2013-07-08, 18:01
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Givetvis kommer det inte att hända, men han vill få det till att det varit flera personer i lägenheten efter honom och det har kommit liknande uppgifter här från personer som enbart skrivit i denna tråden... Någon vill blanda bort kortet om vad som hände i lägenheten och det har aldrig skadat att få andra misstänkliggjorda.

Kan så vara, inget jag själv tror på. Den enda som varit där efter AJ är förmodligen någon/några av hans polare som hjälpt till att flytta I*as kropp.
Citera
2013-07-08, 18:01
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
När någon blir knivhuggen och ramlar till marken ???

Ja, inte vet jag? Det lär väl höras en duns om någon faller till marken/golvet oavsett vad som hänt innan det? Duns/dunsar kan väl bero på ett flertal saker.
Citera
2013-07-08, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Vad är MiggaFriis relation till DB. Känner de varandra?
OJA...
Citera
2013-07-08, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grp03
Om vi säger såhär:

Vem får lättast hjälp av tunga kavalleriet?

1) En nassebuse som knärtat en tjej i kretsen?

2) En tjej som knärtat en kvinnlig rival i samma krets?

Jag hade länge svårt att förstå offerviljan i detta gänget. Nu tror jag min polett trillade ner...
Vad säger ni med konton reggade före juli 2013?
I vissa kretsar spelar det nog ingen roll om det är av manligt eller kvinnligt kön som gör något. Skvallrar man sen så ligger man nog näst på tur.
Citera
2013-07-08, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Stod även den andra gamla bilen på gården i fredags?

den har vart där länge
Citera
2013-07-08, 18:06
Medlem
Greypowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Den tidpunkten är du säker på (har nämligen inte sett någon antydan till tid någonstans)? Är det alltså på förmiddag det inlägget skrevs? Så det inte är 11:35 PM?

Söndag morgon. 24 timmars klocka. 11:35AM
Citera
2013-07-08, 18:07
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Kanon att många skriver här, ju fler desto bättre för att lösa fallet! Läste några trådar tillbaks, där en annan användare gnällde i tråden, om att det var många nya användare som skrev och jag tolkade detta lite som att h*n ville ha en privatklubb för de som skrivit minst 500+ inlägg, jo tjenare! Ju fler som engagerar sig ju bättre kan det ju bli, sen att man har 1200 inlägg från 2005, påvisar ju inte mer ärlighet, än den som har 1 inlägg från 2013! Låt inte skägget fastna i brevlådan!

Det är säkert mig du syftar på. Det är helt ok.

Men lång vana har fått mig att dra öronen åt mig när det börjar dyka upp nyreggade
konton med en himla massa förslag i olika riktningar och olika typer av info. Konton
som bara postar i en tråd och inget annat. Och det är inte så att dom faktiskt har någon
direkt info (jo i undantagsfall) att komma med. Mest bara ytterligare spekulationer
om huruvida hon kan finnas här eller där eller everywhere...

Någon privatklubb är det alls inte frågan om. Men man BÖR ta en hel del inlägg med
en stor nypa salt.
Citera
2013-07-08, 18:08
Medlem
TB , bara för att någon inte blir dömd eller fälld, så betyder det inte att den är oskyldig eller ej utfört brottet!! Tänk på det, det verkar finnas ett blåögt tänk hos vissa som är övertygad i att om man utfört ett brott men inte blir dömd , så har det aldrig hänt... Tragiskt
Sen är jag förundrad över hur TB umgås med dessa WT-patrask till rasister och fega nazister, eftersom TB själv Inte är rasist utan tar betalt för att ha sex med både invandrare och infödda svenskar via telefonsex ... Jag är imponerad att Psykopaten AJ klarar av ett sådant nederlag. Kom ihåg! Har man utfört brottet utan att bli dömd, så är man fortfarande skyldig till brottet
Citera
2013-07-08, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supernatural48
Jag hoppas att dom gör det, konstigt att dom inte redan gjort de.

va? har dom inte gjort de i samband när dom tog in honom?
Citera
2013-07-08, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss-darkness
Den är inte inspelad i Uddevalla iallafall. Om det är Hallesjön borde den genomsökas, eller är det redan gjort? Tror inte det

JAG har sagt det förr i den här tråden Att jag är !00% säker på att det är Igelsjön på halleberg

Och att den ligger Vid uppfarten från Västra tunhem och från 3 korsningen Är det ca 700 meter till sjön JAg har varit ett antal gånger vid den sjön och jag känner igen berget som en av killarna stå på. Fast den här Posten räknas kanskle som cahtt så den kan kanske försvinna igen snart.
Citera
2013-07-08, 18:10
Medlem
Jag o DB dejtade för längesedan har inte träffat DB på över ett år. Blod i trappen fick jag veta precia som alla andra genom TTELA att IF bråkade med PT vet jag för jag pratade i telen med AJ på söndah förmiddag därav att polisen tog in mig. Mitt blogginlägg handlade om att jag hamnade hos en manlig vän och vad VI gjorde har inget mer er AJ eller IF att göra :-) Jag vet inte mer än vad jag läst på nyheterna. Ssäger ÅTER igen att jag sagt mitt till polisen hade dom haft en koppling mellan mig och detta fallet a dom knappast låtit mig gå efter mitt förhör samt inte ge tillbaka min telefon o dator. Att ni orkar. Lämna detta till polis och utredare så kommer allt nog komma fram tids nog. Att ni eller nån försöker smutskasta mig är bara tecken på hur lågt ni sjunker. Har ni fler frågor inboxa min facebook eller ring mig ni vet ju mitt namn jag finns på eniro men att gömma sig bakom anonyma nicks är bara fel och bara löjligt o visar hur små o fega NI är.
Citera
2013-07-08, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grp03
Om vi säger såhär:

Vem får lättast hjälp av tunga kavalleriet?

1) En nassebuse som knärtat en tjej i kretsen?

2) En tjej som knärtat en kvinnlig rival i samma krets?

Jag hade länge svårt att förstå offerviljan i detta gänget. Nu tror jag min polett trillade ner...
Vad säger ni med konton reggade före juli 2013?
Det verkar inte som så många tagit avstånd ifrån AJ efter hans tidigare domar så att dom skulle svika han i detta fallet är väl inte något som skulle hända. Att någon av dom skulle gola hade blivit ett sånt hårt slag emot både emot lojalitet och vad dom själva tror på så det kommer nog inte hända. Skulle en av dessa öppna truten och berätta vad dom vet hade dom blivit helt ensamma kvar. Det finns nog en jävligt starka band ibland dehär människorna...samtidigt rädslan att stå där, själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in