Citat:
Ursprungligen postat av
BigFucker
Nu har packet lämnat Väsby. Efter sig har de lämnat ett berg av sopor, en skog av avföring och en helt förstörd gräsmatta. Jävla pack, det är vad de är.
Undrar om det är samma pack som har slagit läger utanför Sandviken? I går träffade jag fyra stycken av dom på krogen (dock i Eskilstuna). Jag frågade direkt en av dom om dom var här och la asfalt. Han kollade snopet på mig och nickade, sen viskade han till sina polare som nyfiket tittade på mig. Jag skrattade och sa, ni fattar väl att ni får ett rykte efter alla år. Dom verkade inte bry sig så mycket efter det, sen snackade vi bara lite skit. Dom raggade på tre 50 åriga kärringar (dom själva såg ut att vara 25-30).
Citat:
Ursprungligen postat av
BobbySands
If they can get into a camping ground there would be no such problem, its just that sweden is pig racist and will not allow english people in only germans to whom they admire so much because your grandparents were nazis and it lives in swedes subconscious memory, you think you are the master race

Your not!!!!

What a load of bullshit! No other country than Sweden has been letting in as many immigrants in relation to its own population, and l bet you already know this. That subconscious memory you refer to has died out long ago. If we really were nazis, would we really have all these muslim scum filling up our prisons, causing riots and raping our women on a daily basis? Get your fucking head straight.