2013-07-09, 16:35
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
https://diftv.solidtango.com/video/dif-tv-ny-master-h264 långa versionen av reklamfilmen ute nu. bästa måste vara när taxichauffören äter päron haha! Väl mött!
Nahh, vad gulligt att ni lyckades pressa in oss i er rymdfilm.

Är det kommunist Ohly som kommenterar förresten?
2013-07-09, 16:41
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaderSex
Haha difs reklamfilm asså. Älskar när ni gör sånt här, fan vilken skev bild ni har av er själva.

Tack!

Är inte du bajare? Nu ska jag inte säga att vår reklamfilm var ett mästerverk men det kan vara läge att städa framför sin egen dörr innan man kör skämskudden mot andra.
2013-07-09, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Ja, sjukt. Som när AIK lät sig våldtas i sista allsvenska matchen på Råsunda mot oss. Trodde vi gjort typ 30 minuter OK insats, men såg sen matchen i efterhand och märkte att vi dominerat hela matchen.

Haha fyfan vad lack jag är över ljudupptagningen på den tv-sändningen. Noll känsla hos C More.
2013-07-09, 16:51
Medlem
SpaderSexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Är inte du bajare? Nu ska jag inte säga att vår reklamfilm var ett mästerverk men det kan vara läge att städa framför sin egen dörr innan man kör skämskudden mot andra.
Så kvaliten på difs reklam-film utgår ifrån bajens grejer?

Säga vad man vill om Kennedys bolltrixar video men bajsnödigare video än denna har jag fan aldrig sett. Bajen försöker aldrig utge sig för att vara nått man inte är, vilket man inte kan säga om dif.
2013-07-09, 16:51
Medlem
Olympians avatar
Jaha och där åker Lindgren in på den officiella troll-listan? TV ljuger aldrig! Eller?
2013-07-09, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Jaha och där åker Lindgren in på den officiella troll-listan? TV ljuger aldrig! Eller?

Dra den om svastikorna på Stockholm Stadion igen.
2013-07-09, 17:10
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
https://diftv.solidtango.com/video/dif-tv-ny-master-h264 långa versionen av reklamfilmen ute nu. bästa måste vara när taxichauffören äter päron haha! Väl mött!
Helskön!
2013-07-09, 17:12
Medlem
Citat:

Säga vad man vill om Kennedys bolltrixar video men bajsnödigare video än denna har jag fan aldrig sett. Bajen försöker aldrig utge sig för att vara nått man inte är, vilket man inte kan säga om dif.

Vad är det DIF utger sig för att vara här menar du?

och tänk gärna på att det är en reklamfilm vi pratar om som är gjord för att locka mer folk till match, vad som alltså händer i filmen är att tre bollar sparkas från Stadion till Tele2 arena och däremellan är det lite humor
2013-07-09, 17:50
Medlem
Giacominos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Den matchen (AIK-MFF -12) var dock helt absurd sett till hur det lät på plats jämfört med i sändning.
2013-07-09, 18:03
Medlem
Citat:

Tycka vad man vill om reklamfilmen men jag är glad att DIF inte hostar en sajt som handlar om ett motståndarlag som Bajen gör. Grejen med Bajen är att man inte är någonting förutom ett dragplåster på sommaren för leksingar, modoiter, färjestadare eller bollnässupportrar likt Olle Sarri.

Är också glad att inte vår största spelare någonsin sålde sig till aik likt en....
2013-07-09, 18:05
Medlem
Olympians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TazT
Dra den om svastikorna på Stockholm Stadion igen.
Vad spelar det för roll egentligen?
2013-07-09, 18:37
Medlem
TGTNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Grejen med Bajen är att man inte är någonting förutom ett dragplåster på sommaren för leksingar, modoiter, färjestadare eller bollnässupportrar likt Olle Sarri.

Kan du inte dra den om jultomten när du ändå är igång?

Och ja, DIFs reklamfilm var exakt lika bajsnödig, precis som hela er förening. Och nej, Östermalmstv var inte heller någon större hit. Ja, Olle Sarri är en ful fittläpp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in