2013-07-11, 02:21
Medlem
Kafferastens avatar
Zlatan i Real hade varit riktigt skoj att se faktiskt, och hur han och CR passat ihop. Frågan är väl om Özil skulle uppskatta Zlatans ankomst dock. Men det är ju rykten bara, tror att chansen är större att han stannar i PSG.
2013-07-11, 09:29
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sakkwald
Tror och hoppas inte att Zlatan kommer till Real Madrid. Sälja Higuain för att få in Zlatan är nog bland det dummaste jag någonsin hört, fyfan.

Fast så är det väl inte? Man köper Zlatan för att man måste sälja Higuain då killen vill lämna. Och helt ärligt så bryr jag mig inte längre om Higuain, när jag tänker på det så har han velat lämnat två gånger tidigare men lyckas övertalas. Sälj honom bara. Hans status försvinner mer och mer.
2013-07-11, 11:15
Medlem
spruxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Zlatan i Real hade varit riktigt skoj att se faktiskt, och hur han och CR passat ihop. Frågan är väl om Özil skulle uppskatta Zlatans ankomst dock. Men det är ju rykten bara, tror att chansen är större att han stannar i PSG.

Hur tänker du där? Varför skulle Özil vara anit Ibra men inte Ronaldo?
Jag tror även som dig att han stannar i PSG, Raiola snackar bara för mycket.
2013-07-11, 12:55
Medlem
OG-lovers avatar
Bayern har verkligen gett sig in för att "sno" Thiago från United.

Citat:
Guardiola: "Rumours about deal with Thiago? It's true I want Thiago. I have asked Bayern to try to sign him."
Citat:
Barcelona midfielder Thiago has decided to join Bayern Munich. The player would have closed a personal deal with the German club. [cope]
Citat:
Guardiola: "I have talked with Rummenigge (chairman) and Sammer (sports director) about Thiago. There's no news yet, we'll see."
Citat:
Guardiola: "Thiago is the only player I want. Or Thiago or no one. He's a super player. He can play in 3 to 5 positions." [via

Ser mycket hellre att han går till Munchen än till United.
2013-07-11, 12:57
Medlem
xtroes avatar
Vafan, hur jävla många mittfältare ska Bayern ha egentligen, är ju inga bänkvärmare man har direkt heller. Tycker det låter som en dålig idé att flytta ner Martinez som mittback.
2013-07-11, 12:58
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Vafan, hur jävla många mittfältare ska Bayern ha egentligen, är ju inga bänkvärmare man har direkt heller. Tycker det låter som en dålig idé att flytta ner Martinez som mittback.

Någon mittfältare kanske säljs?
2013-07-11, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten

Så jävla random att Özil skulle hata Zlatan. Något jag missat?
2013-07-11, 13:08
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Någon mittfältare kanske säljs?
Som jag skrev i BL-tråden så måste detta vara en helt onödig affär för just mittfältet var ju Bayerns starkaste vapen under fjolåret.

Betyder detta om affären blir av att Kroos måste bort.
2013-07-11, 13:31
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Som jag skrev i BL-tråden så måste detta vara en helt onödig affär för just mittfältet var ju Bayerns starkaste vapen under fjolåret.

Vilket jävla skämt det vore om både Gomez och Kroos offras. Kroos var ju väldigt bra innan skadan, och jag tror inte han kommer ha några problem att komma upp i den formen igen.
2013-07-11, 13:35
Moderator
zanteras avatar
Känns som det börjar bli Hazard/Lucas igen nu med Thiago.
2013-07-11, 13:38
Medlem
Jinglebear-Cherrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle

Som United-fan har jag länge suktat efter Kroos! Om Bayern "snor" Thiago framför ögonen på United känns det som att de också måste sälja en mittfältare för att inte truppen ska bli alltför enorm. Jag har fått för mig att Kroos skulle vara den förste att visas till dörren (rätta mig gärna om jag har fel).

United är i behov av en mittfältare, därav intresset för Thiago. Det skulle ta mig fan vara helt wunderbar om Kroos tvingades bort från Bayernoch landade i United, bara för att Guardiola "ska ha och ska ha"!
2013-07-11, 13:39
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Känns som det börjar bli Hazard/Lucas igen nu med Thiago.

United är ju verkligen usla på att ro hem värvningar. Var ju tydligen på G att värva Strootman men han verkar gå till Roma istället. Känns nästan som att de är lite dumsnåla eller så har de tappat dragningskraft.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in