Death's Curse är den enda Watain-vinyl (Pic-LP dock) jag äger, konstigt nog, utöver Opus Biaboli-vinylerna. Tror det beror på att jag äger alla andra på CD och vägrar köpa samma skivor i flera format. Iofs har jag Watain-kassetter också, men köpte på fyllan så det får gå.
Den gick för kring 800kr inklusive frakt och judeutsugerier. Det kommer kännas i plånboken, speciellt då jag inte har pengarna. Får väl återigen bli en rånbögmördarvåg för att finansiera kalaset.
NP: Panphage- Utharaba Sba
Hm, pic-LP har aldrig varit något jag vart intresserad av tyvärr! Bortsett ifrån att ha som prydnad.
Jag gillar svart negervinyl helt enkelt! Inga jävla limiterade splatter-färgade idiot-utgåvor.. utan svart, SVART! Som det vara skall..
Opus Diaboli-boxen har jag också, skivorna är orörda men dvdn har jag kört ett par ggr! Den är så grymt filmad att den kan köras även en Tisdagsförmiddag när Svärmor är på besök.
Och konserten i sig tyckte jag var riktigt bra det lilla jag såg.. Jag delade nämligen en raket med någon okänd ute på balkongen och det slutade med att jag vaknade upp på toaletten i tron om att jag var hemma i sängen men i själva verket bara hade slumrat på München-toan i 35min.. men ändå missat resterande av Watain-konserten.
Dock såg jag hela Malign-uppträdandet, och det finns det inte mycket som slår i min bok. Den kvällen lever på det framträdandet!