Citat:
Ja smaken är ju som baken Fast det är ju som med allt annat när det gäller dofter, vad som är spektakulärt för en kan vara alldagligt för någon annan. Gillar man en doft ska man bära den oavsett vad någon annan tycker. Anser jag
.
Höst/vinter-dofter är helt klart de roliga att köpa och äga. Nu vet jag såklart inte vilka dofter i din samling som är mer intressanta så jag har inga synpunkter på det. Men du får gärna ge förslag så kanske man får lite bra tips
.
.Höst/vinter-dofter är helt klart de roliga att köpa och äga. Nu vet jag såklart inte vilka dofter i din samling som är mer intressanta så jag har inga synpunkter på det. Men du får gärna ge förslag så kanske man får lite bra tips
.
. Dock har jag t.ex. tre designerdofter som jag ofta väljer framför MR, nämligen Michael for Men, Fahrenheit Absolute (och då hatar jag Fahrenheit original, tål att påpekas igen
) och Bogart Pour Homme. Sedan har vi Aventus, Invasion Barbare, Clive Christian No 1, Guerlain Spiritueuse Double Vanille (som jag tyvärr inte har full flaska av), Back to Black (som jag förmodligen kommer köpa innan hösten anländer), Creed Royal Oud (äger inte full flaska av denna heller
), L'Occitane Vetyver (gillar inte vetiver, men denna är helt ok), Le Labo Patchouli 24 (har endast prov av denna, men funderar på full flaska någon gång i framtiden, doftar mer spännande/evokativt än "gott"). FM Portrait of a Lady (bästa FM-doften tillsammans med Une Rose, enligt mig, tyvärr bara samples av dessa). Sedan min nyaste favorit Miller Harris Feuilles de Tabac. Detta var några jag kom på just nu, men det finns säkert fler guldkorn som jag glömt bort just nu
. Kom med tips ni andra också, alltid trevligt med input på dofter som man kanske själv inte har testat, som passar till hösten
.