2013-07-08, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarSucker
Det där är återigen bara spekulation, hur vet du att hunden hade fått gm att börja lipa? Om han inte lägger ner kniven efter att ha blivit skjuten, vad får dig att tro att en hund skulle få honom göra det?

Samt eftersom han närmar sig polisen, hur skulle de korrigera ett anfall? När vet de att han inte kommer hoppa på dem först? Om man ska slå ner honom så måste man göra det enhetligt.

Sist men inte minst, vilket jävla liv det hade blivit om de hade råkat slå ihjäl honom eller om han hade fått kniven i sig själv.

Hunden var väl den enda polis närvarande som inte var en FAKEfröken, falskdeklarerad i en uniform som de inte borde ha rätt till med sin sillmjölkeattityd.
Citera
2013-07-08, 20:47
Bannlyst
Har blevet raderad 2 gånger innan jag fatta att jag skrev i fel tråd . hehe

Tycker snuten kunde skonat livet på han. Fast han var värd kompanistryck senare

Jag har varit med folk som överdosreat hängt sig och ramlat i vattnet. Snackat med vänner till meg som gärna gått i mellan och lägt sig på han. Sen om om man blevet kvinskuren är det en fin bonus behöver penningar just nu . Suicude by cop bjöd dom på faan säger jag bara!
Citera
2013-07-08, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Renasanningen
Fega, med mördande kulor, för sillmjölkefröknar som låtsas vara riktiga poliser i uniform men som bara är fake och borde sparkas ut ur kåren för feghet, och svår mordisk inkompetens, i strid!
Att du tycker att pistolerna är fega gör de inte kriminella. Och att jag är en sillmjölketyp för att en verklighetsfrånvänd ovetande person på nätet tycker att man ska ge sig på knivbeväpnade personer med enbart batong eller greppteknik är inte ens värt att bemöta.
Citera
2013-07-08, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
... ett par snabba batongslag o saken är biff...
Armlängds avstånd mot nån knivbeväpnad galning som precis mördat? Idioti.
Citera
2013-07-08, 20:49
Medlem
StarSuckers avatar
Citat:
Tror jag inte, med rätt hjälpmedel hade man fått mannen liggande, därav hunden. När en polishund sätter sig i armen skrattar du inte,du är inte tyst, du lipar o ber om nåd att hunden skall släppa.

Ja, det där stämmer eventuellt om personen är i sina sinnens fulla bruk, det är inte säkert att denna person var det. Finns de som har vittnat om att denna man verkade vara under inflytande av något. Det är inte säkert att personen känner smärta och då spelar det ingen roll om någon biter honom.
Citera
2013-07-08, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bugulu
Du missade att GM har precis blivit skjuten med två pistolskott och likväl försöker resa sig upp för att närma sig polismannen.
En hund på 40 kg hade varit en smärre oangelägenhet.

Men nej, tattare hatar poliser för att man greps för att man inte för röka ifred.
Se, jag kan också leka den leken.

Ja, gm var säkert en terminator, i varje fall för dessa sillmjölkepoliser av FAKEtyp. Riktiga poliser hade löst detta, enkelt.

Du skämtar? Två skott hade träffat och de måste fortsätta skjuta?!

Inkompetenta fegisar!
Citera
2013-07-08, 20:51
Bannlyst
Citat:
Tror jag inte, med rätt hjälpmedel hade man fått mannen liggande, därav hunden. När en polishund sätter sig i armen skrattar du inte,du är inte tyst, du lipar o ber om nåd att hunden skall släppa.

Om man är påverkad av något mysko + befinner sig i ett psykotiskt tillstånd så kommer man inte BRY sig om en hund hänger i ens arm. Han brydde sig inte ens när han blev skjuten då han försökte resa sig upp. Han hade med allra största sannolikhet knivat hunden och polisen hade då skjutit honom och han hade därmed ändå dött.

Har du logiskt tänkande?
Citera
2013-07-08, 20:51
Medlem
Studsbolls avatar
Till och med Sarnecki, alla brottslingars skyddshelgon, anser att polisen gjorde rätt som sköt. Det om något säger allt.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17099329.ab
Citera
2013-07-08, 20:52
Medlem
Optirocs avatar
Citat:
Det måste varit en sillmjölkepolis utan s-e...

EN RIKTIG polis löser en sådan här situation lätt.

Springa därifrån! Vad är detta för j-a idioti? En riktig polis löser situationen utan att döda någon.

En sillmjölke brassar på med Sig:en och borde aldrig mer betros med en pistol.
Här har du lite scener från verkligheten, inte från någon påhittad serie eller film.

http://www.youtube.com/watch?v=qLRmtTbNWe0

http://www.youtube.com/watch?v=21Mc9IxpYRM

Fattar ni inte nu så avfärdar jag er helt som troll...
Citera
2013-07-08, 20:52
Medlem
bugulus avatar
Citat:
Ja, gm var säkert en terminator, i varje fall för dessa sillmjölkepoliser av FAKEtyp. Riktiga poliser hade löst detta, enkelt.

Du skämtar? Två skott hade träffat och de måste fortsätta skjuta?!

Inkompetenta fegisar!

Två skott hade träffat och han låg inte nere i backen..
Han försökte resa sig upp och fortsätta gå mot polisen.

Säg mig, är en polishund plötsligt effektivare än två skott från en pistol?
Om skotten inte kunde neutralisera GM så hade inte en hund kunnat det.
Citera
2013-07-08, 20:53
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarSucker
Ja, det där stämmer eventuellt om personen är i sina sinnens fulla bruk, det är inte säkert att denna person var det. Finns de som har vittnat om att denna man verkade vara under inflytande av något. Det är inte säkert att personen känner smärta och då spelar det ingen roll om någon biter honom.
Titta o njut,hunden skiter i om du så är jordens största nutcase...han tar dig i vart fall.

http://www.youtube.com/watch?v=szL8K67mF9A
Citera
2013-07-08, 20:54
Medlem
Citat:
Flera poliser med batonger och hund klarar inte detta?!

Du måste skämta...

Väktare fixar sådant här regelbundet, utan pistol...

Verkligen inte. Jag jobbade som ordningsvakt/väktare i stockholm i lite mer än tio år och jag kan säga att det inte var regelbundet att vi fixade liknande situationer. De gånger någon drog kniv så slutade det i väldigt väldigt mycket våld från vår sida, om vi inte kunde sticka undan och larma polis som fick ta hand om det hela. Väktare batongfäktas inte med knivbeväpnade galningar på regelbunden basis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in