Citat:
Ursprungligen postat av
panzertax
Hej reggad Juli 2013, välkommen till flashback!
Nej Migga har inget med detta att göra, hon är bara närmast vän med GM och bara råkade veta adressen för dådet långt för media. Annars är det en trevlig o glad tjej med fin blogg. Hennes fyra inlägg som var anti P.T. blir intressanta för o se hur han gillade den feedbacken.
Polisen har inte alls en taktik o ta in alla samtidigt, nu får du kamma dig. Men är man troll så är man.
Hej reggad Juli 2011, Helt korrekt jag reggade mig här för att just följa detta fallet, jag bor i närheten så därför är det intressant för mig om du nu vill veta!
Kan du bevisa för mig att hon inte skrev detta före media gick ut med denna händelsen, det vet inte jag så detta kan inte jag kommentera.. Ja hon försöker få det som att det är PT som har gjort det, för att hon kan inte i sin vildaste fantasi tro att det är sin bäste vän är det så jävla konstigt?? Sen vet vi inte vad AJ har tutat i henne för information. Jo visst är det en strategi polisen använder sig utav, googla det om du vill ( hur man förhör gäng osv ) Det kan ju va lite dumt om den som kommer ut säger till den som skall in vad han har sagt Eller???
Tycker du verkligen att jag försvarar maggifrii?? då får du nog gå igenom mina inlägg igen.