2013-07-08, 19:47
Medlem
miss-darknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Jag o DB dejtade för längesedan har inte träffat DB på över ett år. Blod i trappen fick jag veta precia som alla andra genom TTELA att IF bråkade med PT vet jag för jag pratade i telen med AJ på söndah förmiddag därav att polisen tog in mig. Mitt blogginlägg handlade om att jag hamnade hos en manlig vän och vad VI gjorde har inget mer er AJ eller IF att göra :-) Jag vet inte mer än vad jag läst på nyheterna. Ssäger ÅTER igen att jag sagt mitt till polisen hade dom haft en koppling mellan mig och detta fallet a dom knappast låtit mig gå efter mitt förhör samt inte ge tillbaka min telefon o dator. Att ni orkar. Lämna detta till polis och utredare så kommer allt nog komma fram tids nog. Att ni eller nån försöker smutskasta mig är bara tecken på hur lågt ni sjunker. Har ni fler frågor inboxa min facebook eller ring mig ni vet ju mitt namn jag finns på eniro men att gömma sig bakom anonyma nicks är bara fel och bara löjligt o visar hur små o fega NI är.

Det är nog inte många här inne som tror att du har något med IFs försvinnande att göra men eftersom du visste saker tidigt i tråden och är god vän med både AJ och DB så var det intressant att höra om du träffat AJ eller pratat med honom. AJ kunde ju faktiskt lämnat IF för att krypa i säng med dig och då hade läget varit ett helt annat.

AJ har säkert ( som någon skrev) ringt runt för att skaffa alibi men du som känner honom väl borde fått en känsla av hans inblandning i försvinnandet som jag hoppas du berättade för polisen.

Jo, självklart ska utredarna få göra sitt jobb men det är oftast tips från allmänheten som hjälper till på traven
Citera
2013-07-08, 19:50
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Det som i det här läget är av intresse är var AJ har varit fr om söndagen till den dag då han infann sig på polisstation? (det har ju mest spekulerats i var de andra inblandade har pysslat med) Är det någon som vet något om den nu frisläppte med fortfarande misstänkte AJ?
Citera
2013-07-08, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Filmen är fortf. Inspelad i Uddevalla!!

Du får gärna tro det man jag tror nått annat ;D
Citera
2013-07-08, 19:54
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottero
JAG har sagt det förr i den här tråden Att jag är !00% säker på att det är Igelsjön på halleberg

Och att den ligger Vid uppfarten från Västra tunhem och från 3 korsningen Är det ca 700 meter till sjön JAg har varit ett antal gånger vid den sjön och jag känner igen berget som en av killarna stå på. Fast den här Posten räknas kanskle som cahtt så den kan kanske försvinna igen snart.
Instämmer helt. Jag vet att det är igelsjön dom spelat in fisket.
Citera
2013-07-08, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pottero
Du får gärna tro det man jag tror nått annat ;D

Vissa kanske faktiskt VET och inte TROR!
Citera
2013-07-08, 19:59
Medlem
Ni snackar om något ställe som heter Viksängen i Vänersborg. Kollar man google earth så är det någon form av gård vid 2 fotbollsplan som finns där. På gården verkar det finnas (ser det ut som) en stor behållare för gödsel. Skulle inte det kunna vara ett ställe dom dumpat henne på??? Den där A.J är allt ett bra pucko...har haft med den herren att göra en gång i mitt jobb!!!
Citera
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Instämmer helt. Jag vet att det är igelsjön dom spelat in fisket.

Ja. Det är igelsjön.

Men bara för att dem varit där och fiskat, så behöver det väl inte ha någonting med något att göra?
Citera
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Där kom ett intressant uppslag äntligen! Pratade hon med ev. gärningsman timmar efter händelsen, så säger det rätt mycket, i min värld, förmiddag för mig och de flesta andra, är före 12.00 på dagen...Alltså långt innan både grannar & polis kände till detta. Luktar skunk & illa lång väg...Ser ingen annan än AJ som misstänkt kring detta, varken han eller hon har heller nämnt att någon annan varit i berörd lägenhet.

Ha, precis. För I*a hittades kl 15.

Tycker dock det är märkligt att det tog så pass lång tid ändå. Blod i trappan och sannolikt en skrikande unge i lgh.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Jag känner inte till Sa*a så mycket, känns mer som en statist isf. Sen att hon skulle önska livet ur IF för att dem är lite ovänner känns inte heller troligt.

Utöver detta bor även P*ntus Anders*n på Hjortmossen som tagits upp tidigare i tråden. Det finns även bildbevis på att PA och TB umgicks i lördags, så hon kan lika gärna ha varit där. Oavsett verkar hon haft alibi till att inte ha varit hemma hos IF, vilket egentligen ingen på allvar har trott heller hoppas jag.

Och vad gjorde Id*s pappa Clif* utanför Sa*a på kvällen? Kan alla dessa människor suttit hos Sar* (TB,PA,Sa*a) och visste att AT var hos Id*
Citera
2013-07-08, 20:00
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekfakee
En liten fråga? migga festade och sov på hjortmossen? Där bor ju Sa*a Di**a? Som för tillfället var ovän med Id*? Hur mycket är det kollat där? Kan de ha suttit hos Sa*a och retat upp varandra för att sedan hamna hos Id*?

Är miggafrii och D*t* S*r*a syskon? Och ja, jag fortsätter att vara nyfiken till dess de skyldiga är straffade men menar inte att någon av dessa tjejer är skyldiga till något.
Citera
2013-07-08, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Jag vet inte vilka frågor som ställts men under natten var jag hos en manlig bekant och sov hos honom som inte känner AJ IF DB eller någon annan alls han står helt utanför de personer som nämnts. KanelKalle verkar veta (och hitta på) en jävla massa om mig, det mesta hade jag ingen aning om själv faktiskt :-) nej surfplattan mörkar jag inte jag beställde men var inte nöjd skickades tillbaka till netonnet och ska istället ge pojkarna en bättre när dom fyller år. Jag har varit hemma uddevalla varje dag sen jag åkte BIL med en kompis från Trollhättan till Uddevalla AJ har som ni vet varit anhållen sen släppt vart han var innan vet jag ej. Alla dessa uppgifter har redan polisen då jag själv satt i förhör men eftersom jag inte har med stackars IF försvinnande att göra är jag inte intressant. Hade dom varit intresserade av mitt alibi hade dom förmodligen plockat in honom vilket dom heller inte gjort. Låt polisen sköta sitt o sluta anklaga folk till höger o.vänster. Jag har sagt o klargjort mitt till polisen o ber er nu att lämna mig utanför detta då det inte rör mig.
Du vet själv vad som stämmer. Men tack för att su ändå säger att inte allt är påhitt.
Vad är det du inte visste själv?
Vet du vad id* jobbade med?
Det skulle vara intressant att veta vem du åkte med. Och vad för bil det va .

Alltså, hur i hela världen kan du ha en sån stjärna till vän, AJ, har du inte märkt hur han är, har du inga ögon att öppna,. Och DB, och resten av dårarna. Du bara måste ju tycka samma sak.
Dom slår och hotar tjejer, det är något jag aldrig skulle göra, och de allra flesta skulle inte heller. Och inte ens du kan påstå att det är bra grabbar du hänger med.
Du säger att du sätter barnen först, det sa id* också.
Ser du inte verkligheten? Du umgås med det värsta packet, och är helt nöjd med det.
Sätt barnen först, annars kommer det gå åt skogen för dom, med största sannolikhet.
Det är NU du kan göra nånting åt deras situation, för låter du dom umgås med såna, rent utsagt, idioter, så kommer dina barn bli likadana.
Vill du att dina barn ska se upp till en idiot med tatueringar i nyllet? (Nej just ja, han tröttnade på dig för att han tyckte du va helt ...... )
Skärpning Theres*
Citera
2013-07-08, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
Ja. Det är igelsjön.

Men bara för att dem varit där och fiskat, så behöver det väl inte ha någonting med något att göra?

Nej men det Kan indikera att de känner till Sjöarna på berget Efter som de verkar vara Fiske intresserade som det åckså visas i ett annat klipp på samma youtube profil
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in