2013-07-08, 18:24
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuchsbau
Du menar att det då skulle vara TB som är skyldig, och inte AJ? Förstår jag dig rätt då? För av någon anledning så tänker jag att en tjej skulle lättare få hjälp...

Lägg ned detta spår. Hon har säkerligen blivit tillfrågad om alibi och har fullgott sådant.
Citera
2013-07-08, 18:25
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuchsbau
Du menar att det då skulle vara TB som är skyldig, och inte AJ? Förstår jag dig rätt då? För av någon anledning så tänker jag att en tjej skulle lättare få hjälp...

Varför skulle en tjej få lättare hjälp?

Jag skulle nog tolka det precis tvärtom, tror en kille som AJ har mer status än vilken brud som helst i det där gänget.
Citera
2013-07-08, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Vad är MiggaFriis relation till DB. Känner de varandra?

Om jag kommer ihåg rätt från något av de föregående 5000 inläggen, så har de varit tillsammans.

När jag ändå adresserar dig med ett inlägg, så får jag passa på att visa uppskattning kring din saklighet och neutrala sinne kring fallet. Både du och Quarrel håller en väldigt hög nivå på inläggen och oftast är de intressanta för fallet ifråga istället för lösryckta fragment. Keep it up!
Citera
2013-07-08, 18:28
Medlem
nån som håller med mig om att salstad e ett hett ställe just nu? trodde stenhårt på att de va där F.H bodde å att polisen hämtat in honom där men nu när folk säger att de e en gård som står tom å att han äger den så borde den ju luskammas... eller?
Citera
2013-07-08, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Okej, tack.

Med andra ord, om vi ska tro på MrsMigga så festade hon i Trollhättan på lördag kväll/natt och sov över hos en kompis i Hjortmossen. Sen vaknade hon, åkte hem med en kompis i bil, skrev sitt sista blogginlägg nedbäddad i sängen och sov ännu mer inte långt efter att hon vaknat?

Då kan vi nog konstatera att den där KayserBill, eller vad nicket nu var, inte är PA som påstod att TB åkte hem direkt efter O'learys och att hon inte sov hos honom. Vore ju konstigt om dem inte ens hade sällskap med tanke på att PA bor i Hjortmossen själv (väldigt nära där TB beskrev att hon hade åkt ifrån med bil).

Orkar inte leta efter just det inlägget (skulle vara smidigt om man kunde söka ut en viss användares inlägg i en viss tråd btw)

Men har för mig att han skrev att de spenderade natten tillsammans (dock inte vart)
Citera
2013-07-08, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puttessyrra
nån som håller med mig om att salstad e ett hett ställe just nu? trodde stenhårt på att de va där F.H bodde å att polisen hämtat in honom där men nu när folk säger att de e en gård som står tom å att han äger den så borde den ju luskammas... eller?

Den känns inte lika het som DBs chefs gård, att chevan ställts där känns oerhört anmärkningsvärt
Citera
2013-07-08, 18:33
Medlem
joppeeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej.
Vem av alla dessa män e det då som e pappan?
Citera
2013-07-08, 18:35
Medlem
bullskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttessyrra

De e nog redan gjort av polisen. Dom genomförde ju husrannsakan på fler än ett ställe i grästorp. Salstad tillhör väl grästorpkommun?
Citera
2013-07-08, 18:35
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppeey
Ingen. Han finns inte med i rollistan. Han har en statistroll i den här såpan.
Citera
2013-07-08, 18:36
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:

Ingen, någon annan snubbe som troligen inte alls har något med detta att göra. Initialerna är AW tror jag.
Citera
2013-07-08, 18:36
Medlem
Citat:

Ingen av dem, en person som går under initialerna AW och som bor i Västerås, och som inte har något samröre med personerna nämnda i tråden förutom BO. Har nytt liv, och skall enligt tidigare postar i tråden eventuellt varit i Frankrike hos sin flickvän den senaste tiden.
Citera
2013-07-08, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wheeey
Den känns inte lika het som DBs chefs gård, att chevan ställts där känns oerhört anmärkningsvärt
Vart ligger den? finns bild på den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in