Citat:
Ursprungligen postat av
Castalius
Ännu en gång har den ena inbillningen verifierat den andra och stärkt Ove Mollvik i hans övertygelse. En alldaglig händelse. Vad som än sker i världen kan vi vara säkra på två saker: för det första att händelserna stämmer perfekt överens med Mollviks teorier och för det andra att dessa teorier inte har någonting med verkligheten att göra.
Den här gången har Mollvik alltså funnit nya bevis för sina fablers riktighet efter en period då han varit trådens i särklass mest aktiva postare. Tydligare och tristare bekräftelse på att de betydelsefulla meningsutbytena i tråden ebbat ut går knappast att få.
Och då har du, och alla andra som gnäller på meddebattörer, ändå missat att Ove Mollvik, förutom Iesho, är de enda debattörerna härinne som har stake och vågar debattera under sina egna namn. Ni är tämligen patetiska, ni som inget hellre vill än mobba ut oliktänkande från det här forumet.
MBoudine: Kul att du är tillbaka! Vet du, det var så mycket som förändrades efter MOP att jag nog lutar åt din teori. Och du har ju bara sagt att skytten hämtades från PKK, möjligen från Västtyskland. Det hade väl varit ett smart val, om man ville blanda ihop lite kort kan tänka? Innan MOP hade vi inget Ny Demokrati med greve Ian Wachtmeister i spetsen och såg inga fåniga, nyrika yuppisar på Stockholms barer och gator. Högerförlaget Timbro spottade ur sig högeralster i parti och minut. Samhällsklimatet blev helt förändrat och kapitalismen med stenhårt K och biologismen med stort B gjorde entré. Det skulle nog inte förvåna mig om min dröm där kostymklädda mäktiga män var konspiratoriskt samlade i ett sagoslott med tinnar och torn kanske ändå är sann? Palme stod säkert i vägen för en sådan extremt snabb högervåg som rullade in över landet med full kraft. Tänk om Eva Rausing skickade ett meddelande till mig från himmelen?

Frågan är bara om sossar, moderater, SÄPO och Rikspolisen skulle ha valt att tysta ner en sådan "mordaffär" isåfall med så inflytelserika deltagare? För svenskt näringslivs skull? Det skulle nog inte förvåna mig om man hade valt en sådan tystnads väg. Särskilt om man kombinerar det med illasinnade rykten runt Palmes person som kan ha varit sanna. Eller falska. Sånt kan nog få de flesta, oavsett partifärg, att sitta still i båten och tiga still. Även så Lisbet Palme.
Skickar med en bild som exakt liknar det slott jag såg i min dröm. Det behöver ju inte betyda att det var Trolleholm, Skånes Harpsund. Det kan ju finnas rosa sagoslott med tinnar och torn i England eller i Skottland också förstås. Tapeten i slottssalen jag drömde om var skotskrutig, så varför inte ett skottländskt slott? Har vi några potentiella statsministermördare i Skottland/England? Tetra Paks Rausing och Kamprad flyttade från landet i protest mot Palme och socialdemokraterna. Kan de ha gjort något mer än så?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Trolleholms_slott