Citat:
Jag o DB dejtade för längesedan har inte träffat DB på över ett år. Blod i trappen fick jag veta precia som alla andra genom TTELA att IF bråkade med PT vet jag för jag pratade i telen med AJ på söndah förmiddag därav att polisen tog in mig. Mitt blogginlägg handlade om att jag hamnade hos en manlig vän och vad VI gjorde har inget mer er AJ eller IF att göra :-) Jag vet inte mer än vad jag läst på nyheterna. Ssäger ÅTER igen att jag sagt mitt till polisen hade dom haft en koppling mellan mig och detta fallet a dom knappast låtit mig gå efter mitt förhör samt inte ge tillbaka min telefon o dator. Att ni orkar. Lämna detta till polis och utredare så kommer allt nog komma fram tids nog. Att ni eller nån försöker smutskasta mig är bara tecken på hur lågt ni sjunker. Har ni fler frågor inboxa min facebook eller ring mig ni vet ju mitt namn jag finns på eniro men att gömma sig bakom anonyma nicks är bara fel och bara löjligt o visar hur små o fega NI är.
Det är nog inte många här inne som tror att du har något med IFs försvinnande att göra men eftersom du visste saker tidigt i tråden och är god vän med både AJ och DB så var det intressant att höra om du träffat AJ eller pratat med honom. AJ kunde ju faktiskt lämnat IF för att krypa i säng med dig och då hade läget varit ett helt annat.
AJ har säkert ( som någon skrev) ringt runt för att skaffa alibi men du som känner honom väl borde fått en känsla av hans inblandning i försvinnandet som jag hoppas du berättade för polisen.
Jo, självklart ska utredarna få göra sitt jobb men det är oftast tips från allmänheten som hjälper till på traven