2013-07-08, 20:03
Medlem
har dom sökt i lextorp i slumpån? ska väl finnas ett öde hus där vid någon järnväg med gamla trktorer fick ja höra
Citera
2013-07-08, 20:04
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottero
Du får gärna tro det man jag tror nått annat ;D

Jag tror inte, jag vet!
Citera
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottero
Nej men det Kan indikera att de känner till Sjöarna på berget Efter som de verkar vara Fiske intresserade som det åckså visas i ett annat klipp på samma youtube profil

Jag känner också till sjöarna på berget, inte har jag dumpat en kropp där för det.
Citera
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekfakee
Och vad gjorde Id*s pappa Clif* utanför Sa*a på kvällen? Kan alla dessa människor suttit hos Sar* (TB,PA,Sa*a) och visste att AT var hos Id*
Ingen aning. Men jag tror knappast att de du nämner planerade att ta livet av IF tillsammans i alla fall. Oavsett om dem visste att AJ var hemma hos henne eller ej.
Citera
2013-07-08, 20:05
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shidev
har dom sökt i lextorp i slumpån? ska väl finnas ett öde hus där vid någon järnväg med gamla trktorer fick ja höra

7:an finns där, ofta stulna bilar som hamnar där. Gamla kolonihus mitt i skogen
Citera
2013-07-08, 20:05
Medlem
Finns det någon gård med typ gödselbrunn el liknade i när området
Citera
2013-07-08, 20:07
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
Ja. Det är igelsjön.

Men bara för att dem varit där och fiskat, så behöver det väl inte ha någonting med något att göra?
Absolut. Dom var där o fiskade, och filmen är inspelad vid igelsjön. Så nu behöver ingen spåna mer i det punkt.
Citera
2013-07-08, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Spekuleras det inte lite väl vilt här nu?!
Det finns inget bra sätt att logiskt räkna ut mer än en radie inom vilken det är tidsmässigt möjligt att dumpa ett eventuellt mordoffer och den radien är troligen såpass stor att möjliga ställen är nästan oändliga.

Att leta på Hunneberg och dess närhet är man nästan tvungen till, det är ändå ett ställe med anknytning till händelserna, då bilen som nog de flesta tror har med saken att göra hittades där.
Dock är det ju inget som hindrar att GM + eventuella medhjälpare dumpat en eventuell kropp någon annan stans och bilen på Hunneberg.

Att då spekulera i var detta andra ställe är och utifrån spekulationerna hitta något måste vara oerhört svårt. Jag tror enda chansen, om nu inte någon har osannolik tur, är att antingen någon sett något i samband med händelserna eller att någon av de inblandade så småningom berättar var det är.
Ja, dom skulle ju hem igen också, så att bilen hittades där den hittades är inte konstigt i sig.
Dom kan ha åkt fort, en hyfsat lång sträcka, å sen bränt tillbaks å eldat bilen.
Skille vara kul att få veta vems armbandet är.
Citera
2013-07-08, 20:09
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Är miggafrii och D*t* S*r*a syskon? Och ja, jag fortsätter att vara nyfiken till dess de skyldiga är straffade men menar inte att någon av dessa tjejer är skyldiga till något.
Dom är inte syskon.
Citera
2013-07-08, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrume
Finns det någon gård med typ gödselbrunn el liknade i när området

Kolla mitt senaste inlägg. Kolla google earth, sen sök vänersborg och kolla sen viksäng...på den stora gården där ser det ut som en stor gödselbrunn eller vad man kan kalla det.
Citera
2013-07-08, 20:10
Medlem
pobeda1945s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Chefens gård med Chevan syns bättre här: http://goo.gl/maps/FZfij

Exakt mitt i prick * Där bakom boningshuset= norr om boningshuset står den
Citera
2013-07-08, 20:10
Medlem
ndyzs avatar
Kolonilotterna i Lextorp är väl högst intressant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in