2013-07-08, 18:37
Medlem
bittermandels avatar
Vad har sagts mer om DB?

Hans bil rapporterad stulen & uppbränd.

Relation med miggafrii för ett tag sedan.

Vart han jobbar och umgänge.

Något mer jag har missat? Var han i lägenheten med IF och gänget?
Citera
2013-07-08, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Jag o DB dejtade för längesedan har inte träffat DB på över ett år. Blod i trappen fick jag veta precis som alla andra genom TTELA att IF bråkade med PT vet jag för jag pratade i telen med AJ på söndag förmiddag därav att polisen tog in mig.

Där kom ett intressant uppslag äntligen! Pratade hon med ev. gärningsman timmar efter händelsen, så säger det rätt mycket, i min värld, förmiddag för mig och de flesta andra, är före 12.00 på dagen...Alltså långt innan både grannar & polis kände till detta. Luktar skunk & illa lång väg...Ser ingen annan än AJ som misstänkt kring detta, varken han eller hon har heller nämnt att någon annan varit i berörd lägenhet.
Citera
2013-07-08, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Vart ligger den? finns bild på den?

men kolla närheten till hunne å halleberg på den här kartan:
https://maps.google.se/maps?hl=sv
Citera
2013-07-08, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puttessyrra
nån som håller med mig om att salstad e ett hett ställe just nu? trodde stenhårt på att de va där F.H bodde å att polisen hämtat in honom där men nu när folk säger att de e en gård som står tom å att han äger den så borde den ju luskammas... eller?

Jag håller med!
Citera
2013-07-08, 18:42
Medlem
Citat:

nu blev de fel, e inte så teknisk, men sök på salstad, de ligger inte alls långt från varken halle eller hunneberg
Citera
2013-07-08, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Lägg ned detta spår. Hon har säkerligen blivit tillfrågad om alibi och har fullgott sådant.

Exakt!! Men låt dom hållas om dom tror det hjälper.
Jag överlåter detta till polis samt utredare inte massa skvallertanter på internet som inte vet ett skit om mig o mitt liv.
Peace and Love till er alla :-)
Citera
2013-07-08, 18:43
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Chefens gård med Chevan syns bättre här: http://goo.gl/maps/FZfij
Citera
2013-07-08, 18:44
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottero
JAG har sagt det förr i den här tråden Att jag är !00% säker på att det är Igelsjön på halleberg

Och att den ligger Vid uppfarten från Västra tunhem och från 3 korsningen Är det ca 700 meter till sjön JAg har varit ett antal gånger vid den sjön och jag känner igen berget som en av killarna stå på. Fast den här Posten räknas kanskle som cahtt så den kan kanske försvinna igen snart.

Filmen är fortf. Inspelad i Uddevalla!!
Citera
2013-07-08, 18:45
Medlem
Grp03s avatar
Jag väntar lite med att lägga in något mer i denna tråden efter detta inlägg. Jag ville i utgångspunkt bara påverka de senaste 12 timmarnas utveckling lite. Ni som håller huvudet kallt och går igenom sista dygnets poster ser antagligen mönstret. Det är en fortsättning på tidigare försök av proxy-folk att vrida sig ur det man tror är en jätteknipa, nämligen att Flashback kanske vaskar fram tips till polisutredningen. Jag säger inte att alla nyregistrerade är troll men kolla i alla fall om de är registrerade idag, måndagen den 8 juli innan deras utsagn skapar allt för mycket huvudbry eller eventuella beslut om att bruka resurser fr MPS.

Krax krax...
Citera
2013-07-08, 18:46
Medlem
joppeeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Ingen. Han finns inte med i rollistan. Han har en statistroll i den här såpan.
Aha Kanske därför mormodern har vårdande av honom förutom att han dessutom har någon sjukdom el vad det nu var...
Citera
2013-07-08, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Chefens gård med Chevan syns bättre här: http://goo.gl/maps/FZfij

tack, den här kartan va ju kanon men f.h:s gård e de där bussen e markerad?
Citera
2013-07-08, 18:47
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Där kom ett intressant uppslag äntligen! Pratade hon med ev. gärningsman timmar efter händelsen, så säger det rätt mycket, i min värld, förmiddag för mig och de flesta andra, är före 12.00 på dagen...Alltså långt innan både grannar & polis kände till detta. Luktar skunk & illa lång väg...Ser ingen annan än AJ som misstänkt kring detta, varken han eller hon har heller nämnt att någon annan varit i berörd lägenhet.

Du drar för stora växlar. Polisen har säkert noterat att telefonsamtalet skett och därför tagit in miggafriis. Samtalet som sådant kan ha handlat om en massa saker och AJ kan då ha nämnt nattens gräl per telefon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in