Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Fast polisen har väl både hennes telefon och dator efter senaste husrannsakan om inte jag helt missuppfattat det hela, och då finns det förmodligen något att ta på där.. Hon har säkert inte varit medhjälpare men hon vet nog en hel del. Tycker till och med synd om henne, hon är ju säkert livrädd och önskar att hon inget visste.
Dessutom tog de inte in alla samtidigt, de har ju tagit in dom i lite olika omgångar. Precis som att AJ nu är ute men fortf är misstänkt så kan ju miggafrii fortf vara misstänkt för skyddande utan att sitta frihetsberövad, nåt sånt tänker jag..
Detta är något jag också har funderat på och det skulle inte förvåna mig mycket om hon får återkomma till farbror blå med mer uppgifter när AJ väl kan bindas till detta fall och hela denna soppa får mer klarhet.
Jag är f.ö ny här och anledningen till det är att jag är med i MP och söker lite då och då.
Detta fall fick mig att lyfta lite extra på ögonbrynen då jag läste om hennes lilla son som var kvar ensam i lgh

, jag alltid varit oerhört intresserad av kriminologi och det faktum att jag inte bor så värst långt från Trollhättan fick mig att försöka söka mer info om detta och hamnade tillslut här på FB. Har följt tråden sedan start och enligt mig är alla teorier möjliga i teorin, men en helt annan sak i praktiken.