2013-07-08, 20:54
Medlem
Kurridutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Vad är MiggaFriis relation till DB. Känner de varandra?

Kanske har du redan fått svar men om jag inte är helt blond så länkade någon till en gammal blogg igår (alltså inte den som hon tog bort) och där såg jag både AJ och DB på bilder. Verkar inte som om de har varit vänner sedan barnsben, handlar om ett par, tre år (?)
Citera
2013-07-08, 20:54
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
Kolonilotterna i Lextorp är väl högst intressant?
Vad gör dom intressantare än Glöse Mosse?
Citera
2013-07-08, 20:55
Medlem
pobeda1945s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEXTER-X2
Ps släng ett öga hos DB:s och kolla om grävmaskinen står där!

Var försiktig kan finnas flickor som vaktar = https://www.facebook.com/SanneOmManSajer/friends
Citera
2013-07-08, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Är du säker på detta? En som miggsmiggs i bloggen kallar lillasyster (kallar sig även moster till denna tjejs barn) är lik D*t* och hon har låst/stängt ner sin Facebook någon av de sista dagarna.
Vad heter D*t*s barn?
Är denna tjej mer inblandad än vad någon har trott tidigare?

Nej vi är inte riktiga systrar men själssystrar som vi kallar det. Vad hennes barn heter har väl ingen med att göra.....
Citera
2013-07-08, 20:56
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurridutt
Kanske har du redan fått svar men om jag inte är helt blond så länkade någon till en gammal blogg igår (alltså inte den som hon tog bort) och där såg jag både AJ och DB på bilder. Verkar inte som om de har varit vänner sedan barnsben, handlar om ett par, tre år (?)
A.J började hon hänga med 2010, så tre år stämmer bra där. Hur det är med D.B vet jag inte, men möjligt att han kom före A.J då T.B blev grisknullad av D.B på den tiden.
Citera
Medlem
Kurridutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
http://m*ggsmiggs.blogg.se/2010/october/inlagg-1122.html
* = i

Säger detta något?

Det var just den här gamla bloggen jag menade i mitt tidigare inlägg
Citera
Medlem
Shunen91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Jag tycker det beteendet känns igen från många sammanhang. Det kanske är så enkelt att man inte vill bli anklagad för att spela och inser att fina ord bara kommer att tas som tomt skådespeleri så därför håller man känslorna för sig själv.

Ja, det kan jag hålla med om.
Alla är vi ju olika och om det hade varit jag hade jag ju i allafall redan från första inlägget nämnt att det är fruktansvärt det som har hänt, istället för att nämna det i 5000+ inlägget.. Men som jag sa, alla är vi ju olika!
Citera
2013-07-08, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Och vad ska ni göra när ni hittat en gödselbrunn?

Simma i den...!?

Det va mer en tanke på att polisen kanske skulle ta en titt i dessa. Var ju ett fall för något år sen där de dumpade en kille i en sådan...tog ju ett tag att hitta honom.

Varför undrar du det??
Citera
2013-07-08, 20:57
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
jag påstår inte heller någonting om att TB skulle var skyldig till mord.

MEN, det ÄR märkligt det här med adressfrågan redan i trådens inledning.
Varför skulle TB misstänka den adressen? Hos någon hon inte umgåtts med
sedan 2004.

Fan jag kommer inte ens ihåg exakt vilka adresser mina närmste vänner bor på.
En oroande tanke måste ha gnagt i henne... Varför? var det A.J's samtal som fick
henne att bli orolig?

Jag TROR att TB vet mer än vad hon vill ge sken av.
Det är väl solklart att AJ förstorade upp händelsen med PT, till TB, om han inte berättade sanningen!
Och Kl. 21.30 på kvällen måste ju hur många som helst känt till adressen. När något har hänt i min stad sprids detta som en löpeld på Facebook, så man har alla grundfakta inom en timma.
Citera
2013-07-08, 20:59
Medlem
leifi.plomeross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pobeda1945
58°20'47.60"n

12°35'53.39"o
Och vad finner vi där
Citera
2013-07-08, 20:59
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Är det bekräftat att DB äger en grävmaskin eller är den på bild lånad/hyrd? För vad skulle vara bättre än att gräva ner en kropp i backen än att försöka dumpa i någon sjö där risken finns att den flyter upp... tillgång till kärra verkar ju också finnas, så kroppen kan ju vara var som helst... Hyrs det ut kärror (alternativt grävmaskin) på Tre Älgar?
Citera
2013-07-08, 21:00
Medlem
pobeda1945s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifi.plomeros
Och vad finner vi där

Där är chevan ! kolla i den !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto