Citat:
Ursprungligen postat av
Civile99
Var det trailer för nya The Sims eller GTAV jag såg för jag är inte säker?

Vem fan vill spela tennis i ett GTA?
Är besviken också på att spelet såg så fult ut men det är ju dessa konsoller som drar ner grafiken så mycket. Hade hellre sett att man baserat spelet utifrån PC i första hand och sedan göra det kompatibelt för PS4/xbox one när dessa släpps, istället för att göra ännu ett spel för dom uråldriga PS3/xbox360. Nu kommer vi ju säkert att få vänta 4-5 år till innan det kommer GTAIV med hygglig grafik för PS4/Xboxone/PC
Jag vill spela tennis i GTA, jag vill även spela golf, jaga djur, bli full, sno bilar och råna banker! Det är detaljerna och valmöjligheterna som kommer göra det här spelet till årtiondets bästa spel, men om du själv inte vill spela tennis så tycker jag du skall låta bli.
Rockstar har haft spelet under utveckling i minst sex år, alltså innan det fanns dev-kit för ps4 eller Xbox-one och dom har även varit tydliga med att konsollmarknaden är deras huvudsakliga, något vissa verkar ha svårt att acceptera.
Alla spel kan alltid se bättre ut, få/inga spel kan erbjuda den atmosfär, manus, karaktärgalleri, och känsla som rockstar konstant levererar genom sina produkter, vill du ha stilistisk perfektion utan valfriheter så föreslår jag att du tittar på valfri animerad film!