2013-07-08, 20:52
Medlem
Ursprungligen postat av Skoll:
Hur vore det om du sluta tjuta om nazister och klev ner från dina falska moraliska position för att säga något vettigt för en gångs skull?

Usprungligen postat av Babord:
Alltså jag citerade från dig :"Vad Hitler gjorde mot judarna var extremt civiliserat i jämförelse vad judarna gjort mot européer under hela sin barbariska historia".

Ja, jag blev litet överraskad av denna din utgjutelse, klart gränsande till sinnesrubbning!

Och bemötte det alltså med: "Efter denna utgjutelse står det alltså klart, om nu någon tvivlat på det, att Skoll är nazist och judehatare av den värsta sorten!"

Du har sedan tillagt några medeltida påståenden om judarna. Det enda som fattades var att de dessutom låg bakom Digerdöden! Men vem vet, Hitler antog kanske detta också!

Så du är verkligen i ett gott och hedrande sällskap!

Replikväxlingen ovan från sidan 217, inlägg 2893 med senare tillagt "Så får jag nu tillägga att du också genom ditt fullständigt sanslösa förnekande meriiterat dig som en blivande ledare för t.ex. det avsomnade Nordiska Rikspartiet!"

Och idag beklaga att Menschenkind, som inledningsvis gjorde ett seriöst intryck, har hamnat i detta sällskap!!!
Senast redigerad av Babord 2013-07-08 kl. 21:48.
2013-07-08, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babord
Ja, det är ett påstående av Kurt Gerstein och en av revisionisternas käpphästar, men det har påvisats att det faktiskt är möjligt, se http://holocaust.skeptik.net/documents/provan_gerstein.html

Tillåt mig att hånle

Citat:
Ursprungligen postat av Babord
Att Gerstein varit i Belzec och sett gasningen tillsammans med Professor Wilhelm Pfannenstiel, har jag visat under http://www.nizkor.org/ftp.cgi/people/p/pfannenstiel.wilhelm/pfannen.001
eller http://www.holocaustresearchproject.org/ar/belzec/pfannenstiel.html . Revisionisternas bortförklaringar till detta är så löjliga att jag inte återger dem.

Och era bevis för gasningar är bortom patetiska. Blotta faktum att ni måste referera till Gerstein som vittne är ju patetiskt när man läser hans vittnesmål.
2013-07-08, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Fast 2003 lät det annorlunda:

Du saknar trovärdighet så jag tänker inte ens bemöda mig med ditt babbel om vetenskapligheten i förintelsen.

Fast nu var det ju inte enbart judar som dödades i dessa gaskammare, så jag har inget som helst judiskt ursprung.
2013-07-08, 21:55
Medlem
WiperTheMightys avatar
Det spelar ingen roll hur många bevis man än lägger fram ni förnekare kommer ändå bara säga att dem är förfalskade. Det är som att säga; ge mig något bevis på att andra världskriget har ägt rum. Alla filmer, byggnader, berättelser, veteraner, museer, materiell ni för fram kommer jag säga är fejk! ALLT ÄR EN JÄTTE KONSPIRATION ÖPPNA ÖGONEN O LÄS MIN SIGNATUR!!!"!"!1!
2013-07-08, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WiperTheMighty
Det spelar ingen roll hur många bevis man än lägger fram ni förnekare kommer ändå bara säga att dem är förfalskade. Det är som att säga; ge mig något bevis på att andra världskriget har ägt rum. Alla filmer, byggnader, berättelser, veteraner, museer, materiell ni för fram kommer jag säga är fejk! ALLT ÄR EN JÄTTE KONSPIRATION ÖPPNA ÖGONEN O LÄS MIN SIGNATUR!!!"!"!1!

1. Ni lägger ju aldrig fram några bevis.
2. Vi säger inte att bevis är förfalskade utan att kunna redovisa goda skäl för det.
3. Finns ingen bevisning för holohoaxen, alltså är det rimligt att tvivla.
4. Ditt utbrott ät bara en ursäkt för att du inte klarar av att hitta några bevis.
2013-07-08, 23:23
Medlem
WiperTheMightys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
1. Ni lägger ju aldrig fram några bevis.
2. Vi säger inte att bevis är förfalskade utan att kunna redovisa goda skäl för det.
3. Finns ingen bevisning för holohoaxen, alltså är det rimligt att tvivla.
4. Ditt utbrott ät bara en ursäkt för att du inte klarar av att hitta några bevis.

Visst vi börjar för början. Enligt dig hur många judar dog mellan 33-45 i Tyskland? Jag är säker på att du inte svarar 0.
2013-07-09, 00:01
Medlem
Svar på topic:

Personligen så tror jag på förintelsen pga jag ser det som ologiskt att allt detta skulle vara en konspiration. Om nu juden är så smart att iscensätta allt detta så borde ju den vita europeiska mannen ha varit utrotad för länge sedan.

Finns det judar från tex Auswitch (stavning?) som förnekar massmord?

Visst kan jag ha fel. Man har inte en 100% sanning om allt. Jag kan inte vara helt 100.00000000% säker på att mitt liv är en verkligen, utan bara en illusion, men det är också något som jag tycker är ologiskt.
2013-07-09, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WiperTheMighty
Visst vi börjar för början. Enligt dig hur många judar dog mellan 33-45 i Tyskland? Jag är säker på att du inte svarar 0.

På vilket sätt är judar som dog redan innan kriget ens börjat relevanta?

Hoaxen blir allt större för var dag som går verkar det som.
2013-07-09, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erej13
Svar på topic:

Personligen så tror jag på förintelsen pga jag ser det som ologiskt att allt detta skulle vara en konspiration.

Det är ingen konspiration men uppgifterna är extremt överdrivna.

Citat:
Om nu juden är så smart att iscensätta allt detta så borde ju den vita europeiska mannen ha varit utrotad för länge sedan.

Vem har sagt att det bara är judar som är drivande bakom holohoaxen? Vi kommer dessutom att vara närmast utrotade inom 100 års tid med nuvarande invandringstrender.

Citat:
Finns det judar från tex Auswitch (stavning?) som förnekar massmord?

Det finns judar som inte tror på hoaxen och det finns vittnesmål från överlevare som motsäger att massmord ska ha inträffat.

Citat:
Visst kan jag ha fel. Man har inte en 100% sanning om allt. Jag kan inte vara helt 100.00000000% säker på att mitt liv är en verkligen, utan bara en illusion, men det är också något som jag tycker är ologiskt.

Du har fel i det här fallet och det är enkelt att få reda på om du bara tittar på den fakta som finns. Titta på de argument som både för och motsidan anför, läs ett par böcker, revisionistiska såväl som icke revisionistiska om du även vill det.
2013-07-09, 03:06
Medlem
MentosFruitcores avatar
Varför? Därför att det finns historiska bevis och mängder med vittnen. Alternativet är att tro på någon idiotisk världskonspiration, och det är för mycket för mig.
2013-07-09, 08:08
Medlem
WiperTheMightys avatar
Citat:
På vilket sätt är judar som dog redan innan kriget ens börjat relevanta?

Hoaxen blir allt större för var dag som går verkar det som.

400 judar dog under kristallnatten 1938, det tycker jag räknas som en del av förintelsen.
2013-07-09, 11:49
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ingen har någonsin sagt att människor inte brändes vid Auschwitz, den förekom en viss bränning av människor som dött i tyfus.

Hur vet du att de som bränns ska ha dött i gaskammaren och inte vara tyfusoffer? Hur bevisar den här bilden att de massbränningar som ni påstår ska ha inträffat ska ha existerat?
Det finns vittnesmål som var där, både tyska och judiska, som styrker mina påståenden.
Vad har du som styrker att det var offer av tyfus som brändes upp?

Är inte förresten du en av alla de revisionister som hävdar att det är omöjligt att bränna kroppar i det vattensjuka Auschwitz? Tydligen inte, eftersom du påstår att det förekom.
Trevligt med en revisionist som kan inse att det brändes lik utomhus i Auschwitz.

/VV

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in