Kom precis hem från jobbet och trailern var ju ganska så najs må jag säga haha.
Såg nästan bara positivt på trailern, härliga miljöer, mycket yta, mycket fordon, mycket sidoaktivitet mm, såg riktigt fritt och härligt ut
Dock så är jag precis som fler i den här tråden ännu mer skeptiskt till bilfysiken/hanteringen efter att ha sett den här trailern, ser väldigt stelt ut...och det där med att köpa aktier hajjar jag inte riktigt, men som sagt så måste man förmodligen inte använda sig av det om man inte vill.
Och det här med att byta mellan karaktärer under uppdrag, från första början var jag väldigt skeptisk, sen kände jag att det var en kul idé och nu efter att ha sett nya trailern så börjar jag bli tveksam igen...det ser lite jobbigt ut att flyga fram och tillbaka mellan karaktärerna (även om man inte måste) och rent spontant så känns det inte som något jag kommer använda mig av speciellt mycket då jag förmodligen kommer att vara fullt upptagen med att bara styra en karaktär för att sedan glömma bort att jag faktiskt kan byta, ska bli intressant när jag väl spelar själv...
Onlineläget skiter jag fullständigt i
Btw, någon som vet varför Rockstar beslöt sig för att faktiskt släppa rent gameplay för första gången innan ett spel har släppts?
Är Gta V för stort för att förklaras i ord?