Tycker jag får en ganska påtaglig effekt av 1mg. Är i stort sett helt oerfaren av benzo sedan tidigare.
För mig tar den bort stress och nervositet. Har petat mig 1mg innan flera jobbintervjuer och det har gått strålande
Samma med folkskygghet. Blir mycket modigare socialt.
Ca tio minuter efterintag får jag en skön buzz som försvinner rätt snabbt och övergår i
väldigt milt och behagligt rus i någon timme, gillar denna skarpt. Har inte märkt av några direkta bieffekter. Lite såsig dagen efter och ibland lindrig huvudvärk.
Igår drog jag nog i mig 7-8st och någon folköl då small det betydligt hårdare, minns med nöd och näppe hur jag tog mig till sängs. Hade iofs rökt i mig lite klass A röka innan också så...
Men, denna kommer jag stasha innan den blir klassad, 1-3 lite vid behov gör mycket gott för mitt liv.