2013-07-09, 16:33
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Kommer nog till PC så småning om.

"Rockstar Leeds are currently looking for a talented graphics programmer to help bring our latest titles to the PC platform. Working together with the other Rockstar studios, you will be responsible for maintaining the studio’s uncompromising quality bar, delivering the highest quality PC experience possible."

Kan ju hoppas iaf.
2013-07-09, 16:36
Medlem
Tror ärligt talat inte att den där redan omtalade tatueringen med RIP Michaels på ett kors betyder att han dör. Rockstar är inte så pass klantiga att dom spoilerar spelet i en trailer utan det är typiskt dom att försöka förvirra oss bara

I övrigt ser det verkligen fantastiskt ut.
2013-07-09, 16:41
Medlem
Civile99s avatar
Var det trailer för nya The Sims eller GTAV jag såg för jag är inte säker? Vem fan vill spela tennis i ett GTA?

Är besviken också på att spelet såg så fult ut men det är ju dessa konsoller som drar ner grafiken så mycket. Hade hellre sett att man baserat spelet utifrån PC i första hand och sedan göra det kompatibelt för PS4/xbox one när dessa släpps, istället för att göra ännu ett spel för dom uråldriga PS3/xbox360. Nu kommer vi ju säkert att få vänta 4-5 år till innan det kommer GTAIV med hygglig grafik för PS4/Xboxone/PC
2013-07-09, 16:43
Medlem
Hoeglunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pjzpjz
Är det bara jag eller köper Franklin weed vid 2.01? Om så är fallet hoppas vi för det första att man faktiskt kan bruka skiten (bör väl vara så men man vet aldrig). Sedan kan man hoppas på fler droger, drömmer redan om att droppa syra med Trevor och gå loss med minigunnen!

Ja jag tänkte också på det. Jag kan minnas helt fel, men stod det inte i GI artikeln eller någon annanstans att man kunde röka?

Citat:
Ursprungligen postat av zeeeke
Oj OJ OJ kommer troligen ut en till video snart som är inriktat på ONLINE läget

Konstigt nog så är jag inte ett dugg intresserad av online. Charmen med GTA är att sitta ensam och bara glida runt.
Kanske dags att man sätter sig in i onlineläget när V släpps. Testade lite grann på IV och tyckte inte alls det var kul.
2013-07-09, 16:43
Medlem
Deferos avatar
Verkar alltså bara bli en flygplats..
2013-07-09, 16:45
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeeeke
HERREGUD säger jag bara
Vad har vi fått att bevittna nyss. Jisses vad fett det kommer bli

Det hon säger i slutet av videon.

""AND THEN THERE IS GRAND THEFT AUTO ONLINE WICH WE WILL SHOW U PROPERLY SOON""

Oj OJ OJ kommer troligen ut en till video snart som är inriktat på ONLINE läget
Precis jag gick igång på det som fan. Drygt 2 månader kvar nu bara
2013-07-09, 16:47
Medlem
carlankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoeglund
Ja jag tänkte också på det. Jag kan minnas helt fel, men stod det inte i GI artikeln eller någon annanstans att man kunde röka?

Konstigt nog så är jag inte ett dugg intresserad av online. Charmen med GTA är att sitta ensam och bara glida runt.
Kanske dags att man sätter sig in i onlineläget när V släpps. Testade lite grann på IV och tyckte inte alls det var kul.

Testa free mode i IV, det är där det är roligt.
2013-07-09, 16:50
Medlem
skylten92s avatar
"Trevor...the less said about him, the better."
2013-07-09, 16:50
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlanka
Testa free mode i IV, det är där det är roligt.
Det är roligt i någon månad men sedan är det inget, bara kör runt för att fördriva tid typ, men nu ser det ju mycket bättre ut
2013-07-09, 16:51
Medlem
zeeekes avatar
så jävla gött att jag inte tog ut någon semester i sommar.

Blir att påbörja 5 veckors semestern den 17 september
2013-07-09, 16:52
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoeglund
Som ovan säger: Det är i free-roam-läget som underhållningen ligger.

Jag ser fram emot att få jaga brorsan med ett passagerarflygplan medan han ovetandes leker runt med sin Faggio på motorvägen.
http://www.youtube.com/watch?v=vaIbpSaEoYc
2013-07-09, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Civile99
Var det trailer för nya The Sims eller GTAV jag såg för jag är inte säker? Vem fan vill spela tennis i ett GTA?

Är besviken också på att spelet såg så fult ut men det är ju dessa konsoller som drar ner grafiken så mycket. Hade hellre sett att man baserat spelet utifrån PC i första hand och sedan göra det kompatibelt för PS4/xbox one när dessa släpps, istället för att göra ännu ett spel för dom uråldriga PS3/xbox360. Nu kommer vi ju säkert att få vänta 4-5 år till innan det kommer GTAIV med hygglig grafik för PS4/Xboxone/PC

Jag vill spela tennis i GTA, jag vill även spela golf, jaga djur, bli full, sno bilar och råna banker! Det är detaljerna och valmöjligheterna som kommer göra det här spelet till årtiondets bästa spel, men om du själv inte vill spela tennis så tycker jag du skall låta bli.

Rockstar har haft spelet under utveckling i minst sex år, alltså innan det fanns dev-kit för ps4 eller Xbox-one och dom har även varit tydliga med att konsollmarknaden är deras huvudsakliga, något vissa verkar ha svårt att acceptera.

Alla spel kan alltid se bättre ut, få/inga spel kan erbjuda den atmosfär, manus, karaktärgalleri, och känsla som rockstar konstant levererar genom sina produkter, vill du ha stilistisk perfektion utan valfriheter så föreslår jag att du tittar på valfri animerad film!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in