2013-07-10, 14:45
Medlem
rcilikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khr1s
Grymt hade det vart om priset sjönk ännu mera 👍
Från 1.5kr/st inrikes tycker jag ändå är ett väldigt lågt pris, https://www.flashback.org/t1895130
Citera
2013-07-10, 14:55
Medlem
Khr1ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rcilike
Från 1.5kr/st inrikes tycker jag ändå är ett väldigt lågt pris, https://www.flashback.org/t1895130

Dock ej inrikes va?

Ser att folk har fått paket beslagtagna i tullen?
Citera
2013-07-11, 00:55
Medlem
rcilikes avatar
Citat:
Dock ej inrikes va?

Ser att folk har fått paket beslagtagna i tullen?

Det var förut det. Numera sänder de sina försändelser inrikes.
Citera
2013-07-11, 03:14
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rcilike
Det var förut det. Numera sänder de sina försändelser inrikes.

Kan bekräfta att det stämmer.
Har handlat hos dom för kanske 1 1/2 år sedan och glömt att dom fanns.
Men så fick jag ett fint litet mail där dom talade om att dom numera skickar Pyra inrikes.
Känns ju rätt skönt.
Har handlat vid 2 tillfällen sedan dess och det gick snabbt och smidigt.

Alla substanser i deras sortiment går inte att beställa till Sverige, men det står klart och tydligt vid substansen + att eventuell lagd order avreggas per automatik.
Citera
2013-07-12, 10:11
Medlem
Khr1ss avatar
Om man har ätit ca 1-2 mg pyra varannan dag i en vecka och sedan dricka nu till helgen.

Kan det bli så man blir helt cp eftersom man har lite större mängder kvar i kroppen?

Blir ju lite whisky och någon öl inga monster mängder, men vill vara säker, för man vill hu inte bli helt tilt
Citera
2013-07-12, 10:49
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Om man har ätit ca 1-2 mg pyra varannan dag i en vecka och sedan dricka nu till helgen.

Kan det bli så man blir helt cp eftersom man har lite större mängder kvar i kroppen?

Blir ju lite whisky och någon öl inga monster mängder, men vill vara säker, för man vill hu inte bli helt tilt
1-2mg pyra varannan dag är inga större mängder, ta några öl och whisky du.
Citera
2013-07-12, 19:29
Medlem
PlanetCaravans avatar
Tagit 1 mg två dagar nu, känner fan inte ett skit. Hur många ska ja behöva vräka i mig? 5 st?
Citera
2013-07-12, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Tagit 1 mg två dagar nu, känner fan inte ett skit. Hur många ska ja behöva vräka i mig? 5 st?

5 mg skulle jag köra på. klen benso tyvärr
Citera
2013-07-12, 22:44
Medlem
cbos avatar
Citat:
den är rätt klen ja, men är ju helt individuellt. vad vill du känna? ett rus? eller ångestdämpning? om det är rus så far åt helvete för det första - men blanda med ett par öl isf. ångestdämpning så får du helt enkelt testa dig fram.

med pyra kommer du inte få några fedta rus, lika bra att ge bort dem till nån med ångest isf så dom kommer till nytta.
Citera
2013-07-12, 22:48
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbo
den är rätt klen ja, men är ju helt individuellt. vad vill du känna? ett rus? eller ångestdämpning? om det är rus så far åt helvete för det första - men blanda med ett par öl isf. ångestdämpning så får du helt enkelt testa dig fram.

med pyra kommer du inte få några fedta rus, lika bra att ge bort dem till nån med ångest isf så dom kommer till nytta.

Jag lider av jävligt mycket ångest, det går före ett "rus" för mig. Ska testa ta lite mer imorgon.
Citera
2013-07-12, 23:00
Medlem
cbos avatar
Citat:
Jag lider av jävligt mycket ångest, det går före ett "rus" för mig. Ska testa ta lite mer imorgon.
ta en folköl och 2 stycken och känn efter, ölen boostar benson, naturligtvis även i ångestdämpningssyfte.

2mg menade jag. men kan ju testa med 1,5mg först.
Citera
2013-07-14, 00:04
Medlem
Khr1ss avatar
Jag var rädd för benzotilt med pyra och alkohol, men har tagit 0,5 mg på morgon, och sedan nu på kvällen druckit ett par pils och vin och sedan tagit 0,5 mg mitt i drickandet med skönt sällskap ( dem ovetandes) ..

Hade jag aldrig gjort med riktig benzo, men det lilla boosta till ett skönt buzz

Vet ej om det är inviduellt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in