2013-07-10, 23:05
Medlem
Jinglebear-Cherrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Han ville vara försteanfallare...därav var han inte intresserad av att spela i någon av dom stora elefanterna...Då kunde han ju lika gärna stanna i Bayern...vilket han själv har hävdat.

Att han ville vara med i startelvan var jag med på, och det var just därför jag undrade varför inte Arsenal ryckt i honom. Möjligt att du missat det, då det inlägget ligger ett par sidor bak i tråden.
2013-07-10, 23:38
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinglebear-Cherry
Att han ville vara med i startelvan var jag med på, och det var just därför jag undrade varför inte Arsenal ryckt i honom. Möjligt att du missat det, då det inlägget ligger ett par sidor bak i tråden.
Det är en mycket bra fråga. Jag tror att det är så enkelt att Wenger anser Gomez vara en för begränsad spelare vilket är ren idioti eftersom att en renodlad målskytt är precis vad Arsenal behöver.
2013-07-10, 23:42
Moderator
zanteras avatar
Är det bara jag, eller har Arsenal skjutit sig själva lite i foten genom att i förväg gå ut med "vi har 100 miljoner att spendera" innan transferfönstret öppnade? Det har ju varit ganska tyst hitills förrutom Sanogo, och även om det ryktats om flera spelare, så har istället flera av de heta alternativen på marknaden lämnat för andra klubbar.

Bör ju sätta extra press på Arsenal från fansen om de är medvetna om att pengar finns, dock verkar det inte hända speciellt mycket hitills.
2013-07-11, 00:00
Medlem
MrAdlers avatar
Enligt holländsk media är Strootman klar för Roma, £17.2m sägs affären ligga på med PSV. Innebär det att De Rossi lämnar för Chelsea?
2013-07-11, 00:12
Medlem
catos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Väldigt trist för PSG Silva lämnar! Riktigt trist för Zlatan om 2 (Ancelotti har ju lämnat redan) av de viktigaste kuggarna lämnar. Vad tror ni då om PSG:s backlinje?

Borde dessutom sänka Cavanis intresse... kommer inte han heller så kan inte Zlatan vara nöjd.
.......vem har sagt att PSG ska sälja TSilva??? Finns inte en chans om dom ska fortsätta att försöka att erövra europafotbollen. Spansk Barca-medias drömmar.
2013-07-11, 00:16
Medlem
dd4ankeNs avatar
Real har bett PSG att få inleda förhandlingar med Zlatan enligt centralsources. Dock får väl detta tas med en rejäl näve salt, men tänkte att det var värt att dela med sig av hur som.
E: Sky Italia skriver också om hur Raiola också för samtal med Real ang. Zlatan. Vet att det är rena rykten men Zlatan till Real vore en så sjukt våt jävla dröm.
Senast redigerad av dd4ankeN 2013-07-11 kl. 00:24.
2013-07-11, 00:48
Medlem
lillmatss avatar
Raiola är tydligen i Madrid för att Real är sugna på Zlatan och Thiago ska ha bestämt sig för Bayern Munchen istället för United, fattar dock inte hur han ska få mer speltid där...
2013-07-11, 01:07
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillmats
Raiola är tydligen i Madrid för att Real är sugna på Zlatan och Thiago ska ha bestämt sig för Bayern Munchen istället för United, fattar dock inte hur han ska få mer speltid där...
Att han går till FCB känns rätt osannolikt.
2013-07-11, 01:24
Medlem
Intressant med Zlatan. Jag har faktiskt varit skeptiskt till honom(främst p.g.a av åldern). Men det går bara inte och tänka 5 år framåt, utan man måste tänka i nuet och på kort sikt. Zlatan skulle vara fantastiskt på kort sikt, och sen kan Morata lära sig av honom och axla den rollen i framtiden.
2013-07-11, 01:35
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dd4ankeN
Real har bett PSG att få inleda förhandlingar med Zlatan enligt centralsources. Dock får väl detta tas med en rejäl näve salt, men tänkte att det var värt att dela med sig av hur som.
E: Sky Italia skriver också om hur Raiola också för samtal med Real ang. Zlatan. Vet att det är rena rykten men Zlatan till Real vore en så sjukt våt jävla dröm.
Hoppas Raiola står för vad han sagt innan och hoppas verkligen att Ibrahimović visar på lite lojalitet. Det är mer än dags.

Raiola till Corriere dello Sport för någon dag sen:

Citat:
Ibra resterà a Parigi al 100 per cento

http://www.corrieredellosport.it/calcio/serie_a/milan/2013/07/07-327494/Calciomercato+Milan%2C+Raiola%3A+%C2%ABBalotelli%3 F+Pu%C3%B2+tornare+cedibile%C2%BB
2013-07-11, 01:38
Medlem
sakkwalds avatar
Tror och hoppas inte att Zlatan kommer till Real Madrid. Sälja Higuain för att få in Zlatan är nog bland det dummaste jag någonsin hört, fyfan.
2013-07-11, 01:43
Medlem
kirrem4ns avatar
Även om jag inte är något realfan så vore det häftigt med Zlatan i Real. Satan vilka El Clásico det kan bli

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in