2013-07-08, 20:47
Medlem
Cocinellas avatar
Finns det någon chans att kroppen är dumpad på ett ställe i all hast med tanke att flytta den senare?
Citera
2013-07-08, 20:48
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seeyainhell
Någon som varit vid F.H:s bostad och kontrollerat bussen samt bilen? Om inte någon annan har planer på att göra det anmäler jag mig frivilligt om någon bistår med GPS-koordinater samt om ni lovar att i framtiden starta en tråd om mig i min ära om jag skulle bli skjuten till döds av någon nazi-anhängare som vaktar huset

Skitbra! Tror det stället behöver kollas!
Citera
2013-07-08, 20:48
Medlem
Shunen91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
2)när du hörde nyheten att IH finns inte länge blev du glad eller ledsen ?berätta hur du kännde dig.

Om du läser hennes tidigare inlägg här på Fb hur hon uttrycker sig angående I*a så verkar hon ju mer eller mindre inte bry sig ett dugg..

Det är i allafall så jag tolkar det!
Citera
2013-07-08, 20:50
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seeyainhell
Någon som varit vid F.H:s bostad och kontrollerat bussen samt bilen? Om inte någon annan har planer på att göra det anmäler jag mig frivilligt om någon bistår med GPS-koordinater samt om ni lovar att i framtiden starta en tråd om mig i min ära om jag skulle bli skjuten till döds av någon nazi-anhängare som vaktar huset

Ps släng ett öga hos DB:s och kolla om grävmaskinen står där!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
en fråga till miggafri : på din gamla blogg kan man läsa du befann dig i tingsrätten år 2010

http://miggsmiggs.blogg.se/2010/september/

Inlägg 1055

Japp, onsdag kväll.
Livet är tämligen väldigt bra just nu ilf för min del
Igår satt jag i tingsrätten HELA dagen (som publik dårrå)
Vem eller vad det gäller låter jag vara osagt här men det är nån som står mig mycket nära, så nära att jag valt att kalla det familj. Slutplädering på fredag så vi håller våra tummar. Men jag äslkade att se hur ett korthus bara började rasa mer o mer o ger min "familj" mer kött på benen =) Stöttar dig till 10000 du är fantastisk!♥

1) kan du berätta idag vem det gällde

2)när du hörde nyheten att IH finns inte länge blev du glad eller ledsen ?berätta hur du kännde dig.

Det gällde en gammal vän jag känt sen tonåren bosatt i Göteborg sen många år tillbaka
Klart jag blev chockad när jag fick veta att det var IF det gällde eftersom ingen jag känner till föravunnit så förut. Jag kände henne förr och har inte trä
fat henne på flera år men jag lider med hennes barn och hoppas detta får ett avslut och att GM vem det än må vara får sitt straff.
Citera
Medlem
pobeda1945s avatar
58°20'47.60"n

12°35'53.39"o
Citera
2013-07-08, 20:51
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Finns det någon chans att kroppen är dumpad på ett ställe i all hast med tanke att flytta den senare?
Det är mycket möjligt men frågan är när det i så fall har skett. För det börjades göra tillslag lite överallt redan samma kväll, så om de planerat att flytta kroppen natten mellan söndag/måndag så blev det nog svårt, även dagarna efter.
Citera
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shunen91
Om du läser hennes tidigare inlägg här på Fb hur hon uttrycker sig angående I*a så verkar hon ju mer eller mindre inte bry sig ett dugg..

Jag tycker det beteendet känns igen från många sammanhang. Det kanske är så enkelt att man inte vill bli anklagad för att spela och inser att fina ord bara kommer att tas som tomt skådespeleri så därför håller man känslorna för sig själv.
Citera
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Dom är inte syskon.

Är du säker på detta? En som miggsmiggs i bloggen kallar lillasyster (kallar sig även moster till denna tjejs barn) är lik D*t* och hon har låst/stängt ner sin Facebook någon av de sista dagarna.
Vad heter D*t*s barn?
Är denna tjej mer inblandad än vad någon har trott tidigare?
Citera
2013-07-08, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
För att inte dra till mig uppmärksamhet, samt att det var innan det blev offentligt att FH var en av de häktade/anhållna så vågade jag inte mer än "ta det på vägen" om man säger så. Men som redan påtalats är huset övergivet och jag tror inte ens att det är beboeligt när man ser det från utsidan.

Skicka PM med dag och tid om du vill ha sällskap så kan vi dyka upp som maskeradligan och spana lite.

Okej jag förstår. Du får hålla koll på din PM så lämnar jag ett meddelande där när det blir aktuellt!

Citat:
Ursprungligen postat av DEXTER-X2
Ps släng ett öga hos DB:s och kolla om grävmaskinen står där!

Ska försöka så gott det går. Hans bostad är dock ganska skyddad av diverse skog runt omkring.
Citera
2013-07-08, 20:53
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geronimo81
Kolla mitt senaste inlägg. Kolla google earth, sen sök vänersborg och kolla sen viksäng...på den stora gården där ser det ut som en stor gödselbrunn eller vad man kan kalla det.
Och vad ska ni göra när ni hittat en gödselbrunn?
Citera
2013-07-08, 20:53
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shunen91

Det verkar vara ett mönster hos alla inblandade. Allt är så synd om dom men inte ett ord eller tanke till offret och hennes familj. Antingen var hon hatad av hennes vänner eller så vet vännerna rätt mycket och fokuserar enbart på att fokus ska hamna någonannanstans..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in