2013-07-05, 18:58
  #1189
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingofevil
tryptaminer är väll hallucogener ?
Tryptaminer utsöndrar serotonin, gör alprazolam det också? Kanske så han fick det till att xanor är en tryptamin. Men jag har också för mig att tryptaminer har psykedeliska egenskaper, vilket då alprazolam inte har.
Citera
2013-07-06, 06:59
  #1190
Medlem
Khr1ss avatar
Hur länge tros pyrazolam vara lagligt? Någon som vet?

Så man kan lagra utfall att
Citera
2013-07-06, 07:26
  #1191
Medlem
fenazepams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khr1s
Hur länge tros pyrazolam vara lagligt? Någon som vet?

Så man kan lagra utfall att

Etizopapaya skriver att AH-7921 kommer klassas redan 1a aug. Om det är sant så är det ganska troligt att klassar pyran samtidigt
Citera
2013-07-06, 07:34
  #1192
Medlem
Khr1ss avatar
Bulk köp it's a gooo
Citera
2013-07-06, 08:42
  #1193
Medlem
Tycker jag får en ganska påtaglig effekt av 1mg. Är i stort sett helt oerfaren av benzo sedan tidigare.
För mig tar den bort stress och nervositet. Har petat mig 1mg innan flera jobbintervjuer och det har gått strålande
Samma med folkskygghet. Blir mycket modigare socialt.
Ca tio minuter efterintag får jag en skön buzz som försvinner rätt snabbt och övergår i
väldigt milt och behagligt rus i någon timme, gillar denna skarpt. Har inte märkt av några direkta bieffekter. Lite såsig dagen efter och ibland lindrig huvudvärk.
Igår drog jag nog i mig 7-8st och någon folköl då small det betydligt hårdare, minns med nöd och näppe hur jag tog mig till sängs. Hade iofs rökt i mig lite klass A röka innan också så...
Men, denna kommer jag stasha innan den blir klassad, 1-3 lite vid behov gör mycket gott för mitt liv.
Citera
2013-07-06, 11:00
  #1194
Medlem
Khr1ss avatar
Känner igen det buzzet störtskönt behövs inte mycket av den för att få effekt!

Någon mer som har märkt att man blir lite mera gasig/ rapig efter 30-40 min efter intag?
Citera
2013-07-06, 11:13
  #1195
Medlem
Khr1ss avatar
Grymt hade det vart om priset sjönk ännu mera 👍
Citera
2013-07-06, 12:54
  #1196
Medlem
JobeZ93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khr1s
Känner igen det buzzet störtskönt behövs inte mycket av den för att få effekt!

Någon mer som har märkt att man blir lite mera gasig/ rapig efter 30-40 min efter intag?


Rapig vet jag inte men gasig, har rätt känslig mage och tar jag dom på tom mage så brukar det bli endel toabesök men går över efter ett tag
Citera
2013-07-06, 20:32
  #1197
Medlem
Khr1ss avatar
Tar 1 mg på morgonen och 1 mg senare på eftermiddagen vid behov sunshine all day

Fungerar bra mot stress och oro för min del, skönt att bara slappna av och ta sig en kall skummande stout
Citera
2013-07-07, 01:03
  #1198
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
Etizopapaya skriver att AH-7921 kommer klassas redan 1a aug. Om det är sant så är det ganska troligt att klassar pyran samtidigt

Pyrazolam kommer som tur är ej klassificeras 1/7.
Så det lär väl komma med vid nästa gång, så typ om minst 3 månader skulle jag tro!
Citera
2013-07-07, 01:50
  #1199
Medlem
JobeZ93s avatar
Ingen som hör något om efterkommarn av pyran då denna verkar vara den enda att få tag på..? alltså nästa rc-bens
Citera
2013-07-07, 22:06
  #1200
Medlem
Khr1ss avatar
Om 3 månader kommer denna substans bli olaglig?

Hur länge vågar man vänta med sin beställning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in