Citat:
Du missförstår. Jag skrev bara att dom som med vilje lurar i någon knark med uppsåt att döda denne kan åtalas för försök till dråp. Dom kan åtalas för försök till mord också. Det finns en jävla massa kan.
Har NE inte någon form utav dokumenterad psykisk störning? Åh, fan - hur vet du detta?
Nej, det är ytterst få som passar in så bra som NE på Linköpingsdåren. Det är inte bara dessa yttre karaktäristika, det är också det faktum att han knivar flera för honom okända människor mitt på ljusa dan på ett sätt som ger maximal risk att åka dit. Se sammanhanget.
Har NE inte någon form utav dokumenterad psykisk störning? Åh, fan - hur vet du detta?
Nej, det är ytterst få som passar in så bra som NE på Linköpingsdåren. Det är inte bara dessa yttre karaktäristika, det är också det faktum att han knivar flera för honom okända människor mitt på ljusa dan på ett sätt som ger maximal risk att åka dit. Se sammanhanget.
Exakt, många som säger att han inte har en dokumenterad, men är bara hans läkare som vet troligtvis och kanske hans mor. Varför skulle de nämna något om det för oss nu?
En GM-profil polisen hade om Linköping. Var en kille som hade sålt något på blocket till någon i Linköping och sedan blivit lurad. I rasseriet ska han ha åkt upp eller om han redan var där och dödat Mohammed 8 år eller vad han hette, där det kan va Mohammed eller en släkting som lurat honom. Så ska bli intresant att få se om det var han. även fast bekanta till honom nu säger att han inte bodde där eller varit där den dagen, kan han ju mycket väl ha varit där så länge ingen verkligen är säker.
Det som är intresant att veta nu är om han brukar göra affärer på blocket och om han har pratat något om en affär som gick snett för länge sen. Tydligen så hade han en klocka uppe nu på blocket för 10k.